Wijnaldum speelt een toernooitje met Nederland U-17.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waarom Vincken en Wijndalum niet bij de selectie?
We moeten nog 70 minuten, dus eerst maar eens afwachten...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lijkt nu ineens allemaal wel te lukken met Leo aan de macht bij jullie![]()
quote:
Intressant he Feyenoord afkraken. Nou hup naar je eigen topic,kneus.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rood de Guzmanwat een ongelooflijke pauper is het ook met 2 benen vanachteren zonder enige intensie de bal te raken inkomen.
![]()
Afkraken nah dit noem ik gewoon stupiditeitquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Intressant he Feyenoord afkraken. Nou hup naar je eigen topic,kneus.....
Laat de kneus lekker, is meer bezig met Feyenoord (zie ook zijn onderschrift) dan met zijn eigen gedrocht in Diemen Zuid!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef NickRooz het volgende:
Intressant he Feyenoord afkraken. Nou hup naar je eigen topic,kneus.....
We gaan gewoon winnen met tien man.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef Steven184 het volgende:
Nee lekker is dat. Sta je ene keer voor, pak je ook rood :S
Ik zie Feyenoord er al voor aan om hem aan te trekken .:'(quote:'Sonkaya keert terug naar Nederland'
10/5/2007 20:12
Fatih Sonkaya vertrekt na dit seizoen bij FC Porto, meldt De Limburger. De oud-speler van Roda JC was verhuurd aan Academica Coimbra.
Sonkaya heeft een contract bij FC Porto dat nog tot 2010 doorloopt, maar ziet voor zichzelf geen toekomst meer in Portugal. 'Bij Academica ga ik absoluut weg. Een terugkeer naar Porto schiet ook niet op, dus heb ik besloten om terug te keren naar Nederland.'
Volgens Sonkaya's zaakwaarnemer Janusz Kowalik hebben zich inmiddels al een aantal clubs uit binnen- en buitenland voor de verdediger gemeld.
Inderdaad, neem je stupiditeit even mee naar het live-topic en kanker op hier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Afkraken nah dit noem ik gewoon stupiditeit![]()
Castelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond, weer normaal verder graag.
De goal van Castelen:
[afbeelding]
Tsss....Hij had moeten afgevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond, weer normaal verder graag.
De goal van Castelen:
[afbeelding]
Dit is het Feijenoordtopic, geen grunngoals hier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef Red_85 het volgende:
waar zijn de goals van groningen??
Tja daar is Feijenoord dit seizoen niet zo goed in remember, dus dat wordt nog lastigquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef RayMania het volgende:
Kon erger, 2-1 is opzich een redelijke uitgangspositie voor een Feyenoord in dit doen. Eén keer scoren, niks tegen, en door.
Dat is waar, maar het was weer matigjes vandaag, helaasquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef RayMania het volgende:
Kon erger, 2-1 is opzich een redelijke uitgangspositie voor een Feyenoord in dit doen. Eén keer scoren, niks tegen, en door.
Indd. Domme overtreding op het middenveld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef RayMania het volgende:
Geen discussie mogelijk over de rode kaart van De Guzman, volgens Beenhakker.
Je mag niet verwachten dat ze in een paar weken even alle basisbeginselen onder de knie krijgen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:28 schreef Erasmusch het volgende:
Die Bahia zat weer aan de verkeerde kant te dekken bij de goal![]()
Op dat soort dingen, corners verdedigen, buitenspelval etc kan je toch gewoon trainen...
Niet in een paar weken, maar het gaat al maanden/jaren fout.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Je mag niet verwachten dat ze in een paar weken even alle basisbeginselen onder de knie krijgen...
Ja, echt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:27 schreef anna43 het volgende:
Foto's van FC Groningen - Feyenoord online op www.fr-fotopage.nl
is de site van mijn neefje
Eigenlijk wel, die rode kaart was ook volkomen onnodig.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Had je dan werkelijk verwacht dat hij zou kunnen zorgen voor een ommekeer?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:27 schreef anna43 het volgende:
Vond het ook al opvallend dat er genoeg Feyenoorders waren die dit dachten, alsof het gehele afgelopen seizoen ineens vergeten zou zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Had je dan werkelijk verwacht dat hij zou kunnen zorgen voor een ommekeer?
Wat dacht je van Tiendalli... dekt ook constant aan de verkeerde kant, je kan zo om hem heen lopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat verdedigde Bahia opnieuw als een kleuter. Die man snapt er niks van achterin.
ALS er geld komt, boulah halenquote:‘Einde in zicht voor Nederlanders bij Chelsea’
Volgens diverse Engelse tabloids zullen Khalid Boulahrouz en Arjen Robben aan het eind van dit seizoen vertrekken bij Chelsea. Het tweetal zou niet meer voorkomen in de toekomstplannen van manager José Mourinho.
Voor Boulahrouz komt er na één jaar alweer een einde aan zijn avontuur in Londen. De verdediger werd bij de start van dit seizoen voor een dikke tien miljoen euro overgenomen van Hamburger SV, maar hij wist de Portugese oefenmeester nimmer te overtuigen. Het feit dat zelfs middenvelder Michael Essien de voorkeur geniet in de verdediging bij een absentie, is volgens de kranten tekenend voor zijn huidige situatie.
Arjen Robben zou eveneens mogen uitzien naar een nieuwe werkgever. De razendsnelle buitenspeler beschikt volgens de Portugese coach over meer dan genoeg talent om tot het keurcorps van The Blues te behoren, maar zijn blessuregevoeligheid zou voor Mourinho een reden zijn om hem van de hand te willen doen. De clubs in Spanje zouden voor hem in de rij staan.
Ook voor Andrei Shevchenko en Geremi zou er volgend seizoen geen plaats meer zijn ingeruimd. Eerstgenoemde zal met open armen worden ontvangen bij zijn oude werkgever AC Milan, terwijl Geremi met interesse schermt van diverse Engelse clubs.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:27 schreef anna43 het volgende:
Boulah is een 'jood' he?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:36 schreef Steve_I. het volgende:
Jorientje, waarom in vredesnaam een vrouwtjeskloon
[..]
ALS er geld komt, boulah halen
niet alsof hij wil maar dan dwingen we hem maar op de marokkaanse manier![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Boulah is een 'jood' he?
Hij komt al naar ons.![]()
quote:Hij doorliep zijn jeugd bij achtereenvolgens Excelsior Maassluis, DSOV, Ajax, Haarlem en AZ.
Je bent echt verslaafd aan Fok! he?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:27 schreef anna43 het volgende:
Onvergeeflijk natuurlijk dat een iemand als 14-jarig jochie een seizoen bij Ajax gespeeld heeft.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Onvergeeflijk natuurlijk dat een iemand als 14-jarig jochie een seizoen bij Ajax gespeeld heeft.
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Onvergeeflijk natuurlijk dat een iemand als 14-jarig jochie een seizoen bij Ajax gespeeld heeft.
Weet er de details niet van, maar vind dat sommige mensen er wel wat ver in gaan idd....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
quote:Timmer: “Koeman naschoppen zou naar zijn”
Na het 2-1 verlies bij FC Groningen was Feyenoord-doelman Henk Timmer lovend over de inzet van zijn collega’s. Ook voor Leo Beenhakker én Erwin Koeman waren er positieve woorden.
De 35-jarige routinier kon ondanks de nog magere 2-1 niet blij zijn met het resultaat. “Ik ben nooit tevreden na een verlies. Ons hele strijdplan ging eraan na het wegsturen van De Guzman. Daarna hebben we keihard gewerkt om de schade beperkt te houden. Dat is gedeeltelijk gelukt.”
timmer.jpgOok Timmer was in navolging van enkele ploeggenoten blij met de komst van interim-trainer Beenhakker. “Ik vind het knap dat hij hierin durft te stappen. Dat iemand met zo’n staat van dienst dat besluit te doen, daar heb ik respect voor.”
De opgestapte Koeman mag eveneens rekenen op de waardering van Timmer. “Koeman verdient mijn respect ook. Ik zou het heel naar vinden als iemand hem een trap na zou geven. De meeste spelers zitten er nog steeds mee dat hij vertrokken is.”
Op de vraag of er de afgelopen week ook iets is veranderd bij de motivatie van de selectie, antwoorde de doelverdediger ontkennend. “Als een trainer mij moet motiveren, kap ik met voetbal. Dat moet je zelf kunnen doen, je hebt de mooiste baan van de wereld.”
Over een nieuwe trainer wilde Timmer zich niet uitlaten. “Het technisch beleid is met Wim Jansen en Peter Bosz capabel genoeg om een goede trainer aan te stellen. Daar moeten de spelers zich niet mee bemoeien.” Maar: ”Adriaanse? Tsja, ik heb hem natuurlijk meegemaakt bij AZ. Een fantastische trainer.”
Heb ook nooit zin om vol met mijn kop op het internet te staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:10 schreef TC03 het volgende:
Ja, laten we de mensen onherkenbaar maken, we zijn immers gevaarlijke criminelen die ieder moment door de politie in de gaten worden gehouden.
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:40 schreef Leonos het volgende:
Hij is het met die zwarte puma's en hij is een tosti aan het eten.
Ze doen ook alles om aan geld te komen.quote:
Bestuur FSV doet eigen leden Talent Pool voorstel
Het bestuur van de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) heeft haar leden middels onderstaand nieuwsbericht opgeroepen eenmalig EUR 10,00 te doneren, voor de onlangs door de club gepresenteerde Feyenoord Talent Pool.
Talent Pool: bestuur FSV doet leden voorstel
Het bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging wil haar leden vragen om met hulp van diezelfde leden Feyenoord te steunen door mee te doen aan de Feyenoord Talent Pool.
Na een roerig seizoen waarin de sportieve prestaties nogal zijn tegengevallen is de directie van de club op allerlei manieren bezig om geld voor Feyenoord te genereren. Daarvoor heeft de club twee investeringsmodellen in het leven geroepen om de daarvoor noodzakelijke miljoenen te verkrijgen. De club start met een `Feyenoord Talent Pool´ en de uitgifte van certificaten van aandelen. Voor deze certificaten van aandelen worden een twintigtal investeerders benaderd.
De oprichting van de `Feyenoord Talent Pool´ moet de club een bedrag van zes miljoen opleveren. Deelnemers aan dit participatie fonds beleggen minimaal 250.000,00 euro in het fonds. Zij verwerven daarmee 25 procent van de transferrechten van in totaal zeven spelers uit de selectie, goed voor een waarde van zes miljoen euro. Wanneer de betreffende spelers vertrekken, dan stroomt 25 procent van de netto opbrengst naar de beleggers. De overige 75 procent komt ten bate van de club.
Deze zeven spelers zijn: Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Tim Vincken, Diego Biseswar, Erwin Mulder, Luigi Bruins en Georginio Wijnaldum. Bij een eventueel succes bestaat de mogelijkheid dat er nog drie spelers aan worden toegevoegd.
Het bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging denkt dat hun leden graag daadwerkelijk willen bijdragen aan de wederopbouw van het eerste elftal van Feyenoord en wil dan ook het volgende voorstel aan de leden van de FSV doen:
Wij willen alle leden, dus niet de subleden, vriendelijk verzoeken een éénmalige schenking van 10,00 euro aan de FSV te doen. Deze schenking zal bij de contributie geïnd worden, wat wil zeggen dat er voor het komende verenigingsjaar 2007 – 2008 een contributie van 40,00 euro automatisch geïncasseerd zal gaan worden. Dit zal medio juli a.s. gebeuren en degenen, die nog per acceptgirokaart betalen, ontvangen deze met een bedrag van ¤ 40,00.
Als er supporters zijn, die nog geen lid van de FSV zijn, maar toch ook een donatie willen doen voor dit goede doel, kan dat op onze rekening bij de Rabobank nr. 333824466 t.n.v. de Feyenoord Supportersvereniging te Rotterdam o.v.v. Feyenoord Talent Pool.
Wilt u, mede door dit initiatief, ook lid worden van de Feyenoord Supportersvereniging, klik dan op nu op lid worden.
Als we volgend seizoen weer voor het kampioenschap gaan, kunnen de leden van de Feyenoord Supportersvereniging en wellicht een aantal anderen echt zeggen dat zij ook hebben bijgedragen aan een `nieuw Feyenoord´.
Tenslotte hoopt het bestuur van de FSV op heel veel reacties over dit voorstel en wil eenieder, dus ook niet leden, graag uitnodigen te reageren teneinde het bestuur een weloverwogen besluit te kunnen laten nemen over het wel of niet deelnemen aan de `Feyenoord Talent Pool´. Wilt u, indien u lid bent, uw lidmaatschapsnummer vermelden?
Voor uw reactie mail naar bestuur@feyenoordnet.nl
Op zich vindt ik dat best een goed idee hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
[..]
Ze doen ook alles om aan geld te komen.
Krijg steeds meer het idee dat het een pot nat is. Of dat ook zo is weet niemand natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is op iniatief van de supportersvereniging zelf toch? Niet van Feyenoord zelf? Of is dat één pot nat toevallig![]()
Ten tijde van de hetze richting van den Herik waren zij een van de voornaamste partijen die tegen hem ageerden, dus dat goed nieuws show valt wel mee. Tegenwoordig is het voornamelijk goed nieuws inderdaad. Kan me ook niet herinneren wanneer ik er voor het laatst ben geweest.quote:Ik ben geen lid dus ik weet echt niet wat voor clubje die supportersvereniging is. Vroeger wel lid geweest (in mijn kinderjaren) en heb een beeld overgehouden van een goed nieuws show, net als de Feyenoordkrant dus. Dus wat dat betreft zou je verwachten dat het vanuit Feyenoord zelf wordt geregeld oid.
Ach, ik vind persoonlijk dat ik al meer dan genoeg bijdraag aan de centenpot van Feijenoord. Daar zullen heel veel mensen hetzelfde over denken. Recht op inspraak kan je natuurlijk vergeten. Supporters praten al vaak genoeg met Feijenoord over een groot aantal onderwerpen. Heb nog nooit het idee gekregen dat daar iets mee is gedaan.quote:Maar wel een leuk idee dus, zo kun je direct iets betekenen voor de club, en kun je er misschien nog iets aan verdienen ook (alhoewel, Feyenoord kennende). Misschien dat er aan zo'n investering ook nog recht op inspraak vast zit. Zou toch leuk zijn als we dan op zo'n manier als supporters direct inspraak zouden krijgen wat betreft transfers etc.
Skopjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:16 schreef Leonos het volgende:
:: Mars: Zondag naar Feyenoord - Groningen ! zegt:
post die foto is in feyenoord topic
aub
zeg das jorien
gister bij groningen
want heb kut ban
aub
Hier dus...
[afbeelding]
Geen idee wie ie trouwens isLopen wel meer mensen
Wat heeft dat met stoer zijn te maken, stumper?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Stoere jongens trouwens, dat ze hun gezichten weer onherkenbaar maken
Als je is goed zou kijken zou je ook nog zien dat het gewoon normale mensen zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Skopje![]()
![]()
Wat een baggertent is dat zeg
Stoere jongens trouwens, dat ze hun gezichten weer onherkenbaar maken
Waarom gewoon niet met je kop op de foto?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat heeft dat met stoer zijn te maken, stumper?
omdat je tegenwoordig om niets wordt opgepakt als je voetbalsupporter bentquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom gewoon niet met je kop op de foto?
quote:De memoires van Erwin Koeman
Door MAARTEN WIJFFELS
,,Belangrijkste voor mij is mijn gevoel en dat geeft aan dat ik moet stoppen. Dat gevoel blijft en gaat niet weg.’’ Erwin Koeman schreef bovenstaande zinnen tijdens de busreis naar Heerenveen.
Nog vóór de laatste competitiewedstrijd haalde hij in zijn hoofd de beelden terug van twee jaar Feyenoord. De trainer noteerde: ‘Ik voel dat het beter is dat de club helemaal opnieuw begint, ook met een nieuwe trainer. Nieuwe frisse mensen en ideeën.’
,,We vertrokken die zaterdag om 17.00 uur uit Rotterdam,’’ reconstrueert Koeman in de gelagkamer van café-herberg de Mispelhoef in Eindhoven. ,,Na een halfuur heb ik een pen gepakt. Mijn assistenten wisten al iets over mijn gevoelens en ze begrepen wel dat ik niet schreef over de looplijnen bij Heerenveen. Wat ik eerder in het seizoen al puntsgewijs en in flarden voor mezelf had opgeschreven, kwam nu in één keer bij elkaar op papier.’’
Koeman schreef over Ajax-thuis, de 4-0 nederlaag en de enorme ophef daarna over twee vrije dagen. De beelden van Nancy kwamen terug. De indrukwekkende begrafenis van Anouk Schreuder en de aankoop van Charisteas. Dat hij, Erwin Koeman, alleen achter een tafel zat met 50 persmensen voor zijn neus die maar één vraag hadden: waarom Charisteas? En hij dacht op zijn stoel vooraan in de bus al aan volgend seizoen.
,,De wetenschap dat je wéér spelers moest vertellen dat er geen plaats meer is bij Feyenoord. Want de sanering moet na 39 vertrokken spelers nog steeds doorgaan. Tegelijkertijd zou het nog twee weken tot twee maanden duren voordat er geld was voor versterking, had Peter Bosz net verteld.’’
Ook sommige spelers wisten wat hij voelde, maar ze hebben het in Heerenveen niet aan Koeman kunnen merken. ,,Ik heb me juist nog één keer opgeladen en tot een kwartier voor tijd heb ik naar ons beste voetbal in maanden zitten kijken. Toch werd het 5-1. De play-offs had ik nog op 80, 90 procent kunnen doen, maar dan had ik mezelf, de groep, de club en het publiek tekort gedaan.’’
Al bladerend door de vellen met memoires vindt hij niet dat hij al eerder had moeten stoppen. Ondanks de slechte reeks bleef de vijfde plaats steeds haalbaar. Die vijfde plaats en play-offs met AZ en Ajax hadden voor nieuwe energie kunnen zorgen. Bij iedereen. ,,Zo opportunistisch is voetbal nou eenmaal. Nee, ik heb nooit één moment het gevoel gehad dat Feyenoord met míj wilde breken na Heerenveen. Terwijl ik vind dat een clubleiding zich best mag afvragen of de trainer na zeven nederlagen in korte tijd wel door kan gaan. Ik denk zelfs dat het niet kán als je reëel bent. Dit is topsport. Was Feyenoord bij mij gekomen met de eerlijke boodschap: Erwin, we gaan toch liever niet door in de zomer, dan hadden ze mij niet nog twee jaar door hoeven te betalen. Dat meen ik echt. Ik ben anders dan Ger Lagendijk, die er voor mijn zaken zit. Misschien ook anders dan mijn broer Ronald.’’
De financiële problemen van Feyenoord zijn altijd groter gebleken dan Koeman bij zijn contractbesprekingen was verteld. Hij wist dat er moest worden gesaneerd. Maar die operatie is veel ingrijpender uitgepakt. Koeman: ,,De toon werd al gezet in mijn eerste gesprek met Jorien van den Herik, drie weken na mijn komst in juli 2005. Jorien kwam binnen en het allereerste wat hij zei was: we gaan het dus niet over aankopen hebben, maar over verkopen. Ik antwoordde: ja voorzitter, we moeten verkopen, maar we moeten ook proberen om één of twee spelers te halen. Ik probeerde de humor er in te houden, maar in die sfeer zijn de gesprekken met de clubleiding in elke transferperiode blijven gaan.’’
,,Buitenstaanders kunnen zich niet voorstellen welke impact zon sanering heeft. Op mensen, op processen. Ik heb ook bij PSV al eens ondervonden dat je tijdens een sanering geen topprestaties kunt leveren, want je kunt als trainer en club nooit een stabiele, veilige omgeving creëren voor spelers. Er is altijd onrust. Los nog van alle andere problemen die er bij Feyenoord speelden.’’
Nadat Van den Herik was opgestapt, schreef Koeman hem een brief. ,,Vanaf het moment dat Jorien de Kuip meed, hadden we zelden meer contact. Ik vond tóch dat ik hem moest bedanken dat hij me de kans heeft gegeven bij Feyenoord. Die brief heb ik laten sturen naar Antwerpen. Dat was in februari. Waarschijnlijk is hij nog niet in zijn huis in België geweest, want ik heb niks meer gehoord.’’
Een andere rode draad in twee jaar Koeman is de strijd geweest tussen kampen in de selectie: de spelers die voetbal als een vak beleven en zij die dat - in de ogen van de eerste groep - niet doen. Lang was Ali Boussaboun de eerste speler die Koeman ’s morgens zag wanneer hij de kleedkamer binnenliep. Boussaboun zat op de plek het dichtst bij de deur. De afspraak was dat om vijf voor half elf iedere Feyenoorder gereed was voor de training of voor een inleidend praatje van de trainer. Bij Boussaboun lagen de schoenen om die tijd nog verspreid op de grond. De aanvaller was ook geregeld te laat of ziek en dan zag Koeman een lege plek.
,,Dat beeld wat je schetst klopt wel, ja. En als je ook voor wedstrijden structureel te laat klaar bent, gaan anderen zich daaraan ergeren. Voor de rest was Boussaboun een aardige gozer, werkte keihard, maar het stapelde zich op en dat is zo bij meer jongens.’’
Hij heeft gelezen wat Theo Lucius zei na zijn vertrek: Koeman had spelers harder moeten aanpakken. ,,Daar zit een kern van waarheid in. Maar in mijn hoofd zat altijd het dilemma: ik kan jongens terugzetten naar het tweede, maar zondag heb ik ze weer nodig of ze moeten nog geld opleveren bij vertrek. Saidi heb ik op het laatst wél teruggezet. Die maakte volledig zijn eigen regels op medisch vlak. ’’
Nu hij weg is, kan de discussie worden gevoerd of er spelers beter zijn geworden onder zijn bewind. Hij vindt dat zelf altijd lastige discussies. ,,Ik bedoel: van een speler die een bal steeds niet goed aanneemt in de loop, maak je op dit niveau geen speler meer die een grandioze aanname krijgt. Je kunt iemand ook niet leren een steekpass te geven als hij het moment niet ziet. Maar spelers die het wél in zich hebben kun je als trainer helpen nog betere spelers te worden.
,,Alleen: de inzet moet van twee kanten komen. De goeden niet te na gesproken is mijn ervaring dat het gros van de spelers bij Feyenoord altijd maar weer aangeduwd moet worden. In plaats van dat het initiatief om extra te trainen uit henzelf komt.
,,Neem De Guzman. Intrinsiek de beste speler, maar hij heeft ook dingen niet, zoals de échte drang om in zichzelf te investeren. Als De Guzman in de spiegel kijkt en zich eerlijk afvraagt: doe ik er alles aan met mijn kwaliteiten, dan moet er een groot vraagteken opdoemen. Er ligt een heel belangrijke taak voor zijn begeleiders. Hij zal moeten leren luisteren en zelf initiatief moeten ontplooien. Hij staat al een tijdje stil. Maar misschien dat hij zal zeggen: ik stond stil onder Koeman.’’
Voor zijn opvolging is Co Adriaanse de belangrijkste kandidaat. ,,Zou ik een prima keuze vinden,’’ zegt Koeman. ,,Na mij doet Feyenoord er sowieso goed aan een ander type trainer aan te stellen. In het voetbal is een bepaalde aanpak na twee, drie jaar uitgewerkt. Ajax haalde na Adriaanse mijn broer als trainer, bij Willem II werd Adriaanse destijds opgevolgd door Hans Westerhof. Zo zijn er tal van voorbeelden.’’
Het versterkt de discussie of Koeman met zijn werkwijze en persoonlijkheid sowieso wel uit de voeten had gekund in het nieuwe beleidsplan van Peter Bosz. ,,Dat denk ik wel. Twee jaar Feyenoord heeft mij als trainer gerijpt. Ik ben gehard in de praktijk en ik heb bewezen dat ik meer kan dan alleen de training leiden. Het trainersvak houdt tegenwoordig ook in dat je méér kunt: je bent het uithangbord van een club, zeker bij de topclubs. Ik heb hier niet gepresteerd als een toptrainer, maar mijn presentatie was wel die van een toptrainer. Onder alle omstandigheden rustig gebleven in de pers en mijn spelers heb ik naar buiten toe steeds beschermd.
,,Peter Bosz verzamelt nu mensen om zich heen die hij goed kent om het beleidsplan verder vorm te geven. Daarmee neemt hij in de emotionele omgeving die Feyenoord is een risico, maar ik moet zeggen dat Bosz zich ook durft te omringen met mensen die kwaliteit hebben. John Lammers zou spitsentrainer worden. Vond ik een prima keuze.’’
Over de rol van Wim Jansen zegt Koeman: ‘Wim is adviseur en als hij wat zegt heeft dat natuurlijk invloed. Ik heb goede discussies met hem kunnen voeren. Over voetbal en over spelers die we volgden. Meestal waren we het eens, maar in de discussie over twee spelers, Cziommer en Engelaar, niet en daarin had ik mijn poot stijf moeten houden.’
‘Men wil te hoog grijpen!’, heeft Koeman letterlijk in zijn notities staan. ,,Met name Engelaar is een speler die iets had toegevoegd aan de huidige selectie. Lengte, fysieke kracht en diepgang vanaf het middenveld. Maar Wim was niet overtuigd dat Engelaar dé middenvelder was die we moesten halen voor het weinige geld dat beschikbaar was. Ik moet er wel weer bij zeggen: we hadden het over Engelaar die toen bankzitter was bij Racing Genk, niet over Engelaar die nu een topseizoen heeft gedraaid bij Twente.’’
Afzender Koos Werkeloos schreef Koeman onder het eerste sms-je na zijn besluit te stoppen. Het was een sms aan zijn broer die op dat moment nog vocht voor zijn baan bij PSV. Aangeboren cynisme van de Koemannen. Na 29 jaar in het voetbal zit Erwin, de oudste, voor het eerst zonder werk ‘omdat ik mezelf heb ontslagen’. ,,Rare gewaarwording, maar wel de juiste beslissing. Ik ben een gevoelsmens.
,,In mijn hoofd wordt het alweer rustiger. Ik denk niet dat ik begin juli alweer ergens op het veld zal staan, maar er zal voor mij altijd werk zijn in het voetbal. Is dat meteen als hoofdtrainer, dan graag, maar ik wil ook best weer assistent worden bij een topclub. In die rol heb ik bij PSV plezierig gewerkt.’’
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Rijkaard heeft de grote schoonmaak aangekondigd bij Barca..... hoop doet leven!
Sukkel. Trond Sollied wint twee kampioenschappen met Brugge twee keer de Belgische beker gewonnen, versloeg een topploeg als Milan in San Siro en kampioen met Olympiacos geworden en dan noen jij dat "geen indrukwekkend lijstje". En het feit dat hij lekker fysiek speelt,si nog een reden om hem naar Feyenoord te halen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Heb het even nagezocht op google ja.
Niet echt een indrukwekkend lijstje, niet goed genoeg voor Feyenoord![]()
Ja fijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Rijkaard heeft de grote schoonmaak aangekondigd bij Barca..... hoop doet leven!
Je kan nog weleens gelijk hebben.Ik hoop toch dat ie voor ons kiest, maar ik vrees het ergste.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:42 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ja fijn
geloof dat 020 er ondertussen 4 man van wil hebben, psgay zal ook z'n best wel gaan doen om farfan aan ze te slijten en daar buiten geld gelijk wat spelers voor terug te krijgen, gezien ze Dembele wilden zie ik 't ook nog wel gebeuren dat er wat B-garnituur naar AZ kan.....
Terwijl ik de kansen van Feyenoord heel heel heel laag blijf schatten, helemaal als we niet eens uefa halen.
btw, kaartjes, zijn ze nou 2 per CC of vrije verkoop? denk niet dat ik ga maar toch...
mwah...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:41 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Sukkel. Trond Sollied wint twee kampioenschappen met Brugge twee keer de Belgische beker gewonnen, versloeg een topploeg als Milan in San Siro en kampioen met Olympiacos geworden en dan noen jij dat "geen indrukwekkend lijstje". En het feit dat hij lekker fysiek speelt,si nog een reden om hem naar Feyenoord te halen.![]()
Malibu![]()
Wat doe je nou weer kneuzig. Co Adriaanse zijn lijstje ziet er niet beter uit hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Heb het even nagezocht op google ja.
Niet echt een indrukwekkend lijstje, niet goed genoeg voor Feyenoord![]()
Dus.quote:Erelijst
* Promotie naar Eredivisie: 1986 (PEC Zwolle)
* Promotie naar Eredivisie: 1989 (FC Den Haag)
* Coach van het Jaar in Nederland: 2004 (AZ)
* Kampioen van Portugal: 2006 (FC Porto)
* Beker van Portugal: 2006 (FC Porto)
* Trainer van het Jaar in Portugal: 2006 (FC Porto)
Laat hem maar joh,voor hem is het joden rule and the rest stinks ofzo iets.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat doe je nou weer kneuzig. Co Adriaanse zijn lijstje ziet er niet beter uit hoor.
De Belgische competitiequote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:41 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Sukkel. Trond Sollied wint twee kampioenschappen met Brugge twee keer de Belgische beker gewonnen,
Heb me iets verder verdiept in z'n CV, en na Adriaanse zou het idd een redelijke 2e keus zijn moet ik toegeven. Weet overigens al wel weer wie hij is, nadat ik z'n foto zag.quote:versloeg een topploeg als Milan in San Siro en kampioen met Olympiacos geworden en dan noen jij dat "geen indrukwekkend lijstje".
Dat is dan weer het voordeel ja.quote:En het feit dat hij lekker fysiek speelt,si nog een reden om hem naar Feyenoord te halen.
Simpelequote:Malibu![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:59 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Laat hem maar joh,voor hem is het joden rule and the rest stinks ofzo iets.![]()
quote:Trond Sollied mogelijk nieuwe trainer Feyenoord
Gepubliceerd op 09-05-07 om 12:19 door Matthijs Huisman
Volgens het Griekse Sportdag staat Trond Sollied in de belangstelling van Feyenoord. De Noor die nu nog bij Olympiakos Piraeus als trainer werkt staat niet alleen in de aandacht van Feyenoord, ook Newcastle United en Bordeaux zouden interesse hebben in de trainer.
Voordat Sollied aantrad bij Olympiakos heeft hij reeds enkele succesvolle jaren gehad, ondermeer bij Club Brugge waar hij meerdere keren kampioen werd. Een ander groot voordeel zou zijn dat hij de Nederlandse taal goed beheerst.
Hij is al een tijdje ontslagen bij Olympiakos hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ex Brugge en nu in Griekenland.
En terecht !!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
LN Player of the Year 2006-07
In navolging van Jurek Dudek, Paul Bosvelt, Pierre van Hooijdonk, Dirk Kuyt en Mario Been is vandaag Royston Drenthe gehuldigd als LN Player of the Year 2006-07.
Alvorens de selectie met de bus naar een hotel vertrok, nam Drenthe de bloemen en bijbehorende bokaal in ontvangst.
Ben het me je eens, Feyenoord moet godverdomme eens opschieten met Gio.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:42 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ja fijn
geloof dat 020 er ondertussen 4 man van wil hebben, psgay zal ook z'n best wel gaan doen om farfan aan ze te slijten en daar buiten geld gelijk wat spelers voor terug te krijgen, gezien ze Dembele wilden zie ik 't ook nog wel gebeuren dat er wat B-garnituur naar AZ kan.....
Terwijl ik de kansen van Feyenoord heel heel heel laag blijf schatten, helemaal als we niet eens uefa halen.
btw, kaartjes, zijn ze nou 2 per CC of vrije verkoop? denk niet dat ik ga maar toch...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[afbeelding]
LN Player of the Year 2006-07
In navolging van Jurek Dudek, Paul Bosvelt, Pierre van Hooijdonk, Dirk Kuyt en Mario Been is vandaag Royston Drenthe gehuldigd als LN Player of the Year 2006-07.
Alvorens de selectie met de bus naar een hotel vertrok, nam Drenthe de bloemen en bijbehorende bokaal in ontvangst.
Sorry wist ik veel maar aan je reacties in dit topic zou je anders denken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Van mij mogen mensen als Kluivert en Babel echt dood neervallen hoor. Ik heb gewoon geen zin in 2 a 3 jaar nog zo'n net-niet coach als Koeman.
[..]
Lijken mij betere kapers op de kust te zijn voor zo'n spits.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:22 schreef sjimz het volgende:
Zal Feyenoord Vagner Love voor komend seizoen wel vast weten te leggen?
De spits is transfervrij en wil graag vertrekken uit Rusland.
Wat denk jij ? Hij zal vast wel naar een club gaan die meer salaris biedt dan wij en meestal ook in een betere competitie speelt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:22 schreef sjimz het volgende:
Die gaat liever naar een subtopper in Engeland ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:22 schreef sjimz het volgende:
Vorig seizoen wilde Vagner best komen, Feyenoord wilde alleen het transferbedrag niet betalen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:23 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Wat denk jij ? Hij zal vast wel naar een club gaan die meer salaris biedt dan wij en meestal ook in een betere competitie speelt.
In Engeland zal hij niet zo snel een werkvergunning krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die gaat liever naar een subtopper in Engeland ofzo.
Ik heb zo ook m'n grenzen hoor, ik blijf alleen een beetje realistisch.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:22 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Sorry wist ik veel maar aan je reacties in dit topic zou je anders denken.
Klopt, maar ik had het hier nog niet gezienquote:Maar anyway dat bericht is al een paar dagen oud, oud nieuws dus.
Het is een Brazilliaan die nog maar enkele interlands gespeeld heeft, mag nog niet naar Engeland.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die gaat liever naar een subtopper in Engeland ofzo.
Wie voor Feyenoord is en het er niet mee eens is dat Feyenoord op moet schieten met Gio is niet 100% bij z'n paasei, dat lijkt me duidelijk.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben het me je eens, Feyenoord moet godverdomme eens opschieten met Gio.
Hij heeft volgens mij pas 5 interlands gespeeld. Veel te weinig. Of de Premier League moet hem een directe versterking van de competitie zien (S. Kalou, Obi Mikel) dan krijg je wel een werkvergunning.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is een Brazilliaan die nog maar enkele interlands gespeeld heeft, mag nog niet naar Engeland.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:22 schreef sjimz het volgende:
Het bestuur, maar dat wisten we alquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:27 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Wie voor Feyenoord is en het er niet mee eens is dat Feyenoord op moet schieten met Gio is niet 100% bij z'n paasei, dat lijkt me duidelijk.....
Met geld is alles te koop hequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij pas 5 interlands gespeeld. Veel te weinig. Of de Premier League moet hem een directe versterking van de competitie zien (S. Kalou, Obi Mikel) dan krijg je wel een werkvergunning.
Zo'n extreem talent is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij pas 5 interlands gespeeld. Veel te weinig. Of de Premier League moet hem een directe versterking van de competitie zien (S. Kalou, Obi Mikel) dan krijg je wel een werkvergunning.
Dus Obi Mikel en Kalou mogen spelen omdat Chelsea veel heeft betaald aan de PL?quote:
quote:Studerende Ekramy mist play-offs
Mocht Feyenoord-doelman Henk Timmer zondag tegen FC Groningen geblesseerd uitvallen, dan zal Sherif Ekramy hem niet kunnen vervangen. Feyenoord meldt dat de Egyptische sluitpost in eigen land tentamens moet maken. Daardoor mist hij de resterende wedstrijden in de play-offs.
In Egypte moeten mensen kiezen tussen studeren of een verblijf in het leger. Ekramy koos voor een studie en moet deze gewoon afmaken. Door het maken van de tentamens hoeft Ekramy weliswaar niet het leger in, maar hij mist daardoor wel de ontknoping van de competitie.
Ekramy wordt vervangen door Stef Doedée. Eigenlijk is Erwin Mulder de derde keeper van de selectie, maar Mulder is niet inzetbaar wegens een elleboogblessure. Doedée, keeper van Jong Feyenoord, mag zondag daardoor op de bank plaatsnemen. In de eigen Kuip moet Feyenoord een 2-1 achterstand wegpoetsen tegen FC Groningen.
Nee dat zeker niet, maar je gelooft toch niet dat ze alles legaal doen daar héquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus Obi Mikel en Kalou mogen spelen omdat Chelsea veel heeft betaald aan de PL?
Ik vind deze 2 spelers zeker een verbetering voor het niveau van de PL. Met Vagner weet ik dat nog niet. Ik vind hem niet passen in dat rijtje.
Maar voor feyenoord zal het zeker een goede aanwinst zijn.
quote:
quote:Discipline breekt Saïdi weer op
Karim Saïdi lijkt aan zijn laatste seizoen bij Feyenoord bezig te zijn. De verdediger werd door voormalig trainer Erwin Koeman al verbannen naar het tweede elftal en is nu ook door interim-trainer Leo Beenhakker weer teruggezet.
Beenhakker had de Tunesiër nog teruggehaald voor de eerste play-off ontmoeting met FC Groningen, maar is wederom wegens disciplinaire redenen uit de hoofdmacht verwijderd. ”Hij heeft zichzelf buiten de groep gezet. Hij heeft niet de discipline op kunnen brengen die je zeker in deze fase van de competitie moet tonen.”
“Dat levert irritatie op bij een deel van de groep. Ik heb geen tijd om die frustraties structureel op te lossen, dan is er dus maar één oplossing”, aldus Beenhakker. De al maanden afgeschreven Philippe Léonard keert door het ontbreken van Saïdi terug in de selectie.
quote:Stef Doedée reservedoelman tegen Groningen
Sherif Ekramy en Erwin Mulder ontbreken
Stef Doedée neemt zondag op de bank plaats al reservedoelman. De keeper van Jong Feyenoord heeft die plaats te danken aan het ontbreken van Sherif Ekramy en Erwin Mulder. Ekramy is wegens studieverplichtingen terug naar Egypte. De doelman moet net als vorig seizoen in de komende periode tentamens maken. In Egypte geldt de wet dat iedereen die niet studeert in dienst moet. Door het maken van de tentamens hoeft Ekramy niet het leger in. De doelman zal ook een eventueel vervolg in de play-offs aan zich voorbij moeten laten gaan. Erwin Mulder is afgehaakt wegens een blessure aan zijn elleboog.
Tering, het is ook altijd wat met die gast, hij zit net 4 dagen weer bij de selectie, wordt ie er weer uit geschopt. En dat voor een riant salaris. En dat terwijl Leo juist zo vriendelijk was hem er weer bij te halen en gelijk in te laten vallen. Zonde, die jongen kan goed ballen, maar hij verziekt het voor zichzelf, lijkt Ghaly wel. Kwam onder Gullit wel tot 34 wedstrijdenquote:Léonard vervangt Saidi in de selectie
Tunesiër gepasseerd om disciplinaire redenen.
Karim Saidi maakt geen deel uit van de selectie voor de thuiswedstrijd tegen FC Groningen. De Tunesiër is om disciplinaire redenen gepasseerd door Leo Beenhakker. ‘Hij heeft zichzelf buiten de groep gezet’, zegt Beenhakker. ‘Hij heeft niet de discipline op kunnen brengen die je zeker in deze fase van de competitie moet tonen. Dat levert irritatie op bij een deel van de groep. Ik heb geen tijd om die frustraties structureel op te lossen, dan is er dus maar één oplossing.’ Philippe Léonard keert door het ontbreken van Saidi terug in de selectie.
straks beginnen we nog met Leonard in de basisquote:Training: Vlaar vraagteken, kans voor Collen en Schreuder?
Feyenoordtraining.nl meldt dat de laatste training onder Leo Beenhakker een scherpe was. Op basis van de laatste training zou je kunnen concluderen dat Collen de voorkeur gaat krijgen boven Tiendalli en dat Schreuder in plaats komt van de geschorste De Guzman.
Beenhakker zou dan toch met drie spitsen gaan spelen. Ron Vlaar is een vraagteken. Hij trainde tot de partij vorm apart, hij heeft last van zijn hamstring.
Ach, Fabio Rochembach mocht ook zo Engeland in zonder 75% van de intelands gespeeld te hebben, die regel in Engeland is niet meer zo heilig geloof ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus Obi Mikel en Kalou mogen spelen omdat Chelsea veel heeft betaald aan de PL?
Ik vind deze 2 spelers zeker een verbetering voor het niveau van de PL. Met Vagner weet ik dat nog niet. Ik vind hem niet passen in dat rijtje.
Maar voor feyenoord zal het zeker een goede aanwinst zijn.
Wat een paardenlul is het toch ookquote:
Zo goed is die ook niet neequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, Fabio Rochembach mocht ook zo Engeland in zonder 75% van de intelands gespeeld te hebben, die regel in Engeland is niet meer zo heilig geloof ik.
Maar als ie gratis te halen isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En dat contract van Vagner Love looptdoor tot de winter? Feyenoord heeft wel behoefte aan eerdere versterking.
Daar heb je gelijk in!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Gratis zijn ze nooit. Tekengeld en salaris zijn niet goedkoop met zulke jongens.
Het is geen gerucht ofzo hoor, ik zinspeelde alleen op begin van het afgelopen seizoen toen het de opvolger van Dirk zou zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:11 schreef don-diablo het volgende:
Vagner Lovegoede spits. Ik ben wel gecharmeerd van die kerel..
![]()
Ik zeg halen!!![]()
Vroeg me laatst al af waar die nou weer gebleven wasquote:
Goed dat je dat even zegt want ik zat al vanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is geen gerucht ofzo hoor, ik zinspeelde alleen op begin van het afgelopen seizoen toen het de opvolger van Dirk zou zijn.
Ik snap dan niet waarom ze nu zo moeilijk doen met Alex.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, Fabio Rochembach mocht ook zo Engeland in zonder 75% van de intelands gespeeld te hebben, die regel in Engeland is niet meer zo heilig geloof ik.
Je vergeet iets heel ergs belangrijks : het tactische vlak, als je dat wat beter voor elkaar hebt, krijg je een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vroeg me laatst al af waar die nou weer gebleven was
Het is dus duidelijk dat Beenhakker ook tegen dezelfde problemen aanloopt. Ook hij kan niet anders dan Kolkka opstellen etc. Alleen op het mentale vlak is er misschien winst te behalen zoals hij zelf aan aangaf...
DOEN ze ook ECHT wel zo moeilijk, of zag Chelsea hem gewoon nog niet als echte concurrent voor het sterke centrael duo wat ze al hebben vraag ik me dan af...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik snap dan niet waarom ze nu zo moeilijk doen met Alex.
quote:Beenhakker hoopt op vol stadion
Leo Beenhakker hoopt dat de tweede ontmoeting met Fc Groningen in de play-offs gespeeld kan worden in een volle Kuip. ‘Het zou een slechte zaak zijn als het stadion niet vol zou zitten’, zei Beenhakker vrijdag.
‘Zeker gezien wat er dit seizoen is gebeurd, moet iedereen die zich betrokken voelt bij de club er zijn. Dit zijn de wedstrijden waar het om gaat. We kunnen allemaal wel vanaf een berg gaan roepen, maar alleen de échten zullen ook naar De Kuip komen.’
quote:Sluiting tweede ring
Vanwege de tegenvallende verkopen voor deze wedstrijd is besloten om de tweede ring te sluiten evenals de gehele groene sector (E, EE, F, FF, H, HH, J, JJ en Y1-3). Dit houdt in dat mensen die een kaart hebben gekocht voor de vakken die dicht blijven, verplaatst worden naar een ander (gelijkwaardig of beter) vak. Men wordt verplaats op de volgende manier:
Alle supporters met kaarten voor de groene sector worden verwezen naar vak D (blauwe sector). Zij betreden het stadion via ingang 45-52. Kaarthouders van vak QQ gaan naar Q, RR naar R, TT naar T, UU naar U en V V naar V.
Gezien de 1:1 clubkaartverplichting op de wedstrijddag - 1 kaart per (seizoen)clubkaarthouder - wordt op de wedstrijddag grote drukte verwacht aan de loketten van Feyenoord Klantenservice.
Alsof een trainer te vergelijken valt met een supporter.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Leo Beenhakker die over "echten" spreekt!
wat ben je ook een achterlijke idioot he...?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alsof een trainer te vergelijken valt met een supporter.
De positieve berichten over het beschikbare spelersmateriaal stapelen zich wel op vandaag he?quote:Beenhakker: Hofs kan slechts half uur spelen
Leo Beenhakker gaf zaterdagmiddag in een interview aan dat Nicky Hofs zeker niet in de basis zal starten. dat werd hier en daar gesuggereerd en ook feyenoord.nl zette Hofs in de vermoedelijke opstelling. Hij kan volgens Beenhakker echter maar 30 minuten spelen.
Moet een trainer daar iets van begrijpen dan? Het is slechts een passant, geen supporter die z'n hele leven bij de club blijft.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:51 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
wat ben je ook een achterlijke idioot he...?
Het gaat er om dat iemand die heen en weer pendelt tussen aartsvijanden en dat afdoet met opmerkingen als 'ach, we zijn toch allemaal volwassen mensen' totaal niets van clubliefde begrijpt.
Dan moet ie dat soort uitspraken voor zich houden he slimpie. Wekt alleen maar irritatie op.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Moet een trainer daar iets van begrijpen dan? Het is slechts een passant, geen supporter die z'n hele leven bij de club blijft.
Jammer ik had toch gehoopt dat ie langer kon spelen..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:52 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
De positieve berichten over het beschikbare spelersmateriaal stapelen zich wel op vandaag he?
Mooi zoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Sluiting tweede ring
Vanwege de tegenvallende verkopen voor deze wedstrijd is besloten om de tweede ring te sluiten
waarschijnlijk goed 30.000 manquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:29 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Nu maar hopen dat het in de arena hetzelfde is.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Leo Beenhakker die over "echten" spreekt!
quote:Jammer Leo:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Maar ik denk dat het in totaal te kort dag is helaas.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je vergeet iets heel ergs belangrijks : het tactische vlak, als je dat wat beter voor elkaar hebt, krijg je een wereld van verschil.
Toch knap, aangezien hij maar 1 wedstrijd heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:22 schreef Steve_I. het volgende:
Van Leonard wordt ik nou ook niet altijd even vrolijk
2quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Toch knap, aangezien hij maar 1 wedstrijd heeft gespeeld.![]()
nieuwe hype, loek deed 't ook alquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:18 schreef BB-boy het volgende:
Wat dacht je, ik pak mn oude account er weer eens bij
Schoolreisjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:42 schreef renz0r het volgende:
Kaartje gekocht, puur voor Feyenoord, niet die kut play-offs.
Morgen met wat klasgenoten in vak Z te vinden.
Ben het met Leo eens. Laat Feyenoord alsjeblieft niet de fout maken Been of een andere onervaren trainer nu al voor de groep neer te zetten, en laat je niet bang maken door een klein groepje geomotioneerde supporters, dan word ie binnen een jaar ook uitgekotst nadat we het nog slechter doen dan onder Koeman.quote:Co Adriaanse moet volgend seizoen de selectie van Feyenoord onder zijn hoede nemen. Leo Beenhakker, interim-coach van de Rotterdammers, heeft zich in De Telegraaf sterk gemaakt voor de komst van de trainer van Metallurg Donetsk naar De Kuip.
“Ik ben zelf technisch directeur geweest, dus ik weet een beetje waaraan Feyenoord behoefte heeft”, onderbouwde Beenhakker. “Ik weet hoe de club ervoor staat en ik ken Co zo goed van mijn periode van Ajax om te weten dat hij hier helemaal op zijn plaats zal zijn. Als ik het bij Feyenoord voor het zeggen had, zou ik alles uit de kast halen om Adriaanse te strikken.”
Opvallende uitspraken van Don Leo, die als technisch directeur van Ajax in november 2001 medeverantwoordelijk was voor het ontslag van Adriaanse. “Ik kan dat goed scheiden. Hij is de ideale vent, want Co kan goed met mensen omgaan en spelers individueel en als team op een hoger niveau neerzetten. Dat heeft hij bewezen. Het aanstellen van de juiste trainer wordt de belangrijkste aankoop van Feyenoord deze zomer. Mijn idee daarover is duidelijk.”
Emoties
De emoties, die de aanstelling van Adriaanse in Rotterdam zou kunnen oproepen, moet Feyenoord dan voor lief nemen. ”Emoties bij fans horen erbij, maar als clubleiding mag je daar je beleid niet op afstemmen. Als Feyenoord een nieuwe weg met een nieuwe trainer inslaat, zal zoiets gebeuren met vallen en opstaan.”
“De clubleiding moet in alle gevallen rust uitstralen en als buffer optreden tussen het team en de buitenwereld. Niet in de war raken. Zoals bij PSV, waar in een week tijd bijna een heel seizoen wordt kapotgemaakt. Terwijl Ronald Koeman voor het verlies bij NEC dezelfde trainer is als erna.”
Standvastige leiding
Een sterke standvastige leiding. Dat is waar Beenhakker bij de Kuipbewoners voor opteert. ”Zo heb ik ook bij Ajax gewerkt met Adriaanse en Ronald Koeman. Zulke voetbalmensen moeten bij wijze van spreken 24 uur met de spelersgroep leven zonder te worden lastiggevallen. Laat de leiding te wensen over, dan wordt een trainer te vaak opgezadeld met het randgebeuren.”
“Het heeft al wat jonge trainers de kop gekost terwijl ze het voetbalgebeuren in de vingers hebben. Zie Jan Wouters, Danny Blind en Erwin Koeman, hoewel die zich dapper heeft verweerd bij Feyenoord.”
Eigen situatie
“Zelf heb ik bij m’n terugkeer ook nagedacht over de te verwachten reacties”, besloot Beenhakker, die na zijn vertrek zes jaar De Kuip vermeed. “Kom ik na de eerste training misschien met een ander modelletje auto thuis? Ik heb het snel naast me neergelegd en zie: ik heb totaal niet gemerkt dat ik niet welkom zou zijn. Integendeel. Misschien is het een wapenstilstand, maar iedereen beseft dat het gaat om Feyenoord.”
Denk sowieso dat types zoals Booy en Jans in de categorie Erwin Koeman vallen; niet goed genoeg.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Doe desnoods die Sollied dan maar, want Adriaanse ligt, geloof het of niet, bij mij ook wat gevoelig... Als het Foeke maar niet wordt![]()
![]()
![]()
Tegen de plee-offs zijn maar wel gaanquote:Op zondag 13 mei 2007 02:23 schreef renz0r het volgende:
Met wie ik ga zitten standaard in de Kuip, nu er vrije verkoop is gaan we is bij elkaar zitten. Gezellig
Plee offs
Precies. Maar toch ben ik doodsbang dat ze met zo'n soort trainer aan komen zetten en dat is dan ook de reden dat ik naar Adriaanse neig.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Denk sowieso dat types zoals Booy en Jans in de categorie Erwin Koeman vallen; niet goed genoeg.
Ik vind het juist wel een interessant persoon. Onvoorspelbaar, hard en tactisch ongeloofelijk slim. Een echte 'bouwcoach' die wil winnen. Precies wat Feyenoord nodig heeft.quote:Ik ben er wel voor om een buitenlander te halen met een CV zoals Sollied, want Adriaanse spreekt mij ook compleet niet aan (als persoon)
Ik ben er ook bang voor dat we vandaag "gewoon" de boot ingaan tegen Groningen....quote:Op zondag 13 mei 2007 12:03 schreef NickRooz het volgende:
Ik heb zo'n gevoel, en ik weet niet waar die gevoel vandaankomt, dat we weleens de boot in kunnen gaan. Zo'n kut gevoel die zomaar te boven komt, laat hopen dat die gevoel niet waarheid wordt, maar ik vrees toch het ergste, zeker met de counter spelers die Groningen tot de beschikking heeft.![]()
Hangt er vanaf, als we geen gekke dingen gaan doen (1e helft al een rode kaart, of Castelen geblesseerd eraf oid) moeten we kunnen winnen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor dat we vandaag "gewoon" de boot ingaan tegen Groningen....
Dat idee heb ik nou ookquote:Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als we vorige week Guzzie niet kwijt waren geraakt, hadden we daar wel gewonnen met 1-0 of 2-1.
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Als we vorige week Guzzie z'n verstand niet kwijt waren was geraakt, hadden we daar wel gewonnen met 1-0 of 2-1.
ga je me nou op zondagochtend met m'n spelling confronteren?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:41 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Tja gooi de volgende keer een spellingcheker op los zou ik zeggen.![]()
komt niet hoorde ikquote:Op zondag 13 mei 2007 13:44 schreef NickRooz het volgende:
Oh en iemand nog wat gehoord over die Magrao die eventueel zou komen ?
Zeker zo'n gerucht van een flutsite als fr12.![]()
Hoorde ik ook al. Zelfs iemand die in Japan speelt wil niet eens naar ons in deze toestand.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:54 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Hoorde ik ook al. Zelfs iemand die in Japan Brazilie speelt wil niet eens naar ons in deze toestand.
Triest toch eigenlijk.![]()
Hij werd toch ook gehuurd door een Japanse club ?quote:
90/91quote:Op zondag 13 mei 2007 16:24 schreef Put4 het volgende:
Echt om te janken dit.. wat was de laatste x dat we geen europees speelden?![]()
Ah zo ga je om met je eigen selectie, triest man...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:24 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat was het dan![]()
Geen enkele trainer wil dit zieke zooitje nog gaan trainen.
Ga je druk maken om andere dingen manquote:Op zondag 13 mei 2007 16:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
God, die v. Hooijdonk moet weer wat zieltjes winnen hoor.
Tja...*zucht*quote:Op zondag 13 mei 2007 16:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit is toch wel apart, dat een club uit de Top Drie geen Europees voetbal heeft. Raar idee
Dit is onze eigen selectie nietquote:Op zondag 13 mei 2007 16:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ah zo ga je om met je eigen selectie, triest man...![]()
Zoals de uitschakelingquote:Op zondag 13 mei 2007 16:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ga je druk maken om andere dingen manPierre is een held.
Wanneer dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zoals de uitschakeling? Dit is toch niet het moment om Pierre te eren
?
Niet? Is Cocu zo geeert dan?quote:
Ontkenningsfase is nu aangebroken?quote:
Dit zeggen we al een paar maanden, maar goed.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ontkenningsfase is nu aangebroken?
Nou ja hopelijk voor jullie komt er nu een coach die er een paar jaar blijft en kan gaan bouwen. En de supporters moeten geduldig blijven.
Het zijn gewoon spelers die NIETS maar dan ook NIETS met Feyenoord hebben en nu lekker op vakantie gaan.quote:
Man zeik niet. Jullie worden al gek als je 1 jaar geen kampioen wordtquote:Nou ja hopelijk voor jullie komt er nu een coach die er een paar jaar blijft en kan gaan bouwen.
[quote]En de supporters moeten geduldig blijven.
Ik hoop het, Feyenoord heeft dan toch veel meer historie dan AZ. Maar hoe moet het ooit nog wat worden?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tja...*zucht*
Zal het ooit nog een wat worden?
Het is moeilijk om geduldig te blijven als de ene na de andere Ajacied wordt gehaald en Jansen en Bosz de banen onder hun vriendjes verdelenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ontkenningsfase is nu aangebroken?
Nou ja hopelijk voor jullie komt er nu een coach die er een paar jaar blijft en kan gaan bouwen. En de supporters moeten geduldig blijven.
Ajax, PSV en.... AZquote:Op zondag 13 mei 2007 16:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit is toch wel apart, dat een club uit de Top Drie geen Europees voetbal heeft. Raar idee
Wat maakt mij dat nu uit dat jullie dat al maanden roepen. Ik mag het toch zeggen? Zal nog eens wat opbouwends (aardigs) zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Dit zeggen we al een paar maanden, maar goed.![]()
Doei Bosz, Woerts en W.Janssen![]()
Behalve Roystonquote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon spelers die NIETS maar dan ook NIETS met Feyenoord hebben en nu lekker op vakantie gaan.
[..]
Feyenoord heeft wel diepere dalen gekend hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik hoop het, Feyenoord heeft dan toch veel meer historie dan AZ. Maar hoe moet het ooit nog wat worden?
En gaat over enkele maanden gewoon weer opnieuw beginnen als Bosz blijft...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Het rampseizoen is voorbij.
Alleen harry toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is moeilijk om geduldig te blijven als de ene na de andere Ajacied wordt gehaald en Jansen en Bosz de banen onder hun vriendjes verdelen
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon spelers die NIETS maar dan ook NIETS met Feyenoord hebben en nu lekker op vakantie gaan.
[..]
En de supporters moeten geduldig blijven.
Man zeik niet. Jullie worden al gek als je 1 jaar geen kampioen wordt
Geduld zou ik alleen hebben als er geld + een goed bestuur + coach kwam. Dankzij dat stel NSB-ers gaat dat de komende tijd niet gebeuren.quote:
die spelers willen heus wel presteren om zich in de kijker te spelen bij andere clubs. Jullie selectie is echt wel in staat bij de eerste 5 te eindigen en van daaruit verder te groeien. Koeman heeft ze gewoon nooit aan het spelen gekregen, als je eenmaal in een neerwaartse spiraal zit...........quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
[..]
Dank je voor je medeleven.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
die spelers willen heus wel presteren om zich in de kijker te spelen bij andere clubs. Jullie selectie is echt wel in staat bij de eerste 5 te eindigen en van daaruit verder te groeien. Koeman heeft ze gewoon nooit aan het spelen gekregen, als je eenmaal in een neerwaartse spiraal zit...........
hopelijk is de gifbeker nog niet leeg, op naar degradatie in het volgende jaar!![]()
![]()
Laat staan Tiendalli.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Greene heeft nooit in het eerste van Ajax gespeeld, dus zo nauw moet je het niet nemen.
Hij is wel dikke matties met z'n 'brothers' in ZO.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Greene heeft nooit in het eerste van Ajax gespeeld, dus zo nauw moet je het niet nemen.
Waarom zouden we wat leuks vangen voor iemand die al een jaar lang als een natte krant speelt?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Laat staan Tiendalli.
En je kan ook blij zijn met Greene. één van de weinige talenten waar jullie straks misschien nog wat leuks voor kunnen vangen...
Dus Gullit was in zijn Feyenoord-speeltijd ook een verrader omdat hij uit Amsterdam kwam?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is wel dikke matties met z'n 'brothers' in ZO.
Idd. Moet nog zien wie dit zootje wil gaan trainen of er überhaupt enige geld/moeite/aandacht in wil stekenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:26 schreef NickRooz het volgende:
Zeg maar dag tegen geld, grote trainers, sponsors, eigenlijk alles dus.![]()
![]()
De naam Feyenoord is denk ik nog steeds veel waard hoor, ondanks het uitblijven van successen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Moet nog zien wie dit zootje wil gaan trainen of er überhaupt enige geld/moeite/aandacht in wil steken![]()
Je blijft van die stumpers houden hequote:
Nee, maar het is gewoon een typische Ajax/Bijlmer-figuur qua gedrag.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus Gullit was in zijn Feyenoord-speeltijd ook een verrader omdat hij uit Amsterdam kwam?
Snap die logica niet zo goed....
Dat heet clubliefde.quote:
dus Ajax gedrag is hetzelfde als Bijlmer gedragquote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon een typische Ajax/Bijlmer-figuur qua gedrag.
AZ is geen Top Drie, het was een begin geweest als ze dit seizoen kampioen waren geworden. Als ze de komende 10 jaar er steeds bijzitten, 5x kampioen worden en de UEFA Cup winnen, dan zijn ze Top Drie.quote:
Inderdaad, AZ heeft 3 leuke seizoenen gehad, nog lang geen topploeg. Daarnaast wordt Feyenoord na een rampseizoen meteen uit het lijstje "top 3" geschrapt. Ach ja, als die AZ'ers daar blij mee zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
AZ is geen Top Drie, het was een begin geweest als ze dit seizoen kampioen waren geworden. Als ze de komende 10 jaar er steeds bijzitten, 5x kampioen worden en de UEFA Cup winnen, dan zijn ze Top Drie.
Hij bedoelt eerder een arrogante cultuur, met technisch franje terwijl Feyenoord typisch werkvoetbal is en dat zelfs van de spitsen wordt verwacht dat je je lazerus loopt en zelfs meeverdedigd.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
dus Ajax gedrag is hetzelfde als Bijlmer gedragIk wist niet dat Klaas Jan zo'n gangster was
![]()
En Cruijff...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus Gullit was in zijn Feyenoord-speeltijd ook een verrader omdat hij uit Amsterdam kwam?
Snap die logica niet zo goed....
Leer eens begrijpend lezen manquote:Op zondag 13 mei 2007 16:38 schreef NickRooz het volgende:
Dat heet clubliefde.
Nooit van gehoord zeker.
Zo en nou op naar je eigen topic, speeltijd is over.![]()
Dat dus, dat Feyenoord er maar snel bovenop komt.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, AZ heeft 3 leuke seizoenen gehad, nog lang geen topploeg. Daarnaast wordt Feyenoord na een rampseizoen meteen uit het lijstje "top 3" geschrapt. Ach ja, als die AZ'ers daar blij mee zijn.
Oh sorry.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Leer eens begrijpend lezen man
Ga nu m'n post nog eens een keer lezen
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
En Cruijff...
Houd eens op met dat gehuil over Amsterdam. Lindenbergh zou best wel eens een versterking kunnen zijn. En het zou helpen als jullie de spelers eens zouden steunen.
Ga anders even op de koffie bij Gerard Cox om uit te huilen...
Ow oke, dan snap ik hetquote:Op zondag 13 mei 2007 16:40 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Hij bedoelt eerder een arrogante cultuur, met technisch franje terwijl Feyenoord typisch werkvoetbal is en dat zelfs van de spitsen wordt verwacht dat je je lazerus loopt en zelfs meeverdedigd.
Kijk maar naar Kuijt, zo hoort het.![]()
Voor mij welquote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
De naam Feyenoord is denk ik nog steeds veel waard hoor, ondanks het uitblijven van successen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:
het losgeslagen zootje debielen wat elke keer weer de tv weet te halen als "fans".
Greene die zijn best doetquote:Op zondag 13 mei 2007 16:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow oke, dan snap ik het![]()
Dan snap ik niet waarom Harry geen publiekslieveling kan worden.
Oke, hij komt van Ajax maar ik vind hem geen AJAX/Bijlmer uitstraling hebben maar wel een Feyenoord/Werkers uitstraling hebben.
Ik snap dat de haat diep zit bij sommige maar hij doet nu toch zijn stinkende best voor Feyenoord?
Gewoon eisen dat Bosz opstapt, ben je al een heel eind.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Voor mij wel![]()
Maar een man van het kaliber Scheringa brandt zich er denk ik niet aan voorlopig![]()
Ok hard werken is goed maar dan moet je ook goals maken. Zelfs de spits van Ado heeft gscoord dan Harry.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow oke, dan snap ik het![]()
Dan snap ik niet waarom Harry geen publiekslieveling kan worden.
Oke, hij komt van Ajax maar ik vind hem geen AJAX/Bijlmer uitstraling hebben maar wel een Feyenoord/Werkers uitstraling hebben.
Ik snap dat de haat diep zit bij sommige maar hij doet nu toch zijn stinkende best voor Feyenoord?
feyenoord heeft al seizoenen lang niks meer hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 16:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, AZ heeft 3 leuke seizoenen gehad, nog lang geen topploeg. Daarnaast wordt Feyenoord na een rampseizoen meteen uit het lijstje "top 3" geschrapt. Ach ja, als die AZ'ers daar blij mee zijn.
Ik heb het over Harryquote:Op zondag 13 mei 2007 16:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Greene die zijn best doet? Laat me niet lachen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lindenbergh nog liever invalide dan in Feyenoord-shirtAls ik moet kiezen tussen hem kapot of Feyenoord nog meer kapot kies ik helaas voor hem toch voor het 1e.
Harry, dat is Charisteas.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Greene die zijn best doet? Laat me niet lachen.
Meer dan AZ.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef ASroma het volgende:
[..]
feyenoord heeft al seizoenen lang niks meer hoor![]()
UEFA Cup, laatste Europese prijs gewonnen door een Nederlandse club.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef ASroma het volgende:
[..]
5 jaar geleden UEFA Cup, vaker CL gespeeld dan AZ, vaker UEFA Cup gespeeld dan AZ. Vaker hoog geëindigd dan AZ. En dat in de afgelopen 10 jaar. Dus, ik zie geen reden waarom AZ wel een topclub zou zijn en Feyenoord niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef ASroma het volgende:
[..]
Simpel figuur ben je ook. Alles maar afschuiven op een aantal supporters die tekeer gingen in Nancy.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Sorry, maar het gereutel hierboven over al die afgrijselijke ajacieden die toch "allemaal" naar ons toe zijn gehaald snap ik echt niet. Nee, dáár lag het aanHad helemaal niets te maken met een algemeen gebrek aan inzicht qua inkopen, een compleet ontbreken aan charisma en motiverende eigenschappen bij de coach, het losgeslagen zootje debielen wat elke keer weer de tv weet te halen als "fans".
Maar het aantrekken van Tiendalli was fataal, nou goed![]()
Ik meen het, wat zou jij doen als Greene en Kolkka bij jullie Stam en Babel kwamen vervangen?quote:
Slecht voorbeeld, Kolkka zou zijn eigen benen breken, doordat gestruikel van hem.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik meen het, wat zou jij doen als Greene en Kolkka bij jullie Stam en Babel kwamen vervangen?
Dat verschil is te groot. De vergelijking gaat dus al mank.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik meen het, wat zou jij doen als Greene en Kolkka bij jullie Stam en Babel kwamen vervangen?
5 jaar jah, seizoenen lang dus.... en zeg ook niet dat AZ een topclub is, maar over de laatste 5 jaar staan ze vaker boven feyenoord en doen het in Europees verband veel beter. Geeft alleen maar aan dat er wel shifting plaats vindt... maar idd AZ moet eerst prijzen gaan pakken voordat ze een topclub zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
5 jaar geleden UEFA Cup, vaker CL gespeeld dan AZ, vaker UEFA Cup gespeeld dan AZ. Vaker hoog geëindigd dan AZ. En dat in de afgelopen 10 jaar. Dus, ik zie geen reden waarom AZ wel een topclub zou zijn en Feyenoord niet.
AZ doet het beter dan Feyenoord ja, maar het blijft gewoon een nepclubje met dagjesmensen in dat lelijke stadion van ze.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:47 schreef ASroma het volgende:
[..]
5 jaar jah, seizoenen lang dus.... en zeg ook niet dat AZ een topclub is, maar over de laatste 5 jaar staan ze vaker boven feyenoord en doen het in Europees verband veel beter. Geeft alleen maar aan dat er wel shifting plaats vindt... maar idd AZ moet eerst prijzen gaan pakken voordat ze een topclub zijn
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:50 schreef koningdavid het volgende:
Ach jullie kunnen i.i.g. niet uit Europa geschorst worden volgend seizoen.
Mooi voor degenen die het toen verpest hebben, dat ze komend jaar geen leuke reisjes meer hebbenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:50 schreef koningdavid het volgende:
Ach jullie kunnen i.i.g. niet uit Europa geschorst worden volgend seizoen.
Wat zei hij dan? Ik was alweer Veronica aan t luisterenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:10 schreef venomsnake het volgende:
Leo haalt nog even uit naar de feyenoord aanhang op de persconferentie..![]()
Iets in de trand van, ''en mensen die zich dan supporter noemen.. supporters komen ook in slechte tijden hun ploeg steunen, kuip zat maar half vol..''quote:Op zondag 13 mei 2007 17:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Ik was alweer Veronica aan t luisteren
P-L-A-Y-O-F-F-S F-U-C-K O-F-F!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 17:13 schreef Longmen het volgende:
De Kuip zit toch altijd vol? En men gaat er prat op dat het legioen altijd achter de club blijft staan?
Vandaar een halfvolle kuip vandaag....![]()
Zo leukquote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
AZ doet het beter dan Feyenoord ja, maar het blijft gewoon een nepclubje met dagjesmensen in dat lelijke stadion van ze.
Desalniettemin hoop ik dat ze winnen van Ajax, de enige club met nog verschrikkelijker publiek en een nog lelijker stadion.
Tja je hebt wel gelijk maar waarom reageer je dan gelijk weer zo ?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zo leuk. Jullie blijven hopen op allerlei verlies voor Ajax, terwijl jullie eigen club helemaal in de kanker zit en vandaag weer een stukje is uitgebreid
.
Groetjes uit Europa.
Wat is daar raar aan?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zo leuk. Jullie blijven hopen op allerlei verlies voor Ajax, terwijl jullie eigen club helemaal in de kanker zit en vandaag weer een stukje is uitgebreid
.
Nou, mij niet. Mensen die het nog steeds gek vinden dat Feyenoorders hopen verlies van Ajax en vice versa.quote:
Zijn 'soort' waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:22 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Verwacht je dat Ajacieden anders denken dan ?![]()
Ajacieden ook hoor. De echte dan.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef twi het volgende:
Ik vind 't niet gek hoor, zo zijn Feyenoorders gewoon.
Ik heb liever dat je zoals Mailbu6 je je kapop ergert aan Feyenoord en dat je je daar druk om maakt. Kijk pas daarna naar anderen. En in Europa hoop je toch ook dat elke Nederlandse ploeg iets gaat presteren, punten verzamelt? Je bezighouden met Ajax-Az is iets heel anders dan lopen k*nkeren op alles wat Amsterdam is...quote:Op zondag 13 mei 2007 17:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, mij niet. Mensen die het nog steeds gek vinden dat Feyenoorders hopen verlies van Ajax en vice versa.!
Moet ik me dan niet met Ajax - AZ bezig houden zodat ik constant kan gaan zitten huilen over dit rampseizoen ofzo? Pff.
Doe niet zo kinderachtig en leef je eens in man.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:50 schreef Malibu-06 het volgende:
= Nee, niet doen =
Oh guttegut, de moraalridder.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je zoals Mailbu6 je je kapop ergert aan Feyenoord en dat je je daar druk om maakt. Kijk pas daarna naar anderen. En in Europa hoop je toch ook dat elke Nederlandse ploeg iets gaat presteren, punten verzamelt? Je bezighouden met Ajax-Az is iets heel anders dan lopen k*nkeren op alles wat Amsterdam is...
Nou ik niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh guttegut, de moraalridder.
Nee, soms mag van mij PSV of AZ winnen in Europa, maar als ze eruit liggen vind ik dat ook wel leuk. Ik ben alleen voor Feyenoord, niet 'voor het Nederlandse voetbal'. En zo denken alle Ajacieden ook hoor.![]()
Daarnaast loop ik niet te zeiekn over alles wat uit Amsterdam komt hoor, doe ik bijna nooit.
Zucht.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:29 schreef twi het volgende:
Ik vind het ook prima dat Feyenoord verliest hoor, maar ga er niet van tevoren op lopen hopen vlak nadat Ajax weer een enorme domper heeft gehad.
Dan kan je gaan nadenken of je wel een Ajacied bent, of meer iemand die Ajax toevallig een leuke club vindt.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nou ik niet.Dus beetje nuance is op zn plaats. Je komt een beetje als huilie over nu.
![]()
Zuipse en sterkte!quote:Op zondag 13 mei 2007 17:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ga me lamzuipen en me morgen heerlijk ziekmelden....
Jij kan nadenken of je wel weet hoe een ajacied denkt misschien? Er zijn er een hoop die zo denken maar ook een groep niet. Het feit dat je zegt dat "ze allemaal" zo zijn zegt al genoeg...quote:Op zondag 13 mei 2007 17:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan kan je gaan nadenken of je wel een Ajacied bent, of meer iemand die Ajax toevallig een leuke club vindt.
Daarnaast loop jij te zeuren hoor, niet ik... Wie is er dan de huilie?
Wat een bullshit zeg. Ik ben ook Ajacied, ik hou van Ajax. Maar moet je dan gelijk iedere andere Nederlandse club haten?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan kan je gaan nadenken of je wel een Ajacied bent, of meer iemand die Ajax toevallig een leuke club vindt.
Daarnaast loop jij te zeuren hoor, niet ik... Wie is er dan de huilie?
sterkte iddquote:Op zondag 13 mei 2007 17:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ga me lamzuipen en me morgen heerlijk ziekmelden....
Kan me niet voorstellen dat de trouwe Ajax supporters er mee zouden zitten als Feyenoord verliest, van wie dan ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jij kan nadenken of je wel weet hoe een ajacied denkt misschien?
Boeiend.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ook dom is het te roepen dat je hoopt dat ajax wordt uigeschakeld in de voorronde CL. Dan zal ik lachen als Feyenoord over 3 jaar er weer bovenop is, 2e wordt en dat geen ticket voor de CL meer betekent, vanwege de hoeveelheid punten van NL.![]()
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg allleen maar dat ik altijd hoop dat Ajax verliest, en dat het me van de overige ploegen niet zo boeit.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg. Ik ben ook Ajacied, ik hou van Ajax. Maar moet je dan gelijk iedere andere Nederlandse club haten?
Tuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |