Ik weet hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:38 schreef N.icka het volgende:
Wat een oubollig topic
quote:
Wat ging er fout?quote:Geslacht: Man
Geen van allen maken ze leuke liedjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:58 schreef Weggeslet het volgende:
Al die mensen die huilend roepen: 'Het is een complot van het Oostblok, Warschaupact e.d.!' zijn zo gaar. Ik bedoel, face it dat wij gewoon niets voorstellen, geen leuke liedjes maken/mooie pakken dragen.
Bosnie Herzegovina douce pointsquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:58 schreef Weggeslet het volgende:
Al die mensen die huilend roepen: 'Het is een complot van het Oostblok, Warschaupact e.d.!' zijn zo gaar. Ik bedoel, face it dat wij gewoon niets voorstellen, geen leuke liedjes maken/mooie pakken dragen.
Echt waar?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef Adelante het volgende:
Tjeerd neukt die neger ook nog 'ns...
Hij is vast homo, maar daar is niks mee natuurlijk. Ook homo's hebben rechtenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Echt waar?!
Maar dat is toch een vrouw
En zij gelooft hem?quote:
zie je niks van in het donkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef Adelante het volgende:
Tjeerd neukt die neger ook nog 'ns...
Dat had ünserAdolf ook, maar daarom kon 'ie nog niet zingen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:07 schreef IHVK het volgende:
Je moet wel toegeven dat ze een bijzonder stemgeluid heeft.
Reductio ad Hiterlum.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat had ünserAdolf ook, maar daarom kon 'ie nog niet zingen...
Frankrijk en Engeland?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:11 schreef Erotica_ het volgende:
Jeej! Turkije krijgt al 12 punten van Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland![]()
tsjah er wonen er inmiddels meer hierquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:11 schreef Erotica_ het volgende:
Jeej! Turkije krijgt al 12 punten van Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:20 schreef yosander het volgende:
Beste nummer ooit:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJw
Die bovenarm...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef Adelante het volgende:
ze durft zelfs in "ons" oranje te gaan
[afbeelding]
jaloers dat ze groter zijn dan die van jou?quote:
ik ga wel kijken, via Internet... ik wil weten of 'we' het weer niet halenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:05 schreef IHVK het volgende:
21:00 begint het festijn, alleen met de halve finale heb je geen punten, dus ik ga niet kijken.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:20 schreef yosander het volgende:
Beste nummer ooit:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJw
Dus jij luistert naar geluidloze muziek?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik niet, ik luister liever naar muziek.![]()
Niet naar geluid.![]()
Da'ah.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:54 schreef denka het volgende:
[..]
Dus jij luistert naar geluidloze muziek?
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:47 schreef TeenWolf het volgende:
kan er geen aparte songfestival komen voor oostbloklanden? ze verpesten alles, die mensen daar kunnen nog niet democratisch nadenken en dienen weer zo snel mogelijk achter het ijzeren gordijn opgesloten te worden.
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Lol..Wie kan er nu niet democratisch nadenken?
Omdat je verliest oostbloklanden weg stoppen?
ROFLOL!!
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je begrijpt het niet lomperd.
rusland geeft oekraine, oekraine rusland, estland geeft letland en rusland en andersom, griekenland geeft armenie en cyprus en andersom, slovenie geeft servie en kroatie en andersom...........en nog veel meer..
het is niet eerlijk meer met die oostblokgasten en geen reet meer aan.
hoe heette die slachter die dat nummer voor servie schreef Milosevic toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:53 schreef Skorpija het volgende:
POBJEDIMO SMO...
Het was gewoon het beste liedje dit jaar...
Idemo Beograd![]()
(We gaan naar Belgrado)
Je kan je tv ook uitzetten vlak voor de puntentelling, dan is het nog steeds heel leuk om al die verschillende culturen en muziekstijlen te zien en horen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:25 schreef BasEnAad het volgende:
Eigenlijk moet ik me hier niet druk over maken,
maar ik kan me niet storen aan de oostbloklanden
als Nederland zo'n 13 in een dozijn baggernummer in het Engels heeft. kansloos
Eens.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:10 schreef ouderejongere het volgende:
Terechte winnaar. Het beste lied heeft gewonnen! Over die vrouw zal ik maar niks zeggen.
En het EK voetbal ook, het zijn altijd zuideuropese landen die winnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |