Juist! Camera mee dus!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:27 schreef Sjoem het volgende:
Nou, ik wil in ieder geval niet op de foto!
je gaat je in de fontein wassen op het dorsplein?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef Sjoem het volgende:
Mijn moeder is vervelend en neemt de badkamer in beslag. Dus dan maar zo het dorp in
![]()
.
gmtaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
je gaat je in de fontein wassen op het dorsplein?![]()
ik wilde vandaagvoor de 'twee dagen niet geschoren look' gaan, maar ik ben twee dagen geleden vergeten me te scherenquote:
ik heb me maar geschoren anders prikt het straks zo bij het zoenen he Lexiequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wilde vandaagvoor de 'twee dagen niet geschoren look' gaan, maar ik ben twee dagen geleden vergeten me te scheren
Dit keer graag wat intiemere zoenen dan in Duitsland he? Een tongzoen van 2 minuten is wel ERG kort.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb me maar geschoren anders prikt het straks zo bij het zoenen he Lexie![]()
ik ga zo bami eten dus dat gaat helemaal goed komenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit keer graag wat intiemere zoenen dan in Duitsland he? Een tongzoen van 2 minuten is wel ERG kort.
Ik heb een speciaal vak in mn vriezer met alleen maar bamiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga zo bami eten dus dat gaat helemaal goed komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |