sjahh wat een giller he!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef Marrije het volgende:
Wat lees ik nou, weer gekonijnd tussen Brian en Amanda???![]()
![]()
Ik blijf vertrouwen houden in de mannelijke helft van de mensheid. Één Brian maakt nog geen winter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef Meganog het volgende:
En dan maar hopen dat het geen 'Brian' is.
... ik zoiets van ... ericquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
... en die leefde nog?...
Jazekers en hij vertelde er ook nog eens dood leuk bij dat hij al op een bank zat/lag omdat hij niet goed kon bewegen!!:(
Waarom is dat ineens zo dramatisch? Bejaarden hebben geen recht op een call-guy oid?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
... en die leefde nog?...
Jazekers en hij vertelde er ook nog eens dood leuk bij dat hij al op een bank zat/lag omdat hij niet goed kon bewegen!!:(
Hij heeft Natasja net wel ff lekker gek gekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef 2live het volgende:
ik hoef nu dus helemaal niet om Jaap te lachen![]()
Dan heb ik hier de zomer voor jequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf vertrouwen houden in de mannelijke helft van de mensheid. Één Brian maakt nog geen winter.
dat zeker...........quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hij heeft Natasja net wel ff lekker gek gekregen![]()
Laat Gert het maar niet horen, Libellequote:
En het werd herfst in mijn hart.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dan heb ik hier de zomer voor je
[afbeelding]
Niet zeuren Gertje, wij struikelen vaak genoeg over de Lieke, Amanda, Melissa kwijl posts...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
Het heeft hier soms veel weg van een tietenforum voor jonge rukkertjes, alleen dan met een "twist".
Zodra er een enigszins acceptabele man in beeld komt, vallt de Libelle-kudde over elkaar heen om's en
's te posten.
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Gert het maar niet horen, Libelle![]()
Zeg, schei uit, jij!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
Het heeft hier soms veel weg van een tietenforum voor jonge rukkertjes, alleen dan met een "twist".
Zodra er een enigszins acceptabele man in beeld komt, vallt de Libelle-kudde over elkaar heen om's en
's te posten.
![]()
ja gertquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet zeuren Gertje, wij struikelen vaak genoeg over de Lieke, Amanda, Melissa kwijl posts...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |