Ja, ja, je bent hier gewoon op puntjes te sprokkelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:00 schreef Mark_V het volgende:
Dat was het centrum wiskunde informatica
Ik zag dat er gereset is, ik zal de meuk wel ff in MySQL gooien, dan hebben we statistiekjes enzo.... (dat is eigenlijk ook de reden dat ik hier ff ben)
Inderdaad, gewoon smoesjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:03 schreef PhysicsRules het volgende:
Ja, ja, je bent hier gewoon op puntjes te sprokkelen
Statistiekjes zijn altijd leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:00 schreef Mark_V het volgende:
Dat was het centrum wiskunde informatica
Ik zag dat er gereset is, ik zal de meuk wel ff in MySQL gooien, dan hebben we statistiekjes enzo.... (dat is eigenlijk ook de reden dat ik hier ff ben)
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:12 schreef geertp het volgende:
Bedenk maar es een nieuwe vraag Mark_V
10 jaar eerder.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:18 schreef PhysicsRules het volgende:
De eeuw van mijn vader
In "In Europa" springt ie van oorlog naar oorlog.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
10 jaar eerder.....
OT: geert mak.... overgewaardeerde prul-auteur
Amsterdam is goed, maar dit boek is NOG ouder....quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Een kleine geschiedenis van Amsterdam
Ok danquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef geertp het volgende:
sorry mark, was lief bedoeld
ken de hele schrijver niet, dus ga dat zonder google niet weten helaas.
Oei, dan raak ik een beetje door mijn Geert Mak repertoire heen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Amsterdam is goed, maar dit boek is NOG ouder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |