abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57001204
Volgend jaar gewoon weg denk ik.
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:45:39 #102
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57002275
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef Jasza het volgende:
Neuh, zeer nuttige invaller, en in die rol schikt hij zich ook.
pi_57002421
Jammer dat hij nog een contract heeft tot 2009 want hij voegt weinig tot niets toe, en staat eigenlijk alleen maar jongens als bijvoorbeeld Mitchell Donald en Vurnon Anita in de weg.
pi_57002789
Als die niet ten koste van Delorge aan speeltijd kunnen komen wordt het tijd om ze te verkopen aan Heracles denk ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57002954
Ik vraag me af of hij bij Heerenveen wel zoveel gespeeld had.
That's all folks!
  woensdag 27 februari 2008 @ 01:57:39 #106
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_57002970
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:45 schreef Messenga het volgende:

[..]

Neuh, zeer nuttige invaller, en in die rol schikt hij zich ook.
Delorge is het soort speler dat zich in elke rol schikt als er maar het nodige op de bankrekening binnenkomt ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_57002984
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 01:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Delorge is het soort speler dat zich in elke rol schikt als er maar het nodige op de bankrekening binnenkomt ...
Hehe
pi_57831438
quote:
Delorge onder het mes

Amsterdam, 04 apr 2008

Laurent Delorge ondergaat komende week een operatie aan zijn achillespees. De Belg is door de ingreep hoogstwaarschijnlijk de rest van het seizoen niet meer inzetbaar.

Tijdens de operatie zal het gebied rond de hiel van Delorge worden schoongemaakt. De verwachting is dat de middenvelder enige weken moet herstellen en dat hij dit seizoen niet meer in actie komt. Zijn voorbereiding op het nieuwe seizoen loopt geen gevaar.
Toch nog 4 wedstrijden gespeeld dit seizoen.
pi_57831519
Wel jammer, want eerlijk is eerlijk; hij stond er wel in die vier wedstrijden. Paar doelpunten en assists op zijn naam.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57831547
Groter gemis voor Ajax dan Gomes voor PSV
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60564689
Toch wel in de boeken als een van de meest rare transfers van Ajax.

Nu wel richting Heerenveen? .
pi_60564788
Jammer, vond hem best aardig spelen.
Tot ziens Laurent!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60568636
Kortom, wat iedereen in het begin van het topic al zag aankomen is gebeurd. Domme keuze geweest. Via Heerenveen had ie zich na 2 jaar naar de Engelse of Duitse subtop kunnen spelen.
pi_60568680
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 09:02 schreef MaxPower het volgende:
Kortom, wat iedereen in het begin van het topic al zag aankomen is gebeurd. Domme keuze geweest. Via Heerenveen had ie zich na 2 jaar naar de Engelse of Duitse subtop kunnen spelen.
Inderdaad. Nu wordt het waarschijnlijk De Graafschap of opnieuw Den Haag.
pi_60571680
Net alsof dit iets met de keuze voor Ajax destijds vandoen heeft.
Niemand had kunnen voorspellen dat hij 10 maanden uit de roulatie zou raken.
En bij zijn terugkomst een nieuwe trainer ontmoet.
pi_60571736
Dus Marco ziet het helemaal verkeerd en laat een topper vertrekken?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:51:08 #117
168255 J.Herrer
pi_60573227
Van mij mag ie naar Heerenveen, desnoods breng ik hem wel
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_60577462
Hij was niet bij de Open Dag dus die zal nu wel vertrekken inderdaad.
pi_61174284
quote:
Delorge is niet boos en wil Van Basten overtuigen
27 augustus 2008

Laurent Delorge denkt dat hij alsnog bij Ajax kan doorbreken. De middenvelder speelde afgelopen seizoen mede door blessureleed nauwelijks voor de Amsterdammers. Deze maand kreeg de Belg te horen dat hij geen deel uitmaakt van de plannen van de nieuwe trainer Marco van Basten.

"Ik ben niet boos op Van Basten. Ik kan zelfs begrip opbrengen voor de beslissing", zegt de 29-jarige Delorge in de Gazet van Antwerpen. "Sinds november heb ik niet meer kunnen spelen wegens een blessure. Bij de start van de voorbereiding was ik nog niet goed genoeg en Ajax heeft fitte mensen nodig om kampioen te worden."

Delorge staat nog tot medio 2009 onder contract bij Ajax. "Ik blijf tot de winterstop bij Jong Ajax trainen, zodat ik fit kan worden en de verantwoordelijken kan overtuigen. Ik geloof dat ik hier nog kan slagen."
pi_61175791
Ik denk niet dat ie het nog red, maar wel mooi dat ie het nog wil proberen.

Al zou ik daar als Ajax zijnde niet blij mee zijn
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64556057
Hij zou in de belangstelling staan van Nederlandse Eredivisie clubs - Roda wellicht?
pi_64557759
ADO Den Haag hoorde ik ook laatst. Dat zou dan dus een rentree zijn. Sparta zoekt ook een diepgaande middenvelder...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_64615750
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 17:07 schreef methodmich het volgende:
ADO Den Haag hoorde ik ook laatst. Dat zou dan dus een rentree zijn. Sparta zoekt ook een diepgaande middenvelder...
Delorge kan terug naar ADO Den Haag

www.thuisuiteten.nl
pi_64733000
En uiteindelijk belandt ie dan in Kerkrade bij Roda.
pi_64733036
Goede club denk ik.
pi_64733450
Heeft zich voorbeeldig gedragen.

Het gaat je goed.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 16:47:21 #127
138438 crew  Pizzakoppo
pi_64734425
Nooit gezeik, goed gespeeld in de paar wedstrijden! Succes Delorge!
pi_64735877
Zeker, hij heeft zelfs nog een goal gemaakt voor ons aller Ajax.
Het ga je goed Laurent!
pi_64736400
Leuke club voor hem.
pi_64736716
Toch op het nippertje weer even een club naaien. Laurent
pi_64737271
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat heeft Martin van Geel met Delorge?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64739310
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:43 schreef MaxPower het volgende:
Toch op het nippertje weer even een club naaien. Laurent
het zit nog diep
pi_64740589
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Opvallend wel. Die zullen dus vermoedelijk een kleine transfersom hebben betaald, wat ADO niet wilde en kon. Of Van Geel had weer een goed verhaal...
www.thuisuiteten.nl
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 19:26:21 #134
138438 crew  Pizzakoppo
pi_64740758
Van Geel zei gewoon tegen Ajax, Hoor es ik ben hiero de man die Laurent gehaald heeft een beetje credits is op zijn plaats papi!
pi_64741555
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nooit gezeik, goed gespeeld in de paar wedstrijden! Succes Delorge!
pi_64741680
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Opvallend wel. Die zullen dus vermoedelijk een kleine transfersom hebben betaald, wat ADO niet wilde en kon. Of Van Geel had weer een goed verhaal...
transfervrij toch?
pi_64741761
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

transfervrij toch?
Hmm, in dat geval gaat het dus om Van Geel of misschien meer tekengeld / salaris of sportief perspectief in Kerkrade. Aangezien ze bij ADO vrij zeker waren dat ze hem konden halen...
www.thuisuiteten.nl
pi_65376945
quote:
Delorge: Ik missta niet bij Rode Duivels
Door LUDO VAN DENDEREN

KERKRADE - De mededeling was kort en zakelijk. Terwijl de voorbereiding op het huidige seizoen drie weken onderweg was, riep Ajax-trainer Marco van Basten Laurent Delorge bij zich. Op zijn aanwezigheid in de A-selectie werd geen prijs meer gesteld, zo vertelde Van Basten. Per direct moest de pas een jaar eerder van ADO Den Haag overgenomen Belg zich melden bij de beloften. Zonder verder uitzicht op een rentree in het eerste, zo bleek.

Begrijpen deed Delorge, sinds een aantal weken speler van Roda JC, het besluit van Van Basten wel enigszins. ,,Ik was aan het herstellen van een operatie aan mijn hiel,’’ blikt de Belg terug. ,,Zo’n voorbereiding is zwaar en ik kon door het fysieke ongemak niet laten zien wat ik kan. In het tweede merkte ik al snel dat een rentree in het eerste er niet meer in zat. Bij Jong Ajax speelde ik centraal achterin, niet mijn positie. Dan weet je dat je kans voorbij is.’’

Terug naar de zomer van 2007. ADO was ondanks de wekelijks uitblinkende middenvelder Delorge gedegradeerd naar de eerste divisie.

Voor Delorge stonden de clubs in de rij. ,,De halve eredivisie wilde me hebben.’’ Het werd Heerenveen. Althans, dat dacht iedereen. Op werkelijk het allerlaatste moment en tot woede van de Friezen kwam Ajax. En Ajax is Ajax, ook in België.

De eerste weken in Amsterdam waren hoopgevend. Delorge maakte zijn minuten, totdat die hielblessure alle mooie plannen in de war schopte.

,,Het ergste wat je als nieuwkomer kan overkomen, is zwaar geblesseerd raken. In eerste instantie zou de kwetsuur met rust genezen. Na lang wachten, moest er toch geopereerd worden. Achteraf moet je concluderen dat het verhaal Ajax niet is gegaan zoals ik vooraf had gehoopt. Ik heb pech gehad met die blessure. Weinig aan te doen.’’

Al afgelopen zomer toonden verschillende clubs interesse, maar Delorge vond het niet kies half fit naar een andere werkgever te verkassen. Deze winterstop was het een ander verhaal. ,,Nu ik fit was, wilde ik niet een halfjaar in het tweede mijn geld opstrijken.’’

In Griekenland kon de middenvelder aan de slag, maar zijn kinderen zouden daar niet naar een Engelstalige school kunnen. Zonder zijn gezin verhuizen, zag hij niet zitten.

Ook ADO, de club die hem liet doorbreken in Nederland, toonde interesse. Delorge heeft er serieus over nagedacht. ,,Zo kort na mijn vertrek terugkeren was niet slim, ook omdat de verwachtingen erg hoog zouden zijn. Roda JC was eveneens concreet en ik had een goed gevoel hier. Dat Martin van Geel, die me naar Ajax haalde, hier technisch directeur is, deed niet ter zake. Twee jaar geleden was er vanuit Kerkrade al interesse, toen was Van Geel er nog niet.’’

Tijdens het eerste gesprek werd meteen duidelijk dat Roda Delorge als rechtsback wilde gebruiken.

,,Ik speel het liefste op het middenveld. Dat verandert niet. Maar bij Anderlecht en Lierse heb ik ook rechtsachter gestaan. Je ziet steeds vaker dat een aanvaller naar achteren verhuist.

,,PSV’er Jason Culina bijvoorbeeld is van origine evenmin back. Met zijn loopvermogen en drang naar voren is hij de moderne back.’’

Dichter bij de Belgische grens krijgt Delorge misschien eindelijk de kans zich voor het eerst in de nationale ploeg te spelen. De hoop op die ene cap heeft de Belg niet opgegeven. ,,Niet dat ik gefrustreerd ben, maar het is wel iets wat ik in mijn carričre mis. Er zijn momenten dat ik de vorm en de kwaliteiten had om opgeroepen te kunnen worden, maar ook bij ADO kwam niemand kijken. Ik missta met het rijtje clubs waarvoor ik uitkwam niet bij de Rode Duivels. Nu concentreer ik me op Roda. Ik heb een hele periode niet gevoetbald en wil bewijzen dat ik nog steeds op eredivisieniveau van waarde ben.’’
pi_65377389
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef Jasza het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')