Klopt als een trein.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Domme noordnederlanders
Friet is het en niet anders.
Dus dat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef alors het volgende:
Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat !!!!
Verder nog wat mien jong?
En op 'frites' ruim 3.9 miljoen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Pek het volgende:
Als je patat googled krijg je bijna 1.5 miljoen hits, op friet slechts 600.000
Opgelost, slotje
PATAT ftw![]()
Beroep: schoonmakerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dus dat.
FrietFrankrijk
België
![]()
Dit is Nederland. PATAT dus.
pauper
LUL IN BELGIE ZEGGEN ZE PATATquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dus dat.
FrietFrankrijk
België
![]()
Dit is Nederland. PATAT dus.
pauper
Hahahaha niet stumperdquote:
De honderden Belgen die ik gesproken hebquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 @ 18:45 schreef DjBoBkE het volgende:
In het originele bericht stond patat. ik vind persoonlijk Friet beter staan.
http://www.belgianfries.com/pre2001/cook_n.htmquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De honderden Belgen die ik gesproken heb [afbeelding]
En
'Leg friet eerst in zout water'
[..]
In franstalig belgie is het 'patat-frites' ja. En dan komen die domme hollanders op vakantie en dan gaan ze "deuks patat" bestellenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De honderden Belgen die ik gesproken heb [afbeelding]
En
'Leg friet eerst in zout water'
[..]
belgianfries.comquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:24 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
http://www.belgianfries.com/pre2001/cook_n.htm
Eén van de belgische sites die ik zojuist met google heb gevonden waar men het over friet heeft. Zijn de Belgen die jij gesproken hebt door Hollanders gedwongen om patat te zeggen?
Nog zoietsquote:
En wat ben jij dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
In franstalig belgie is het 'patat-frites' ja. En dan komen die domme hollanders op vakantie en dan gaan ze "deuks patat" bestellen![]()
![]()
Ja daarom is die pagina ook in het Nederlands.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
belgianfries.com
Misschien omdat ze het in het buitenland dan ook kennen? [afbeelding]
Een Limburger van Brabantse komaf. And proud!quote:
Dude, zoek zelf op google op friet, en bijna alle sites zullen op .be eindigen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
belgianfries.com
Misschien omdat ze het in het buitenland dan ook kennen? [afbeelding]
Oh sjit, een ''Amerikaan'' die het beter weet dan iemand die bij de grens woontquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja daarom is die pagina ook in het Nederlands.Hou nou maar op, je domheid is wel genoeg bewezen.
En dan voel je je slimmer?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Een Limburger van Brabantse komaf. And proud!
Gast ik woon ook vlak bij de grens. En kijk eens in je eigen fokking signature man. FRITUURKONING staat daar en geen patatkoning.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh sjit, een ''Amerikaan'' die het beter weet dan iemand die bij de grens woont
Ga jij maar lekker bbqen![]()
Ik heb een bovengemiddeld IQ ja.quote:
Ja en dan klik je op pagina's in het Nederlands, 288.000quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En op 'frites' ruim 3.9 miljoen.En nou opbokken
Oh, dat is goed mogelijk. Maar je wilt toch niet beweren dat Brabanders en Limburgers slimmer zijn dan 'Hollanders'?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb een bovengemiddeld IQ ja.
Ach ja wij wonen tenminste niet in klein-Marokko of wel die pauperrandstadquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en dan klik je op pagina's in het Nederlands, 288.000Arme frietschreeuwertjes toch, jullie zijn echt in de minderheid hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |