Dana International was datquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:53 schreef Cee het volgende:
Weet je nog, vroeger, toen er zo'n gigantische ophef was over een transsexueel die mee deed? Waar blijft de tijd.
Hij is wel dik gewordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:53 schreef tong80 het volgende:
Boy George mag alleen Denemarken nog in met zijn heroïne probleem.
Nee, Sandra Kim zong goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach komIk weet dat jullie nogal nationalistisch kijken , maar dat nummer was toch ook echt niet best hoor.
Maar die male dancer was er toch gewoon? Ik zag hem flikflakkend door het beeld vliegenquote:10.NETHERLANDS
Edsilia Rombley is back on the Eurovision stage, and the clear view in the pres centre is that she should be there on Saturday night again. A great vocal performance and a true Eurovision Song Contest entry in the traditional sence. We are trying to find out why the male dancer was not on stage!
Yep en in het begin tokkelde die op een gitaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef Greys het volgende:
BVO, jij had deze quote:
[..]
Maar die male dancer was er toch gewoon? Ik zag hem flikflakkend door het beeld vliegen
Ik had het ook mar van http://www.esctoday.com/news/read/8640quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef Greys het volgende:
BVO, jij had deze quote:
[..]
Maar die male dancer was er toch gewoon? Ik zag hem flikflakkend door het beeld vliegen
Oh enneh... deze travestiet zal wel winnen....
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef buzzer het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar dit klinkt beter als Edsilia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |