Brian stribbelde zwaar tegen, maar tegen zoveel overmacht was hij niet opgewassenquote:
Denk ik ook. Deze seks is niet bepaald bevredigend te noemen. Meer een troosteloze means to an end.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat ze an sich prima zonder sex kan, maar dat sex voor haar een substituut voor aandacht is... en daar kan ze niet zonder.
Ze is die hele Gouden Kooi ingegaan omdat ze jaloers was op haar vriendin Nena.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef Meaghan het volgende:
Amanda had gewoon behoefte aan sex.. en genoten dat ze heeftDie griet is gewoon smoor op Brainless de wifebeater en durft er niet voor uit te komen.
Is zijn oor miraculeus genezen??quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
Afluisterjaap.
Ze doen het weer bij mij, kijk huilen HELPTquote:
Ja, beequeen had geboektquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
Jaap "Zo leuk vind ik het niet, hoor. Misschien moet ik wel verplicht in bad. Misschien word ik wel verkracht door een groupie..."
Het volstrekte gebrek aan realiteitszin van die jongen is soms wel weer grappigquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
Jaap "Zo leuk vind ik het niet, hoor. Misschien moet ik wel verplicht in bad. Misschien word ik wel verkracht door een groupie..."
quote:
Gniffelquote:
Ik vind hem alleen nog eng als hij dronken is, en dat kan hij met de restrictie niet worden. Oh, en vies vind ik hem nog wel.quote:
Kon ze Ton niet strikken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
Natasja doet alsof het een straf is om alleen op een hotelkamer te slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |