Die is vanmiddag toch ook al omver geschopt, toen Natasia Jaap een schop verkocht?quote:
Er mag best iets van elementair fatsoen zijn, anders wordt het echt genzenloos.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:51 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Element van het spel, als je dat lang genoeg doet krijg je mensen over de zeik.
Ik weet het hoord niet maar alle bewoners doen dingen in die kooi die niet horen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:52 schreef Copycat het volgende:
De camping ziet er op de streams nog troostelozer uit dan ik had verwacht.
Wat een armoe.
Darfur is er een luxe vakantieoord bij.quote:
hmm okee... had ik gemist was op werk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is vanmiddag toch ook al omver geschopt, toen Natasia Jaap een schop verkocht?
Ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:55 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hmm okee... had ik gemist was op werk.
Not too shabby of a guess, lijkt me. Het zou een verklaring kunnen zijn. Aan de andere kant, je kunt je afvragen of het interieur/de setting van doorslaggevend belang is bij onderhandelingen over de verkoop van een programma dat nogal zwaar leunt op een controversieel concept van wegpesten of weggepest worden. In dat geval zou ik JdM adviseren om die pot latex te laten staan en de TV wat interessanter te maken. But hey, that's just mequote:Op donderdag 10 mei 2007 18:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mijn gok: Talpa wil tbv de internationale verkoop nog wat alternatief beeldmateriaal hebben. Van de oorspronkelijke bewoners is al bijna niet meer over dus nu kunnen ze een compilatie maken met twee compleet verschillende settings. Om miljoenen op te strijken kun je best investeren in een potje latex en JdB komt wel langs als je belooft dat er een camera hangt.
ja okkk, maar zo heeft hij Amanda wel over de zeik gekregen en die staat op het punt om jaap klappen te verkopen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Er mag best iets van elementair fatsoen zijn, anders wordt het echt genzenloos.
Hetzelfde als geldt voor fysiek geweld...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:52 schreef Copycat het volgende:
De camping ziet er op de streams nog troostelozer uit dan ik had verwacht.
Wat een armoe.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
Zal vast geen boeiende karate trap geweest zijn dan..
[..]
Ik ook.
Ik ben inderdaad geen boeiende karatetrap.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:57 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Beetje verdelen toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
Dat Natasia voorgetrokken wordt wisten we nou wel, maar Eric?
Ze zijn beste vriendjes toch tegenwoordig, laat maar weer eens zien hoe vals die Ricje is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
Misschien wordt er een verhaallijntje ingebouwd met Eric en één van de schilders?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
In de kofferbakquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef FuTilE het volgende:
Ik kan ze garanderen dat dit KOUD wordt vannacht.
Een week of drie geleden heb ik nog een tent gelegen in de ardennen. Toch zeker voor een minuut of 50, waarna ik fijn in de kofferbak van m'n auto ben gaan slapen omdat de optrekkende kou mijn ruggewervel gestaag in de fase van cryostase bracht.
En zelfs dat stelt niet veel voor:quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:58 schreef blomst het volgende:
Als schilder heb je het beter dan als bewoner van de Gouden Kooi
zou de redactie niet gewoon bepaald hebben wie er mee mogen helpenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ze zijn beste vriendjes toch tegenwoordig, laat maar weer eens zien hoe vals die Ricje is.
Is toch wel duidelijk dat ze al de laatste maand aardig doen tegen elkaar..quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:01 schreef 2live het volgende:
[..]
zou de redactie niet gewoon bepaald hebben wie er mee mogen helpen![]()
Yep, sliep heerlijkquote:
Shit gemist, wat zei ze dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:01 schreef itsme het volgende:
Jaap gaat het huis in en De heks wordt boos
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=19543&sess=664
Meer verschillend beeldmateriaal in de presentatie zal helpen. Wat stukjes uit de beginperiode (die ik gemist heb) waarin het niveau kennelijk wat hoger lag, Jaap wegeditten, idem de pannendeksel humor en je maakt er nog wel een aardige commercial van.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Not too shabby of a guess, lijkt me. Het zou een verklaring kunnen zijn. Aan de andere kant, je kunt je afvragen of het interieur/de setting van doorslaggevend belang is bij onderhandelingen over de verkoop van een programma dat nogal zwaar leunt op een controversieel concept van wegpesten of weggepest worden. In dat geval zou ik JdM adviseren om die pot latex te laten staan en de TV wat interessanter te maken. But hey, that's just me![]()
Die Saab 9000 maakt alles goed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Yep, sliep heerlijk![]()
Je wordt alleen wakker van een stel kinderen dat je keihard staat uit te lachen omdat je met een bloemetjesslaapzak in de kofferbak van een Saab 9000 ligt, maar dat moet je voor lief nemen![]()
Op de foto's lijkt het nogal op een heel slechte Duitse crimi. "Tod in die Ardennen"..
Maar zó koud was dat dus...
Naar mijn mening is er ook sprake van te ver gaande fysieke intimidatie door Jaap.quote:
Zie ik daar een ''nena schop''?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:01 schreef itsme het volgende:
Je had een zakelijk conflictje en dit was je excuus toen de dienders je vonden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef FuTilE het volgende:
Ik kan ze garanderen dat dit KOUD wordt vannacht.
Een week of drie geleden heb ik nog een tent gelegen in de ardennen. Toch zeker voor een minuut of 50, waarna ik fijn in de kofferbak van m'n auto ben gaan slapen omdat de optrekkende kou mijn ruggewervel gestaag in de fase van cryostase bracht.
zeiden ze dat net?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:06 schreef Kinga het volgende:
Ah. Huub heeft de laatste instructies weer gehad. Samen met Jaap gaan rellen IN de villa...
thnxquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:01 schreef itsme het volgende:
quote:
ze zet zich een beetje af tegen zijn been, om kracht te zettenquote:
Ja heb eht gezien, ik dacht dat je er live bedoeld werd dat Natasia weer op Jaap begon te fitten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:10 schreef itsme het volgende:
[..]
dat zie je toch in dat filmpje. Je bedoelt wat schreeuwde ze dan?![]()
Als de dienders me gevonden hadden, was ik waarschijnlijk wakker geworden tijdens het forensisch onderzoek.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:07 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je had een zakelijk conflictje en dit was je excuus toen de dienders je vonden?
Zeker weten, als dit geen fysiek geweld is, dan weet ik het ook niet meerquote:
It's the thought that counts. Nena moest er ook voor zo'n lullig trapje.quote:
Wat een onzin, ja Jaap is een botte boer, maar wat heeft Natasia er mee te maken. Zij heeft er geen last van. Een beetje de baas proberen te spelen.quote:
Duidelijke ''Nena'' trap. Exit Natasja!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:01 schreef itsme het volgende:
Precies en brian verdiende het zeker weten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
It's the thought that counts. Nene moest er ook voor zo'n lullig trapje.
Waar maar gaat toch niet gebeurenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
It's the thought that counts. Nene moest er ook voor zo'n lullig trapje.
mee eens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat een onzin, ja Jaap is een botte boer, maar wat heeft Natasia er mee te maken. Zij heeft er geen last van. Een beetje de baas proberen te spelen.![]()
Hoe bedoel je dat? (Het filmische hoe is in soaps niet echt een thema, en door het aantal camera´s is het wat ook vrij eenvoudig. Zo goed als alles en editten maar.)quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:05 schreef voyeur het volgende:
[..]
Meer verschillend beeldmateriaal in de presentatie zal helpen. Wat stukjes uit de beginperiode (die ik gemist heb) waarin het niveau kennelijk wat hoger lag, Jaap wegeditten, idem de pannendeksel humor en je maakt er nog wel een aardige commercial van.
Overigens ik weet niet of je het verschil tussen Expeditite Robinson en Survivor gezien hebt? Amerikanen pakken dit soort spelletjes heel anders aan (gek genoeg subtieler). Blijkbaar land's wijs, land's eer in RLS'en. Wat Talpa dus vooral moet verkopen is het concept, maar ook de kwaliteit van de registratiel. Dat je in die moeilijke setup toch soap+ beeldmateriaal kan schieten is een innovatie voor deze industrie.
Op welke tijdcode zo'n beetje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef FdW het volgende:
Duidelijke ''Nena'' trap. Exit Natasja!
Na een minuut of 4.quote:
Dank je wel!quote:
Pff duurt niet zolang hoor voordat HET gebeurdquote:
Ik vind dat wel iets. Al vond ik Natasia 10 keer erger vanmiddag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Eric zat lekker vals te doen met zijn nieuwe vriendinnetje tasia. Huub en Jaap perfecte nieuwe duo:$
Ja, en met de psychische terreur wil het ook al niet zo vlottenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
Natasia is toch wel de laatste die ze eruit gooien vanwege fysiek geweld.
Kleine toelichting?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:18 schreef voyeur het volgende:
Oh Wee Natasja en dat is het wel?
Echt niet normaal he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:20 schreef blomst het volgende:
Je ziet natasja denken, rot op uit de villa Huub en Jaap, ik heb het ALLEEN RECHT.
eN DAAR komt Amanda ook nog aan.
[afbeelding]
Dat wijf is knettergek, hetgeen af en toe ook wel hilarisch is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
Natasja kan het dus echt niet hebben dat de medebewoners even naar binnen lopen.![]()
Ik kotste dat wijf al uit, maar dit is te ergquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:20 schreef blomst het volgende:
Je ziet natasja denken, rot op uit de villa Huub en Jaap, ik heb het ALLEEN RECHT.
eN DAAR komt Amanda ook nog aan.
[afbeelding]
Wie is Koenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:21 schreef Marrije het volgende:
Natas wil graag gluren naar de Koentunnel van Jaap!
Heb je het nu over Palma?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat wijf is knettergek, hetgeen af en toe ook wel hilarisch is.
Het is haar huis, haar Ton, haar Jandes Bouvrie, haar werklui...![]()
De opmerkelijke goede uitlichting zonder dat de bewoners op een filmset denken te staan, het niets missen waardoor de actors vrij zijn in hun posities, de economie van het editten (met honderd 24/7 camera's toch met een acceptabele crew en op tijd met een tv uitzending komen), de audio-kwaliteit. Het is als geheel een grote verbetering tov de BB's en laat zien dat je soap+ kwaliteit kan leveren onder die omstandigheden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? (Het filmische hoe is in soaps niet echt een thema, en door het aantal camera´s is het wat ook vrij eenvoudig. Zo goed als alles en editten maar.)
Hoebedoelu?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:21 schreef Marrije het volgende:
Natas wil graag gluren naar de Koentunnel van Jaap!
Die is zo mogelijk nog erger, maar gelukkig niet al te vaak - alhoewel veel te veel - in beeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |