het zijn dan ook de eerste pas. Het is afwachten of we voorronde CL halen en aan de hand van dat resultaat zullen er mensen weggaan en evt worden aangekocht he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb nou niet het gevoel dat je met deze aankopen nou echt veel opschiet.
Een speler als Bakircioglu heeft in ieder geval veel meer rendement dan een angsthaas als de Mul.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb nou niet het gevoel dat je met deze aankopen nou echt veel opschiet.
Pleeoffs van vorig jaar Ajax-feyenoordquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:16 schreef SoupNazi het volgende:
Die foto uit de OP: wanneer is die genomen en waarom lacht H.?![]()
Ik ook, ze zullen hem vast niet zo maar halen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef StarGazer het volgende:
Ik geef die Delorge gewoon het voordeel van de twijfel.
Gratis, contractduur van twee jaartjes. Kan je geen buil aan vallen lijkt mij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ook, ze zullen hem vast niet zo maar halen.
Het waren absoluut géén hooligans die dat maandag hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef toma het volgende:
ze moeten gewoon zeggen dat die klote hooligans niks te zoeken hebben bij een huldiging.
Zulk soort taal begrijpen die pubers tenminste
Precies. Als ie nu naar Heerenveen was gegaan en daar de pannen van 't dak speelt, werd er hier weer gezeurd over het gebrekkige aankoopbeleid. Dus laten we afwachtenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef StarGazer het volgende:
Ik geef die Delorge gewoon het voordeel van de twijfel.
Zou lekker zijn als Sneijder nog een jaartje blijft. Maar dan moet er wel voorronde CL gehaald worden denk ik. Dat is dan ook de enige reden waarom ik hoop dat wij die kut play-offs winnen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Netjes, Utrecht en Feyenoord uit.
Voor de rest, Sneijder, wat een held eigenlijk.
ik wel. Ajax hoort in de CL thuis. en ALS we de play offs winnen. waag het te betwijfelen. kunnen we verder bouwen aan een goede selectie. kijk naar wat wij hebben rondlopen op dit moment. best CL waardig dacht ik zo. psv heeft de afgelopen jaren hoge ogen gegooid voor de Nederlandse competitie en we hebben laten zien dat we het niveau van psv best kunnen overtreffen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou lekker zijn als Sneijder nog een jaartje blijft. Maar dan moet er wel voorronde CL gehaald worden denk ik. Dat is dan ook de enige reden waarom ik hoop dat wij die kut play-offs winnen.
Nog een jaartje Uefa Cup zou ik ook helemaal niet erg vinden![]()
provinciaaltjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het waren absoluut géén hooligans die dat maandag hebben gedaan.
Ah, Bananenman was me al voor.
quote:'Provincie' hield huis op Leidseplein
ROB ROMBOUTS
AMSTERDAM - Van de 51 gearresteerde relschoppers die na de huldiging van Ajax maandagavond op en rond het Leidseplein vernielingen aanrichtten, kwamen er 24 uit Amsterdam, de anderen van buiten de stad.
De gemeente raadt ondernemers aan de schade te verhalen op de arrestanten. De arrestanten zijn inmiddels allemaal heengezonden met een dagvaarding.
Ondernemers op het Leidseplein vinden dat een huldiging van Ajax voortaan in de Arena moet worden gevierd, gevolgd door een feest voor de fans.
''Als je jarig bent, verzorg je zelf je feestje,'' zegt Jan Dippell, die voor de 23ste keer (inclusief krakersrellen) een etalageraam van zijn bloemenwinkel aan het Leidseplein moet vervangen. ''Nu laten de spelers na een uurtje de fans alleen achter. Laat ID&T een afterparty organiseren. Regel een biersponsor die het eerste biertje cadeau doet. En gaat het fout, dan wordt het eigen stadion verbouwd in plaats van het Leidseplein.''
De huldiging wordt Ajax tot nu toe aangeboden door de gemeente, zegt een woordvoerster van de club. ''We zullen bekijken of we in de toekomst wellicht een feest in de Arena organiseren.''
Voor burgemeester Job Cohen is 'een grens bereikt'. De huldiging was maandag op het Museumplein in de vergeefse hoop dat het Leidseplein, de traditionele huldigingsplaats, dit keer gespaard zou blijven.
Maandag werden ook ramen vernield van antiekzaken in het Spiegelkwartier. ''Als bij de volgende huldiging de politie onze straat afsluit, gaan de supporters gewoon een straat verder,'' zegt antiquair Willem Lameris, wiens 'inbraakwerende' etalageruit ook sneuvelde.
We zullen zien in de voorbereiding, misschien is het een groeibriljantjequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:18 schreef MaxC het volgende:
Ik weet niet wat we met Delorge moeten. 't is een leuke speler maar ik denk niet dat hij aan het spelen toekomt. Ook met Verthongen terug
Die knal van Urby tegen Groningenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:13 schreef PizzaSalami het volgende:
http://www.afcasupportersclub.nl/article.asp?cat=n&id=512
Heel netjes van de spelers en de club, toch kan je er weinig tegen doen, mongooltjes
.
Vertonghen (let op de 'h'quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:18 schreef MaxC het volgende:
Ik weet niet wat we met Delorge moeten. 't is een leuke speler maar ik denk niet dat hij aan het spelen toekomt. Ook met Verthongen terug
Ik zou hem eerst 3 weken straf training geven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vertonghen (let op de 'h') wordt volgens mij niet voor het middenveld teruggehaald, maar voor de verdediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |