![]()
![]()
quote:
Bayswater
Frenk, ik zeg altijd als je meer punten heb dan de tegenstander ben je kampioen, heb je evenveel punten en je scoort meer dan je tegenstander ben je ook kampioen. Wat zeg je? onderlinge resultaten? Dus als Sevilla en Barca gelijk eindigen ben je ondanks een slechter doelsaldo kampioen? Dat is toch mooi Frenk.
![]()
quote:
TheVulture
Cruijff: "Waar rook is, is vuur. En met dat vuur kun jij dan een sigaret aansteken maar pas op: Voor je het weet zijn je longen eraan en ben je de sigaar."
![]()
quote:
existenz
"Of ik ooit iets slecht geanalyseerd heb? Voordat ik een fout maak, maak ik die fout niet. Ik maak eigenlijk zelden fouten, want ik heb moeite me te vergissen. Maar toeval is logisch. Elk voordeel hep z'n nadeel! Volgens mij komt in mijn werkwijze de kern van het spel tot uiting. Je gaat het pas zien als je het doorhebt. De hoogste opgave van het menselijk kennen is: te begrijpen dat hij niet begrijpen kan. Eigenlijk is het gewoon simpel: Als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren. Maar als ik daarna thuiskom van een televisie-analyse, vraagt mijn vrouw: Wat heb je gezegd? Dan zeg ik: Al sla je me dood."
![]()
quote:
vitessezuid113
Johan Cruijff : ''Kijk roken op het voetbalveld mag gewoon niet maar kijk naar Leo Beenhakker die doet het ook gewoon maar ja das logisch.''
De opmaak is hier te vinden.De winnaar lijkt mij onomstreden
![]()
De poedel, ja ach old habbits
![]()
Nee, die vond ik gewoon niet leuk!