Of met Pansy Parkinson natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:27 schreef Biancavia het volgende:
Jij identificeert jezelf met een Korzel of een Kwast?
In het echte leven zou ik omgaan met Snape..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:15 schreef Lod het volgende:
[..]
In het echte leven zou ik waarschijnlijk eerder omgaan met Draco.
maar ik wíl 'm niet bestellen (stel je voor zeg... dan ben ik in Nederland op vakantie, en zou ik 'm bestellen en dan pas twee weken later kunnen lezenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:55 schreef bierjoost het volgende:
Praat mij eens heel even bij over die spiegels?
Overigens is DH HIER voor ¤17,99 incl. verzenden te vinden.
Begrijp wat je bedoeltquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:58 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
In het echte leven zou ik omgaan met Snape..![]()
![]()
![]()
Ik denk dat boek 7 bij iedereen enorm gaat inslaan.. Heb zo het vermoeden dat er dingen gaan gebeuren die we absoluut niet zien aankomen en dat we een jaar later nog steeds in dit topic zitten en met elkaar aan het discussieren zijn over alles.. 'Ja dat is zeker ongelofelijk hoe....'... en.. 'Ja, dat kan je je toch niet voorstellen dat Harry....'..
Zoiets..![]()
Ik heb tijdens de eerste keer dat ik OotP las bijna besloten om te stoppen omdat ik zo moe werd van CAPSLOCK-HARRY EN ZIJN ONTZETTEND IRRITANTE GEDRAG.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
ik waardeer Harry welmaar in deel 5 kon ik idd best pissis op 'm zijn
(en het is maar een boek
) maar in deel 6 vond ik 'm vooral met Ginny erg tof
Hij kan niks zelf, is zo arrogant als de pest en hij kan het kampioenschap verspringen makkelijk winnen met al dat "jumping to conclusions". Ontzettend irritant. Ik heb echt geen sympatie voor hem.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
ik waardeer Harry welmaar in deel 5 kon ik idd best pissis op 'm zijn
(en het is maar een boek
) maar in deel 6 vond ik 'm vooral met Ginny erg tof
Ik ga voorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:03 schreef MevrouwLili het volgende:
In het echte leven zou ik trouwen met Fred of George...![]()
![]()
Capslock-Harryquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:16 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de eerste keer dat ik OotP las bijna besloten om te stoppen omdat ik zo moe werd van CAPSLOCK-HARRY EN ZIJN ONTZETTEND IRRITANTE GEDRAG.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij kan niks zelf, is zo arrogant als de pest en hij kan het kampioenschap verspringen makkelijk winnen met al dat "jumping to conclusions". Ontzettend irritant. Ik heb echt geen sympatie voor hem.
En Daniel Radcliffe helpt daar ook niet bij.
Lupin is lief..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:33 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Lupin in de film zo tegenvallenhad 'm veel knapper voorgesteld
dat zekerquote:
Daarom heb ik alleen deel 1 en 2 gezien. Smalhart viel me zoooo tegen in de film (ik stel me hem echt veel grappiger voor), dat ik niet wil weten hoe ze Lupin vernaggelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:33 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Lupin in de film zo tegenvallenhad 'm veel knapper voorgesteld
Lupin zag ik inderdaad voor me als knappe/goed uitziende man... en in de film zag die er gewoon uit als een nerdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daarom heb ik alleen deel 1 en 2 gezien. Smalhart viel me zoooo tegen in de film (ik stel me hem echt veel grappiger voor), dat ik niet wil weten hoe ze Lupin vernaggelen
Maar ik ben dus niet de enige die denkt dat Lupin knap is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |