Opvolger van Lehman, is dus wel belangrijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Fabianski (pools keepertje) naar Arsenal. Niet dat dat boeiend is.
Belangrijker is dat Gomes er NIET naartoe gaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Opvolger van Lehman, is dus wel belangrijk![]()
Is toch al vrij lang bekend?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:45 schreef jojomen4 het volgende:
Metzelder naar Real Madrid, was die al gemeld?
Vorige week gaf die het zelf pas aan, dat is voor mij het duidelijkste moment van zekerheid. Dat kranten en andere media dingen roepen is voor mij geen zekerheid. Ik wist niet of het al gepost was.quote:
Die had ik dan gemist..... best opmerkelijk...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:45 schreef jojomen4 het volgende:
Metzelder naar Real Madrid, was die al gemeld?
Man U he?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:50 schreef Sensation89 het volgende:
24 miljoen voor zo'n doorsnee voetballer.
Ga ervoor zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Beetje nutteloze reeks zo zonder overzichtstabel in de OP
Wat is Ari Da Silva voor een type speler?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:21 schreef ThaSandman het volgende:
Ari Da Silva van Kalmar FF naar AZ.
Een spitsquote:Op maandag 28 mei 2007 15:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat is Ari Da Silva voor een type speler?
Eentje die de bal raakt.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat is Ari Da Silva voor een type speler?
Kolk kostte toch nog 7 ton.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Zullen wel niet echt duur zijn geweest.
Afhankelijk van de prestaties van de tiener en zijn club kan deze transfersom oplopen tot vijftien miljoen euro.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:55 schreef methodmich het volgende:
Sergiu Marian Radu en Vlad Munteanu, met 14 en 11 goals de smaakmakers bij Energie Cottbus, gaan naar VfL Wolfsburg
Jihad Azzagari van ASWH naar FC Utrecht
Toni Wachsmuth van Carl Zeiss Jena naar Cottbus
Kristijan Ipsa van Varteks Varazdin naar Cottbus
Gareth Bale van Soton naar Tottenham (7,5 miljoen voor een speler van 17, nette deal)
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 28 mei 2007 15:45 schreef mcyodogg het volgende:
Nog nier vermeld:
Steve Sidwell van Reading naar Chelsea voor noppes.
kan het bericht niet meer veranderenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Een spits
Kolk en Elia naar FC Twente
2 topaankopen hoor!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:31 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=431947
Nani (Sporting Portugal) en Anderson (FC Porto) dus naar Manchester United, doen ze goed!
Als ik ManU fan was ....... fokking hell zeg!quote:
Moet nog wel een spits bij en een verdediger, ik denk niet dat Ronaldo er weer 20 in schiet dit seizoen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Smeich het volgende:
[..]
Als ik ManU fan was ....... fokking hell zeg!Ik ben reuzebenieuwd naar ManU volgend seizoen! Wel flink wat geld neergelegd voor die twee die zich eigenlijk nog moeten bewijzen en Hargreaves die één goede periode door heeft gemaakt.
Ja, ik verwacht ook wel dat ze niet dit maar volgend seizoen echt de indruk gaan maken wat er van ze verlangt wordt, maar dat ze goed zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Moet nog wel een spits bij en een verdediger, ik denk niet dat Ronaldo er weer 20 in schiet dit seizoen.
Nani en Anderson zijn goede spelers maar over 1 of 2 seizoenen dan zijn ze pas echt top.
zo heeft Arsenal er zo'n beetje een heel team van lol
Ja Hargreaves komt zeker weten
Maar geen 250 mio pond in 3 jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:37 schreef mcyodogg het volgende:
ook menig miljoenenaankoop gedaan de laatste jaren).
Dat komt dan ook omdat Manchester United destijds al een topclub was en geen reden heeft om zoveel in korte tijd uit te geven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar geen 250 mio pond in 3 jaar.
Man U moest ook wel vervangers zoeken voor Giggs en d'r eentje bij op het middenveld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat komt dan ook omdat Manchester United destijds al een topclub was en geen reden heeft om zoveel in korte tijd uit te geven.
Ik weet niet waar Liverpool meekomt, maar ik denk dat United de grootste transferhits zal hebben deze zomer.
United zal ook nog wel een topspits halen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef AminBen het volgende:
Rooney is geen centrumspits, Fergie had beter geld uitgegeven voor een spits die zich al bewezen heeft als topper, met Rooney erachter.
Verder zie ik Anderson een goude bal winnen![]()
Als dat is doorgeschemerd bij de contractbesprekingen had ik als Nani/Anderson voor Atletico/Spurs gekozen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
United zal ook nog wel een topspits halen.
Mwah die spelen hun wedstrijden straks echt wel, maar ik zou niet weten welke spits utd moet halen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:37 schreef AminBen het volgende:
[..]
Als dat is doorgeschemerd bij de contractbesprekingen had ik als Nani/Anderson voor Atletico/Spurs gekozen.
Anderson als schaduwspits... dan slinken zijn kansen echt wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:51 schreef mcyodogg het volgende:
Nani en Anderson zijn toch wingers? Die staan gaan dus concurreren met Giggs en Ronaldo. Rooney en een andere spits daar weer voor. Tenmiste zo zie ik United voor me.
Ik denk ook dat het een hele goeie aankoop is ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:54 schreef methodmich het volgende:
Muntari voor Portsmouth een topaanwinst!
Blj dat ze eindelijk van hem af zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef DIGGER het volgende:
Over leuke transfers gesproken.
Crespo van Inter naar Chelsea, voor 21 miljoen Euro, destijds.
Vorig jaar uitgeleend aan Inter.
Komend seizoen, nu bevestigd, ook uitgeleend aan Inter.
Zijn contract bij Chelsea loopt na dit seizoen af, en Inter heeft al aangegeven Crespo een 2 jarig contract te geven voor de periode 2008-2010. Maar aangezien ie transfervrij is, is dat wel een erg leuke deal voor Inter (en kapitaalvernietiging van Chelsea)
Inter is ook nog altijd blij met de gratis ¤21.000.000,-quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Blj dat ze eindelijk van hem af zijn.
quote:Excelsior rondt transfers Utrecht-spelers af
4/6/2007 15:09
Adnan Alisic en Leendert van Steensel (foto) zijn komend seizoen op Woudestein te bewonderen. Beide spelers worden overgenomen van FC Utrecht, dat het tweetal tijdens het afgelopen seizoen al verhuurde.
Alisic speelde 34 wedstrijden voor FC Dordrecht. De 23-jarige aanvaller maakte tijdens die duels tot vijf doelpunten. Van Steensel kwam vanaf de winterstop uit voor Carl Zeiss Jena. De 23-jarige verdediger speelde tien keer voor de Duitse club. Zowel Alisic als Van Steensel zette bij Excelsior zijn handtekening onder een tweejarig contract.
Excelsior had meer nieuws te melden. Michel van Guldener verbond zich voor twee seizoenen aan de Kralingers. De aanvaller kwam afgelopen seizoen uit voor het belofteteam. Reservedoelman Jörg van Nieuwenhuijzen verlengde zijn contract met één jaar.
Is nog altijd een gerucht volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Boulah naar Bayern zoals verwacht.
Ach, vanavond is alles bevestigdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is nog altijd een gerucht volgens mij.
Geruchten Topic is even verderopquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Boulah naar Bayern zoals verwacht.
PSV.nl meldt dat er een accoord is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vrijwel zeker. Dus nog niet bevestigd?
Ok. Dan moet je dat erbij zettenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
PSV.nl meldt dat er een accoord is.
Er vindt alleen nog een keuring plaats.
is wel zeker, staat inmiddels ook op de officiele website van FC Groningen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vrijwel zeker. Dus nog niet bevestigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |