Wow, hij heeft er ooit 1 gehad?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef donroyco het volgende:
Calvin Jong-A-Pin
die gast die alleen rode kaarten kan krijgen?
En dan speelde Huntelaar, als ik me niet vergis, alleen goed in de halve finale en finale.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Huntelaar is een groot gemis, dat zeker.
Dat overwoog ik ook, maar Urby en Drenthe zijn ongeveer hetzelfde type speler. Lopen elkaar in de weg dan denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef Nywuob het volgende:
Ik zou dan Urby op het midenveld zetten in plaats van Schilder.
Janssen kan beter koppen, maar Beerens kan beter voetballen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beerens boven Tim Janssen?
Marceo Rigters?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
-------------Waterman-----------
Zuiverloon - Vlaar - Kruiswijk - Urby
-----------------Maduro---------------
--------Bruins---------- Aissati -----
Jenner ---Babel---De Ridder
Ik mis een spits![]()
Wie zou er beter moeten zijn dan Rigters als centrum spits? Babel misschien maar die kan ook als linksbuiten spelen en daar is helemaal weinig keus voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:50 schreef PaRaR het volgende:
Rigters is echt middelmaat ... misschien haalt ie een niveautje Denneboom, maar meer ook niet.
Als je kunt kiezen tussen tussen Rigters en Babel zou ik altijd voor de laatstgenoemde gaan. Dan maar iemand anders op links. Of het liefst gewoon met twee spitsen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:54 schreef toma het volgende:
[..]
Wie zou er beter moeten zijn dan Rigters als centrum spits? Babel misschien maar die kan ook als linksbuiten spelen en daar is helemaal weinig keus voor.
Als Ajax fan wil ik 4-3-3quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:26 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Als je kunt kiezen tussen tussen Rigters en Babel zou ik altijd voor de laatstgenoemde gaan. Dan maar iemand anders op links. Of het liefst gewoon met twee spitsen.
Leuk maar ik zou De Ridder wel in de basis zetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:58 schreef toma het volgende:
------------------------ Waterman ----------------
-- Zuiverloon --- Donk -- Koenders --- Emanuelson --
------------------------- vd Struijk ----------------------
------------------ Bruins ---------- Aissati
--- Jenner -------------- Rigters ------------ Babel --
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |