Grof maar geweldig!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:18 schreef Heero87 het volgende:
Uit het Belgische tijdschrift Humo:
[afbeelding]
![]()
Beetje suggestief allemaal, aangezien Xena geen echte verleidster was, maar iemand die een spionne speelde voor Bianca en eigenlijk niet veel te melden had behalve "Takis en Armina hebben gezoend"quote:‘Verleidster ook goede misleidster’
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - Wiaan Ram, een 33-jarige verleidster uit het tv-programma Temptation Island, lijkt niet alleen goed in het verleiden van leuke mannen, maar ook in het misleiden van haar werkgever.
Haar werkgever, het banenbemiddelingsbureau Workstar, waar ze van oktober vorig jaar tot en met februari dit jaar coordinator jobcenter was, heeft deze week een advocaat op haar afgestuurd om zes weken loon en vakantiegeld terug te vorderen.
Wiaan, die in de serie de naam Xena draagt, meldde zich in januari ziek. En bleef dat zes weken. Maar ziek was ze niet. Ze vertrok naar een tropisch eiland om de opnamen bij te wonen van Temptation Island.
Op de website van Temptation Island, laat de vamp weten, dat ze een hekel aan verplichtingen heeft en afknapt op leugens.
Een week ‘na haar beterschap’ vond Wiaan een andere baan. Haar werkgever is op zijn zachtst gezegd ‘not amused’ toen hij erachter kwam dat het de zich ziek gemelde Wiaan was die hij op televisie zag, en besloot er een advocaat op te zetten. Er wordt een bedrag teruggevorderd van naar verluidt zo’n kleine 4000 euro. Ondertussen is onder het personeel van Workstar Temptation Island, waarvan donderdag de laatste aflevering wordt uitgezonden, het bestbekeken tv-programma geworden.
Wiaan reageert: “Ik had gewoon vakantie. Klaar. En dat was gecombineerd met ziekte.” Van een brief van een advocaat zegt ze niks te weten: “Als dat zo is, dan kan ik ook wel een boekje over Workstar opendoen. Het is gewoon een witwasserij. Workstar kan binnen een half jaar sluiten.”
Op geld van Wiaan hoeft het bedrijf al helemaal niet te rekenen. “Dat kunnen ze shaken. Ze krijgen niks. Ze hebben mij eruit gewerkt. Dit is een bullshit-verhaal. Ik was maar drie dagen op Temptation Island. Wat een vals bedrijf.”
Workstar heeft laten weten geen commentaar te willen geven op de situatie.
Bron: Telegraaf
Je haalt echt de woorden uit m'n mond. Eerste wat ik zei tegen huisgenoot tijdens het kijken was 'oh hij kreeg vast geld voor die date' en het tweede was 'wat heeft ie aan echt?!' Hahaha..quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef Cacao het volgende:
Haaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa
Ik geloof echt niet dat Dave en Reetsjel een 'date' hebben gehad. Danny kreeg gewoon geld + gratis publiciteit + een gratis drankje om even met haar op dat terrasje te zitten. Dat kan niet anders, dat geloof ik echt niet!
(En dat giletje dat hij aan heeft, waaaat is daaaat? Veronica's lekkerste...tssss)
Die krijgt daar geen geld voor, die zielige (ik ben dom en wil dus een baantje in de media) doen er alles voor om op TV te komen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je haalt echt de woorden uit m'n mond. Eerste wat ik zei tegen huisgenoot tijdens het kijken was 'oh hij kreeg vast geld voor die date' en het tweede was 'wat heeft ie aan echt?!' Hahaha..
Vanavond toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
maar goed, we gaan dus pas volgende week Takis en Bianca en de Gringo en Ciska-soap zien.
Haha, mijn vriend en ik zeiden ook al, hij doet niks!! Ach wat een irritant mens die Rachel. Beetje boos doen omdat Danny in haar ogen intiem liep te doen met de dames, terwijl zij met Laurent heeft gesekst. Hoe durft ze dan nog zo tegen Danny te doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:58 schreef Miwaki het volgende:
Het leukste vond ik nog de opmerking van Rachel tijdens hun laatste avond, na het kampvuur. Danny zegt (heel licht) geirriteerd iets over dat zij zoende met Laurent. Ondertussen staat hij rustig geleund op balkon voor zich uit kijkend, zegt die hork:
"Doe nou toch eens rustig joh! Je valt me bekant aan!!"
Nou!! Toen had ik het niet meer.
waarschijnlijk een slet ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:00 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Iemand enig idee wat een lichtekooi is?Daar maakt Gringo Ciska-lief voor uit.
Oh, antwoord al hier gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |