Het was iig geen Atletico Madrid uit, daar scoorde De Boer, Dani en Babangida en die goal van Dani was die bal onderkant latquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kan best dat ik me op dat punt vergis; Ik meen dat er eerst een goal werd afgekeurd na een vrije trap en dat ie toen opnieuw moest worden genomen, het is ook al lang geleden. Maar ik zal nooit meer vergeten dat ie z'n shirt uittrok en wat er daarna plaats vond.
Goed idee, op naar ster nummer 3quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:42 schreef Houniet het volgende:
NIEUWS
Ajax, PSV en Feyenoord spelen komend seizoen met gouden kampioenssterren op het wedstrijdshirt. De KNVB en de Eredivisie CV hebben in navolging van de Italiaanse Serie A en de Duitse Bundesliga besloten deze eretekens ook in Nederland te introduceren.
Elke ster symboliseert 10 landstitels. PSV behaalde dit seizoen het 20e kampioenschap en heeft recht op twee sterren. Ook Ajax kan met 29 landstitels aanspraak maken op twee gouden onderscheidingen. Feyenoord was veertien keer kampioen en mag één ster dragen.
Het ereteken is niet groter dan 2 cm in doorsnede en komt boven het clublogo.
- Het kost niks. Hij is transfervrij en zal echt geen hoog salaris eisen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik snap het verhaal Kluivert niet echt.
Ja voor de nostalgie is het prachtig, maar verder heb je er toch geen kut aan
Precies. Een veel betere pinchhitter die het Ajax spelletje begrijpt vindt je niet. Plus de kans dat ie zich bij Ajax weer de oude gaat voelen....de minuten dat ie speelde bij PSV vond ik al veelbelovendquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
- Het kost niks. Hij is transfervrij en zal echt geen hoog salaris eisen.
- Hij heeft veel ervaring en kan dat overbrengen, zie: o.a. Affelay.
- We zitten niet ruim in de spitsen.
- Hij kan als pinchhitter fungeren.
- Hij kan Babel leren koppen.
- 24-05-1995
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:18 schreef BB-boy het volgende:
Ze zullen er een hele Kluif aan hebben om hem goed te laten voetballen.
Dat is toch niet de goal bij dat verhaal?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:05 schreef Sethje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0QQvZnizMCc
na 2.30 ongeveer...assist van wooter
bij ons schittert iedereenquote:
Dat klopt wel. Kan me nog een leuk hakballetje herinneren. Tja, hoewel ik z'n keus voor psv nog altijd lullig vind, zou die achter Huntelaar wel leuk staan. Lekker laten opknappen van al z'n blessures en duitse imago die die heeft opgelopen in eindhoven en dan beetje bij beetje laten spelen en je hebt er gewoon een goede back-up bij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:19 schreef Mr.Mills het volgende:
de minuten dat ie speelde bij PSV vond ik al veelbelovend.
Dat is wel de prachtige goal tegen Atletico waar het over ging, of het ook dat verhaal was weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is toch niet de goal bij dat verhaal?
(wel een mooie goal)
Deze goal (zn eerste dacht ik) was briljant en typisch kluivert:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Kan me nog een leuk hakballetje herinneren. Tja, hoewel ik z'n keus voor psv nog altijd lullig vind, zou die achter Huntelaar wel leuk staan. Lekker laten opknappen van al z'n blessures en duitse imago die die heeft opgelopen in eindhoven en dan beetje bij beetje laten spelen en je hebt er gewoon een goede back-up bij.
Precies mijn reactie maandagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik dacht ik ga even die Bekerfinale-samenvatting kijken op Ajax.nl
Duurt gewoon 33 minuten.![]()
Was wel mooi om te zien, prachtige beelden.![]()
De supporters bij de 1-1 van Huntelaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik dacht ik ga even die Bekerfinale-samenvatting kijken op Ajax.nl
Duurt gewoon 33 minuten.![]()
Was wel mooi om te zien, prachtige beelden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |