Zou goed kunnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij wil een kindje uit Afrika laten slapen in een hotel
Jaap drinkt volgens mij gewoon water
Wie wil dat nou niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
Ik heb liever dat Brian weggaat, nu ze steeds bij elkaar zitten kan ik dat enge gegiechel niet muten....![]()
Gezellig of onbenullig?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ging gewoon over lollig doen, geen geneuzel over het spel.
Dit komt niet meer goed hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Ach Pietje, de massa heeft Huub in het begin ook afgeschreven, en hetzelfde is met Jaap gebeurd...![]()
Okay......... dat geneuzel daargelaten........ verder leken het net gewone mensen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Gezellig of onbenullig?
Niels die met zijn zatte kop 100 keer dezelfde onbenulligheden debiteerde![]()
Maar jij was toch een grote Lieke-aanbidder?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dit komt niet meer goed hoor.
Ze probeert het wel, maar het stokt door gebrek aan inhoud.
Het is pijnlijk het te moeten toegeven, en ergens hoop ik dat in alsnog ongelijk krijg, dat dan weer wel.
Maar de beelden zijn nou eenmaal niet mooi.![]()
Neem dan ook een Premium Gold Streams-abonnementje! Krentekikkertje!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
Ik heb liever dat Brian weggaat, nu ze steeds bij elkaar zitten kan ik dat enge gegiechel niet muten....![]()
Ze heeft gewoon echt niet door hoe het spel werktquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dit komt niet meer goed hoor.
Ze probeert het wel, maar het stokt door gebrek aan inhoud.
Het is pijnlijk het te moeten toegeven, en ergens hoop ik dat in alsnog ongelijk krijg, dat dan weer wel.
Maar de beelden zijn nou eenmaal niet mooi.![]()
Dat roep ik al 2 dagenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon echt niet door hoe het spel werkt![]()
wie had dat wel de eerste weken, of ben je de eerste stemming van amanda vergeten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon echt niet door hoe het spel werkt![]()
Aanbidder is dan weer een groot woord, maar ik was wel uiterst gecharmeerd van haar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef Day het volgende:
[..]
Maar jij was toch een grote Lieke-aanbidder?
Bij haar valt het gewoon meer op omdat Huub er steeds bovenop zit om te vertellen wat ze allemaal vreeeeeselijk fout doet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:42 schreef 2live het volgende:
[..]
wie had dat wel de eerste weken, of ben je de eerste stemming van amanda vergeten?
en niet alleen Huub, dat doen ze allemaal, vreselijk irritant.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij haar valt het gewoon meer op omdat Huub er steeds bovenop zit om te vertellen wat ze allemaal vreeeeeselijk fout doet.![]()
ja maar we dachten Lieke iets meer intelligentie toe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:42 schreef 2live het volgende:
[..]
wie had dat wel de eerste weken, of ben je de eerste stemming van amanda vergeten?
Hoort boeren laten daar ook bij ? Ik word daar zoooo misselijk van. Van een goorlapquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je, Gilles de la Tourette, written all over Japio.
volgens mij Japiequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:43 schreef solara4 het volgende:
hebben ze al gekozen dan wie er gaat????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |