Nope, al zit er weinig verschil tussenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef PhysicsRules het volgende:
is het een kokkel?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef RoofingBurner het volgende:
coquille?
Schelp is goed, maar het antwoordt nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef De_Hertog het volgende:
Het is in ieder geval een St. Jacobsschelp, is het dan een St. Jacobsschelpdiertje?
de kracht van een orkaan om precies te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef sanger het volgende:
Orkanen dacht ik
Hij was anti-nazi en hielp joden onder te duiken en te bevrijden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef sanger het volgende:
Toch handig, in Mexico zijn als er een orkaan op komst is
Bevelhebber van de Luftwaffe en oprichter van de Gestapo Hermann Goering had een broer Albert. Waarin verschilde deze broer van de luchtmaarschalk van "Das Dritte Reich"?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hij was anti-nazi en hielp joden onder te duiken en te bevrijden.
Of wiki afstruinen naar interssante artikelen. Ik denk dat ie onlangs als featured stond.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef geertp het volgende:
Ha, dat weet ik dan weer. Albert probeerde via z'n connecties joden van de dood te redden. Soort van Schindlers List zeg maar
Handig als een van je beste vrienden geschiedenis studeerd en je onlangs samen Schinlers List hebt gekeken
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Of wiki afstruinen naar interssante artikelen. Ik denk dat ie onlangs als featured stond.
.nl is goed, maar het SIDN kwam pas 10 jaar later in beeld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:51 schreef De_Hertog het volgende:
Nederland was er vrij vroeg bij met internet op sommige gebeiden, dus het zou me niets verbazen als het gewoon .nl en de SIDN was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |