Mammiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:49 schreef BoJo het volgende:
vrijdagmiddag, Leeuwarden, auto, hell.
En de tijdreismachine ( gele ding waar NS op staat ) is ook een hellquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:49 schreef BoJo het volgende:
vrijdagmiddag, Leeuwarden, auto, hell.
Alleen onder begeleiding van een ervaren gids!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet vanmiddag naar Leeuwarden. Is dat een beetje te doen, denken jullie?
Misschien kan ik dan beter morgen gaan. Als jij me dan even van het station haalt?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen onder begeleiding van een ervaren gids!
Ga morgen maar idd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan beter morgen gaan. Als jij me dan even van het station haalt?
Dank jequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga morgen maar idd.haal ik je wel
Maar als je eerder wilt, het bed staat al klaar
Wie dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je. Maar als ik ga, dan zijn er nog wel wat PTAers die ik ook wel wil ontmoeten eigenlijk.
office is office, het moet werkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:52 schreef PeuRac het volgende:
Dr is iets mis met Microsoft, office 2007 is werkelijk beter als 2003Het is makkelijker om mee te werken en bied meer mogelijkheden op een simpelere manier aan
Mij.... Duh.quote:
Gast ze heeft een relatiequote:
Mooi he al die bouw puttenquote:
Weinig gezien van den haag eigelijk, was er zo doorheenquote:
Was je in Leeuwarden niet gelukt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
Weinig gezien van den haag eigelijk, was er zo doorheen
Gast, ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |