Juist! Camera mee dus!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:27 schreef Sjoem het volgende:
Nou, ik wil in ieder geval niet op de foto!
je gaat je in de fontein wassen op het dorsplein?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef Sjoem het volgende:
Mijn moeder is vervelend en neemt de badkamer in beslag. Dus dan maar zo het dorp in
![]()
.
gmtaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
je gaat je in de fontein wassen op het dorsplein?![]()
ik wilde vandaagvoor de 'twee dagen niet geschoren look' gaan, maar ik ben twee dagen geleden vergeten me te scherenquote:
ik heb me maar geschoren anders prikt het straks zo bij het zoenen he Lexiequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wilde vandaagvoor de 'twee dagen niet geschoren look' gaan, maar ik ben twee dagen geleden vergeten me te scheren
Dit keer graag wat intiemere zoenen dan in Duitsland he? Een tongzoen van 2 minuten is wel ERG kort.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb me maar geschoren anders prikt het straks zo bij het zoenen he Lexie![]()
ik ga zo bami eten dus dat gaat helemaal goed komenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit keer graag wat intiemere zoenen dan in Duitsland he? Een tongzoen van 2 minuten is wel ERG kort.
Ik heb een speciaal vak in mn vriezer met alleen maar bamiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga zo bami eten dus dat gaat helemaal goed komen![]()
In Eindhoven?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Zag gisteravond een puntgave 404 rijden
Jes, bordeauxroodquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
In Eindhoven?
Wat voor kleur?![]()
![]()
Erg mooi jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi hè
"mijn 404" is nogsteeds niet rond
moeilijk gedoe met APK
de beste man heeft al twee bussen WD40, 5 liter motorolie, vloeibare pakking en wcpapier voor vrouwen met een extreem dikke kont van me gekregen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon op voorhand al een rol Duct-Tape aan de beste man geven.
mwah fixen is wel erg veel werk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Erg mooi jaWaarom zou je een APK daarop willen? Ik zou hem gewoon eerst fixx0ren.
Neequote:
Je hebt dingens vrindin betrapt daarna opgesloten in de badkamer en vervolgens bij diezelfde dinges z'n ouders een schutting geplaatst?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
NeeLang verhaal
Vanacht richting amersfoort gegaan voor het betrappen van dinges z'n vriendin. Opsluiten in badkamer enz. 3 uurtjes geslapen, richting Nieuwegein weer en daar direct een schutting gaan plaatsen in de tuin van de ouders van dinges
Ik ben kapot.
ah ja, logischquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:19 schreef Hugster het volgende:
Nee wij om te wachten tot ze gingen neuken.
Jezus, wat een gekutquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
NeeLang verhaal
Vanacht richting amersfoort gegaan voor het betrappen van dinges z'n vriendin. Opsluiten in badkamer enz. 3 uurtjes geslapen, richting Nieuwegein weer en daar direct een schutting gaan plaatsen in de tuin van de ouders van dinges
Ik ben kapot.
Nee, het is iets anders gelopen maar dat ga ik hier niet neerzetten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ah ja, logisch
en ging ze neuken?
Die ja! Die jij ook kentquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jezus, wat een gekutIk ga morgen ook maar weer eens in IJsselstein kijken ja
Moederdag
Maar dinges is dinges als in dinges?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |