Ondanks het gelijkspel heb ik wel enorm van Messi genoten.quote:
tering, heb de samenvatting op Tien gezien, wat een enorme grote kansen op de 3-1quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:57 schreef venomsnake het volgende:
zoals vaker dit seizoen..![]()
achteruit lopen in het laatste kwartier om de voorsprong te verdedigen ipv de derde te maken![]()
gatver![]()
Zoals zovaak dit seizoenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:02 schreef Skwish het volgende:
[..]
tering, heb de samenvatting op Tien gezien, wat een enorme grote kansen op de 3-1![]()
Onder het mom iemand moet de schuld krijgen tochquote:Op zondag 10 juni 2007 06:13 schreef the_legend_killer het volgende:
sinds de terugkomt van ego' o kwam er onrust en ging het fout.
Dat roep ik al weken, maar toch gebeurd het iedere keer weer. tot 10 minuten voor tijd ging het uitstekend, hoop kansen (had er wel één van in gemogen) en Espanyol kwam er niet aan te pas. Dan is er opeens het besluit om er een spits af te halen voor een verdedigende middenvelder. Ik voelde de bui meteen hangen.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:28 schreef jojomen4 het volgende:
Ik moet wel even zeggen hoe raar ik het vind dat Rijkaard keer op keer voorsprongen gaat verdedigen. Het lijkt me na die enkele keren dat het fout is gegaan wel duidelijk dat dit team dat niet in zich heeft. En dat ze beter vol kunnen knallen op de aanval.
als je de CL wint als coach bij een club dan kun je niet zeggen dat hij het slecht heeft gedaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:28 schreef jojomen4 het volgende:
Ik moet wel even zeggen hoe raar ik het vind dat Rijkaard keer op keer voorsprongen gaat verdedigen. Het lijkt me na die enkele keren dat het fout is gegaan wel duidelijk dat dit team dat niet in zich heeft. En dat ze beter vol kunnen knallen op de aanval.
Dat is in de pers ook de grootste kritiek die die krijgt. Ben bang dat Rijkaard op mag stappen als ie de titel niet pakt. En terecht, met zo'n selectie moet je gewoon prijzen pakken, helemaal als je er vanuit gaat dat elk team z'n cyclus heeft en Barca net bezig was, als je nu weer 4 jaar moet wachten opdat je een prijs wint heb je het met 2 titels en een CL niet goed gedaan.
Real zit namelijk ook niet stil en die zijn eigenlijk dit jaar pas begonnen met herbouwen, en winnen, waarschijnlijk, wel gelijk de titel.
quote:France Football: Henry naar Barça
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 11 juni om 22:11
Dat de naam van Thierry Henry dagelijks in de Britse tabloids verschijnt, is allang geen nieuws meer. Het doorgaans betrouwbare France Football meldt vanavond echter dat Barcelona een akkoord heeft bereikt met de aanvaller van Arsenal.
Volgens het Franse medium, organisator van de jaarlijkse Gouden Bal, zal Henry een driejarige verbintenis tekenen zodra de Londenaren instemmen met de Catalaanse aanbieding. Naar verluidt zal de huidige nummer twee van de Primera División een bod doen van vijfentwintig miljoen euro, al verwacht men dat uiteindelijk een bedrag van dertig miljoen het bestuur van The Gunners zal overhalen.
De Franse international zal per seizoen een bedrag van tien miljoen euro op zijn bankrekening bijgeschreven krijgen. Bovendien hebben de Catalanen de optie om het driejarig contract met één seizoen te verlengen tot medio 2011.
De Spaanse media haken gretig in op de mogelijke komst van Titi. Zo meldt Marca dat het vertrek van Samuel Eto’o aanstaande is, maar ook dat de Kameroener zelfs in deal betrokken zal worden. Volgens AS zal Ronaldinho deze mogelijkheid aangrijpen om de Braziliaanse enclave bij AC Milan te versterken
25 miljoen euro? Zijn die lui helemaal van de pot gerukt?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef WeebI het volgende:
Laat maar komen, hij kan alleen maar floppen. Soort van Sheva².
Houden zoquote:UPDATE 23:29 uur: De zaakwaarnemer van Thierry Henry, Jerome Anderson, heeft maandagavond laat tegenover Sky Sport News laten weten dat de speculaties omtrent zijn client niet op waarheid berust zijn. De belangenbehartiger dreigt zelfs om gerechtelijke stappen onder te nemen.
“Deze geruchten zijn absolute onzin”, reageerde Anderson furieus. “Ik heb nimmer met iemand van Barcelona gepraat. Zo zou ik in Zuid-Frankrijk met een vertegenwoordiger van Barcelona hebben onderhandeld. Onzin. Ik ben al jaren niet meer in Zuid-Frankrijk geweest. Ik zal absoluut gerechtelijke stappen ondernemen.”
quote:
Geweldenaar is het. En dan te bedenken dat hij nog zo jong is.quote:Was ondanks de uitslag echt weer geweldig. En heb inderdaad erg van Messi genoten![]()
Henry komt helemaal niet naar Barcelona.quote:
Snap jij eigenlijk wel wat je aan het zeggen bent?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:28 schreef jojomen4 het volgende:
bang dat Rijkaard op mag stappen als ie de titel niet pakt. En terecht, met zo'n selectie moet je gewoon prijzen pakken, helemaal als je er vanuit gaat dat elk team z'n cyclus heeft en Barca net bezig was, als je nu weer 4 jaar moet wachten opdat je een prijs wint heb je het met 2 titels en een CL niet goed gedaan.
Helemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:03 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Snap jij eigenlijk wel wat je aan het zeggen bent?![]()
Tis niet te hopen voor jullie inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Henry komt helemaal niet naar Barcelona.
Ik bedenk me ineens dat ik jou had moeten nomineren voor de 818-award.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Barça
Word kampioen plz en niet die kut Real Madrid
818-award?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik jou had moeten nomineren voor de 818-award.
Achja, volgend jaar beter.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
818-award?
Teletekstsupportert award?![]()
Leukquote:
Eto'o z'n zaakwaarnemer was gisteren in een programma van Cadena Ser. Was zo'n 20 minuten aan het woord. Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef venomsnake het volgende:
Je moet al die roddels van Marca en AS niet allemaal geloven..![]()
Ik zie de komende anderhalve maand wel wat er gebeurt. wmb blijven ze beide.
Vertel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:58 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Eto'o z'n zaakwaarnemer was gisteren in een programma van Cadena Ser. Was zo'n 20 minuten aan het woord. Ik weet genoeg.![]()
Nou, de manier waarop die vent zich presenteerde geeft mij sterk de indruk dat Eto'o er ook wel genoeg van heeft. Iedereen kan zien dat die 2 geen vrienden zijn, iets wat Eto'o vorige week zelf nog in dit programma zei, en 2 kapiteinen gaan er niet op 1 boot. Helemaal niet als 1 van die 2 niet even hard z'n best doet om een doel te bereiken. Als je hoort hoe weinig Ronaldinho traint is dat wel vaag. Verder denk ik dat Eto'o ook een slappe zak krijgt van het feit dat Rijkaard z'n broek niet aantrekt en Ronaldinho een trap onder z'n hol geeft.quote:
quote:'Real Madrid dreigt drie punten aftrek te krijgen'
13/6/2007 18:14
Real Madrid speelt een spel met mogelijk grote gevolgen. De koploper van de Spaanse competitie zegt Robinho komende zondag op de laatste speeldag gewoon te willen inzetten, ook al heeft de Braziliaanse voetbalbond (CBF) hem opgeëist voor de voorbereiding op de strijd om de Copa América.
Bondscoach Dunga mag zijn spelers twee weken voor de eerste wedstrijd (27 juni) van een dergelijk officieel toernooi opeisen volgens de regels van de FIFA. Als Real hem toch in Spanje houdt en hem laat spelen tegen Real Mallorca, kunnen de Madrilenen strafpunten krijgen voor het opstellen van een niet-speelgerechtigde speler, waardoor ze de landstitel zouden verspelen aan Barcelona of Sevilla.
'Dit is een FIFA-regel die moet worden gerespecteerd', meent Dunga. Real-voorzitter Ramón Calderón denkt echter dat de regels anders in elkaar steken. 'Robinho mag spelen tegen Mallorca omdat het om een trainingskamp gaat en niet om een wedstrijd voor de Brazilianen.' Een boete zou het enige dwangmiddel van de FIFA zijn in zo'n geval, meent hij daarom.
Rijkaard gaat toch weg? Probleem opgelost.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nou, de manier waarop die vent zich presenteerde geeft mij sterk de indruk dat Eto'o er ook wel genoeg van heeft. Iedereen kan zien dat die 2 geen vrienden zijn, iets wat Eto'o vorige week zelf nog in dit programma zei, en 2 kapiteinen gaan er niet op 1 boot. Helemaal niet als 1 van die 2 niet even hard z'n best doet om een doel te bereiken. Als je hoort hoe weinig Ronaldinho traint is dat wel vaag. Verder denk ik dat Eto'o ook een slappe zak krijgt van het feit dat Rijkaard z'n broek niet aantrekt en Ronaldinho een trap onder z'n hol geeft.
Als Milan met een goed bod komt, van zo'n 40 miljoen dan zal Barca die zeker accepteren. Denk je dat de situatie zoals die nu is nog veel langer stand houd?
Volgens mij blijft Rijkaard. En als je Rijkaard weg haalt wil het niet zeggen dat die 2 vrienden zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Rijkaard gaat toch weg? Probleem opgelost.![]()
Real verliest heus wel van Mallorcaquote:
Dan worden AZ en Real beide uitgenodigd voor de loser Cupquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Real verliest heus wel van Mallorca.
Die prijs mag Real dan wel weer winnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan worden AZ en Real beide uitgenodigd voor de loser Cup
Zeker als hij geen kampioen wordt, zie ik niet waarom hij zou blijven... T is mooi geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Volgens mij blijft Rijkaard. En als je Rijkaard weg haalt wil het niet zeggen dat die 2 vrienden zijn.
Oh ja is zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:19 schreef toma het volgende:
dat gaat niet. Want HtC blijft nog een jaar bij Ajax. Dus om meteen door te stromen naar Amsterdam moet ie iig nog een jaartje blijven
wat een belachelijk idee, gewoon Castellano gvd,, neppe kut catalanen !!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:41 schreef jojomen4 het volgende:
Laporta heeft het antwoord gevonden op alle problemen
Vanaf volgend seizoen zal iedereen in de jeugd elftallen Catalaans moeten spreken om de identiteit van de club te behoudenJammer dat ie de ballen niet heeft om dat dan ook in het eerste team te introduceren. Daar zouden ze toch het goeie voorbeeld moeten geven als uithangbordje van de club.
Eto' o gaat, Henry komt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef jojomen4 het volgende:
Eto'o heeft gisteren te horen gekregen dat ie deze zomer mag vertrekken. De bron is OK, Cadena Ser.
Ze zouden Henry erbij willen als 4e aanvallende crack, om Eto'o/Ronaldinho scherp te houden en ze spelen toch zoveel wedstrijden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eto' o gaat, Henry komt?
Die Ronaldinho doet zelfs 5 minuten voor de wedstrijd nog kalm aan. Hij deed toen ik er was niet eens mee met de warming up maar was een beetje aan het hooghoudenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
Op marca.com staat een filmpje waarin te zien is hoe Bryant naast het trainingsveld van Barcelona zit en hoe die intiem knuffelt met Ronaldinho. In de voorbereiding van zo'n belangrijke wedstrijd doen ze nog makjes aan bij Barca.
Maradona wannabquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die Ronaldinho doet zelfs 5 minuten voor de wedstrijd nog kalm aan. Hij deed toen ik er was niet eens mee met de warming up maar was een beetje aan het hooghouden
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:31 schreef jojomen4 het volgende:
Alsof een jong Braziliaantje iemand Catalaans wil leren.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:22 schreef WeebI het volgende:
Alsof een jong Braziliaantje iemand Catalaans wil leren.
Zeker weten.. Er moeten wel grote veranderingen plaatsvinden zeg.. Wat een ramp..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Nou, seizoen zit erop.
Madrid kampioen, maar dat wisten we vorige week al.![]()
Vreemd seizoen was dit.
Anyway, Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, wie blijven er en wie gaan er weg..
Worden interessante weken..
NEEEE! Spaanse Super CUPquote:Op zondag 17 juni 2007 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Barcelona nu O prijzen dit seizoen?
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:51 schreef Omnifacer het volgende:
Ga lekker in je eigen topic de man uithangen joh, pannekoek. Gefeliciteerd met je eerste titel in drie jaar, mazzel.
Dan moet je misschien leren lezen. Maar ik zit er idd niet zo vaak als jij.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:53 schreef jojomen4 het volgende:![]()
![]()
Wie ben jij dan? Whahahahahahahahahahahaha Ik heb jou nog nooit eerder in een Spaans-voetbal-gerelateerd topic gezien!
![]()
Winterkampioen ja, waren ze dit jaar ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 05:46 schreef DarkShine het volgende:
Volgend jaar is de titel weer voor Barça!
quote:Voorzitter Laporta: 'Barcelona gaat renoveren - mét Frank Rijkaard'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 18-jun-2007 09:34
FC Barcelona besloot het seizoen zonder hoofdprijs. Voorzitter Joan Laporta kondigde daarom na afloop van de pyrrusoverwinning tegen Nastic (1-5) een renovatie aan. Over de toekomst van coach Frank Rijkaard bestaat geen twijfel. “We moeten een ideale puzzel in elkaar gaan zetten. De machine herbouwen, dat zal zeker onder Rijkaard gebeuren”, meldde de preses op TV3.
“Het belangrijkste is om de absolute wil terug te laten keren, de motivatie moet worden vernieuwd. Er is behoefte aan een renovatie. Maar we moeten beseffen dat dit team ons veel glorie heeft gebracht. We zullen in een kalme atmosfeer beslissingen gaan nemen”, aldus Laporta. “We willen dat Samuel Eto’o en Ronaldinho blijven, zij hebben de laatste jaren de standaard gezet.”
Ja, met Rijkaard.quote:
OMG Van Basten jaquote:Op maandag 18 juni 2007 12:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, met Rijkaard.
Ach, ik heb in alle emotie ook wel eens aan hem getwijfeld, maar ben toch wel blij dat hij blijft.
Kan goed met vedettes omgaan en we hebben gewoon goed voetbal gespeeld, alleen niet constant genoeg. Bovendien heeft hij ons veel prijzen bezorgd.
Ik heb nog wel vertrouwen in Frank, en wie zou hem wel niet moeten opvolgen dan, Van Basten?...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |