Neuh, zeer nuttige invaller, en in die rol schikt hij zich ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef Jasza het volgende:
Volgend jaar gewoon weg denk ik.
Delorge is het soort speler dat zich in elke rol schikt als er maar het nodige op de bankrekening binnenkomt ...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neuh, zeer nuttige invaller, en in die rol schikt hij zich ook.
Hehequote:Op woensdag 27 februari 2008 01:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Delorge is het soort speler dat zich in elke rol schikt als er maar het nodige op de bankrekening binnenkomt ...
Toch nog 4 wedstrijden gespeeld dit seizoen.quote:Delorge onder het mes
Amsterdam, 04 apr 2008
Laurent Delorge ondergaat komende week een operatie aan zijn achillespees. De Belg is door de ingreep hoogstwaarschijnlijk de rest van het seizoen niet meer inzetbaar.
Tijdens de operatie zal het gebied rond de hiel van Delorge worden schoongemaakt. De verwachting is dat de middenvelder enige weken moet herstellen en dat hij dit seizoen niet meer in actie komt. Zijn voorbereiding op het nieuwe seizoen loopt geen gevaar.
Inderdaad. Nu wordt het waarschijnlijk De Graafschap of opnieuw Den Haag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:02 schreef MaxPower het volgende:
Kortom, wat iedereen in het begin van het topic al zag aankomen is gebeurd. Domme keuze geweest. Via Heerenveen had ie zich na 2 jaar naar de Engelse of Duitse subtop kunnen spelen.
quote:Delorge is niet boos en wil Van Basten overtuigen
27 augustus 2008
Laurent Delorge denkt dat hij alsnog bij Ajax kan doorbreken. De middenvelder speelde afgelopen seizoen mede door blessureleed nauwelijks voor de Amsterdammers. Deze maand kreeg de Belg te horen dat hij geen deel uitmaakt van de plannen van de nieuwe trainer Marco van Basten.
"Ik ben niet boos op Van Basten. Ik kan zelfs begrip opbrengen voor de beslissing", zegt de 29-jarige Delorge in de Gazet van Antwerpen. "Sinds november heb ik niet meer kunnen spelen wegens een blessure. Bij de start van de voorbereiding was ik nog niet goed genoeg en Ajax heeft fitte mensen nodig om kampioen te worden."
Delorge staat nog tot medio 2009 onder contract bij Ajax. "Ik blijf tot de winterstop bij Jong Ajax trainen, zodat ik fit kan worden en de verantwoordelijken kan overtuigen. Ik geloof dat ik hier nog kan slagen."
Delorge kan terug naar ADO Den Haagquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:07 schreef methodmich het volgende:
ADO Den Haag hoorde ik ook laatst. Dat zou dan dus een rentree zijn. Sparta zoekt ook een diepgaande middenvelder...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |