Wijnaldum speelt een toernooitje met Nederland U-17.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waarom Vincken en Wijndalum niet bij de selectie?
We moeten nog 70 minuten, dus eerst maar eens afwachten...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lijkt nu ineens allemaal wel te lukken met Leo aan de macht bij jullie![]()
quote:
Intressant he Feyenoord afkraken. Nou hup naar je eigen topic,kneus.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rood de Guzmanwat een ongelooflijke pauper is het ook met 2 benen vanachteren zonder enige intensie de bal te raken inkomen.
![]()
Afkraken nah dit noem ik gewoon stupiditeitquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Intressant he Feyenoord afkraken. Nou hup naar je eigen topic,kneus.....
Laat de kneus lekker, is meer bezig met Feyenoord (zie ook zijn onderschrift) dan met zijn eigen gedrocht in Diemen Zuid!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef NickRooz het volgende:
Intressant he Feyenoord afkraken. Nou hup naar je eigen topic,kneus.....
We gaan gewoon winnen met tien man.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef Steven184 het volgende:
Nee lekker is dat. Sta je ene keer voor, pak je ook rood :S
Ik zie Feyenoord er al voor aan om hem aan te trekken .:'(quote:'Sonkaya keert terug naar Nederland'
10/5/2007 20:12
Fatih Sonkaya vertrekt na dit seizoen bij FC Porto, meldt De Limburger. De oud-speler van Roda JC was verhuurd aan Academica Coimbra.
Sonkaya heeft een contract bij FC Porto dat nog tot 2010 doorloopt, maar ziet voor zichzelf geen toekomst meer in Portugal. 'Bij Academica ga ik absoluut weg. Een terugkeer naar Porto schiet ook niet op, dus heb ik besloten om terug te keren naar Nederland.'
Volgens Sonkaya's zaakwaarnemer Janusz Kowalik hebben zich inmiddels al een aantal clubs uit binnen- en buitenland voor de verdediger gemeld.
Inderdaad, neem je stupiditeit even mee naar het live-topic en kanker op hier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Afkraken nah dit noem ik gewoon stupiditeit![]()
Castelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond, weer normaal verder graag.
De goal van Castelen:
[afbeelding]
Tsss....Hij had moeten afgevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond, weer normaal verder graag.
De goal van Castelen:
[afbeelding]
Dit is het Feijenoordtopic, geen grunngoals hier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef Red_85 het volgende:
waar zijn de goals van groningen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |