Eens!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef jacqjacq het volgende:
jaap is vreselijk asociaal, heeft vandaag met allemaal persoonlijke spullen van anderen lopen rotzooien, en nu die actie tegen judtih, dat kan dus echt niet. Zij is niet 1 van de miljonairs en hij moet gewoon van haar afblijven. Voor mij is dit een exit voor jaap.
daarnaast is brian ook goed fout bezig.
huub maakt gebruik van zijn verbale talent naar brian toe, om brian in het nauw te drijven ., en dat zie ik 1000maal liever dan een enge jaap met corpsgrapjes en een meelopende, liegende, hyenaslachende brian
Blauw met licht verlicht, er knisperd iets op de achtergrond en een lichte ruis, met af een toe een windvlaag of vliegtuig dat over vliegt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef FuTilE het volgende:
En even kijken...
Ja! Nog steeds een blauw verlichtte villa, als ik het goed zie.
Das veel belangrijkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef solara4 het volgende:
maar waarom hebben we nu dan geen beeld meer, ben ff tussen door met de doggies weg gewest
Jawel, Stijn kan toch filmen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef Lipsch het volgende:
alles geregisseerd totaan de streamlock - er is gewoon geen personeel meer wat de rest van de nacht tot 2.30 kan blijven filmen
Hoho, cirkelredenering he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor al die liefhebbers van "King"jaap: het is wel die kutking die nou al je betaalde streams heeft vernaggeld.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel erg grappig!
En wat zeurt ze nou, ei is ontzettend goed voor je haar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:28 schreef elcastel het volgende:
Allemaal even BEELD AAN smsen naar 1010.
ja, en nog meer geld aan die beunhazen uitgeven zeker.. nou ze krijgen nog niet een halve cent meer..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:28 schreef elcastel het volgende:
Allemaal even BEELD AAN smsen naar 1010.
Waar heeft ze dat aan verdient? Ze wilden zelf zangles e.d. Word je zo behandeldquote:
Lief Pietje..... pas op je bloeddrukquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Waar is DGK_REDACTIE als de streamertjes terecht boos zijn over 2 streamlocks op een veelbelovende avond?
Zeer, zeer zwak, dit.
Maar da's dan weer niks nieuws, het enige waar ze bij de programmaleiding goed in zijn is het verneuken van hun eigen show.
SUKKELS!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |