Durf je niet meer? Ik ben er uiteraard wel met een vrije dag in het vizier.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond weg. Geen quiz bij Merz, maar naar Brabant. Is nog leuker.
Ben er op woensdag vast nog wel eens, maar ga niet elke keer. Merz is leuk, maar zuipen in Brabant nog veel leuker. Vanavond oud-VCW tegen oud-Madese Boys, de jaarlijkse clash tussen voormalige 'voetbalcracks'. Ga ik al zes jaar heen. Vloeit veel bier na afloop, opgeluisterd met talrijke anekdotes en dat is ook niet te versmaden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Durf je niet meer? Ik ben er uiteraard wel met een vrije dag in het vizier.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja Paaskonijn dacht ik al, maar Engcatjuh ik dacht dat hij 30 ofzo was![]()
quote:TheVulture
Cornelisse: "He Davy, ik zal jou en de trainer eens bewijzen dat ik een echte kuitenbijter ben"
quote:Bjoro
Rechterhand op Geel....
quote:gebruikersnaam
sinds sonja bakker let iedereen op de lijn
De opmaak is hier te vinden.quote:Blawh
Cornelisse:'Aangezien volgend jaar (bijna) alle clubs met een DerbyStar bal spelen, probeer ik voordeel te halen door de bal in zoveel mogelijk situaties te observeren'
Inderdaad, absentie van Vitessezuid doet mij de das om.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:35 schreef Bayswater het volgende:
Prima uitslag. Vitessezuid eens geen poedel maar deed dan ook niet mee.
Straks staat hij bij mij op de stoep, je weet het nooit met die familie/vriendenweekendjes weg. toeristenmelkers die we zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:49 schreef toma het volgende:
* toma is een lang weekend weg naar Zeeland en komt Zondag avond pas terug
*kuchquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
dze is geloof ik nog niet geweest
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |