abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49239026
Wat ik mij zat af te vragen.

Die auto, waar Ben zijn vader in vermoord. Dat is de zelfde auto die Hurley vind en aan het rijden wilt krijgen. Maar wat ik niet begrijp, dat busje hoort binnen de safe zone te staan.(het gedeelte dat omringd is door het beveiligings systeem) Maar Hurley heeft die auto buiten die safe zone gevonden, uitgaand van het feit dat het een paar afleveringen later pas bekend werd.

Kan iemand mij hiermee helpen ?
[14.gif]
pi_49239075
Die safe zone was makkelijk uit te zetten en dat busje moest naar de Pearl station. Dus ik neem aan dat dat busje buiten de safe zone is gereden door Ben en zijn vader.
pi_49239172
Ohja, dat verklaart het wel. Ik zat daar even niet aan te denken dat het Pearl station buiten de safe zone lag.
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou Annie (dat kleine meisje uit deze aflevering) uiteindelijk Danielle Rousseau zijn? Want als dat de moeder van Alexandra is en Ben de vader, dan hebben die blijkbaar wat met elkaar gedaan... En dat betekent dat het hele verhaal van die wetenschappelijke expeditie ook niet klopt.
Dan klopt de theorie dat er geen mensen kunnen worden geboren op het eiland ook niet!
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:45 schreef Haunter het volgende:
Trouwens ook vet om te zien hoe Mikhail door Locke in elkaar getimmerd werd terwijl iedereen dom toe keek
Ja, dat laat ook zien dat Locke zeker niet dood is. Is bedoel hij krijgt een schotwond, die Mikhail, ik weet niet of iemand er nog screens van heeft, die werd gewoon levend verbrand van binnen leek het wel!
[14.gif]
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:23:25 #104
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49239601
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef Chen het volgende:
Ja, dat laat ook zien dat Locke zeker niet dood is. Is bedoel hij krijgt een schotwond, die Mikhail, ik weet niet of iemand er nog screens van heeft, die werd gewoon levend verbrand van binnen leek het wel!

Ben ik trouwens de enige hier die de jonge versie van Ben goed gecast vond? hij leek er ook nog op!
pi_49239948
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef Haunter het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]

Ben ik trouwens de enige hier die de jonge versie van Ben goed gecast vond? hij leek er ook nog op!
Ja, zeker weten Alleen wat ik niet helemaal zag was dat Richard dus veel ouders is dan Ben. Want ik weet niet of die jonger moest lijken met die lange haren van hem, maar ik zou dus nu verwachten dat Richard al wat grijs zou moeten hebben en wat rimpels enzo. En ik weet niet of die Annie Rousseau is, maar als dat niet zo is. En Rousseau dus echt al 16 jaar op het eiland is en toen alles al anders was dan klopt het al helemaal niet

En weet iemand al of er een seizoen 4 komt? Op imdb.com staat van wel, maar of ik dacht nou moet geloven
[14.gif]
pi_49240278
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Chen het volgende:

[..]

Ja, zeker weten Alleen wat ik niet helemaal zag was dat Richard dus veel ouders is dan Ben. Want ik weet niet of die jonger moest lijken met die lange haren van hem, maar ik zou dus nu verwachten dat Richard al wat grijs zou moeten hebben en wat rimpels enzo. En ik weet niet of die Annie Rousseau is, maar als dat niet zo is. En Rousseau dus echt al 16 jaar op het eiland is en toen alles al anders was dan klopt het al helemaal niet

En weet iemand al of er een seizoen 4 komt? Op imdb.com staat van wel, maar of ik dacht nou moet geloven
Er komen nog drie seizoenen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_49240347
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Chen het volgende:

[..]

Lees gewoon is het topic door .
pi_49240539
Ik denk niet dat Rousseau Annie is..het staat toch ook helemaal niet vast dat Alex officieel de dochter is van Ben, dat denkt ze alleen maar omdat ze op jonge leeftijd is ontvoerd en door hem is opgevoed. Anders klopt het ook niet dat er geen kinderen op het eiland geboren kunnen worden die daar ook verwekt zijn.

En er komt een seizoen 4, 5 en 6.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49240778
We zitten nog maar op de helft.. ik heb het gevoel dat het bijna is afgelopen
pi_49241304
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_49241317
Schitterende aflevering Locke zal het wel overleven omdat het eiland hem geneest.
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef Pune het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
001000010100001001001001010001010101001000100001
pi_49241378
Oh, ik geloof nooit dat Locke dood gaat. Anders kijk ik niet meer hoor.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_49241448
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef Pune het volgende:
SPOILER
Ik bereid mijn vreugdedansje alvast voor.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:00:38 #114
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_49241483
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Ik bereid mijn vreugdedansje alvast voor.
Ik hoefde de spoiler al niet meer te lezen na deze post.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_49241533
Totaal onverwachts iig voor mij toen Locke werdt geschoten
pi_49242473
Wel cool toen die vader van Ben het busje starte begon meteen: Three Dog Night - Shambala te spelen, het nummer wat ook begon toen Hurley het busje starte..

(Cool nummer )
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:27:58 #117
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49243149
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Doe eens serieus in het Lost topic.
Serieus doen in serie-topics
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_49243354
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:27 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Serieus doen in serie-topics
Idd, nu weer ontopic graag.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:33:50 #119
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_49243520
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef Haunter het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]

Ja, dat jongetje had dezelfde bril. Vond ik ongeloofwaardig.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:35:55 #120
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49243676
Toffe ep wel!!!
Behoorlijk wat antwoorden gekregen, bijvoorbeeld over wat er nu precies met Dharma is gebeurd. Ook mooi dat dat lijk in het busje van Hurley dus gewoon de vader van Ben was!

Wat ik me nu afvraag:
  • Hoe zit dat met Richard? Wordt hij niet ouder? Is Richard de zoon van de man die Ben als kind tegenkwam in de jungle? Zijn er Richard-kloons? Volgens mij wordt hij nog belangrijk. Dat verklaart wel waarom ze de fabuleuze Luis van Suddenly Susan hebben gecast! ( )
  • Wat is er gebeurd met het vriendinnetje van Ben?
  • Wie of wat is Jacob en waarom vraagt hij Locke om hulp?!
  • Gaat Locke dood?

Wat ik ook niet duidelijk vond, maar misschien dat ik daar iets heb gemist: wie was die dode Dharma vent op het bankje waar Ben zoveel aandacht aan besteedde? Ik had het idee dat ik ergens niet had opgelet en iets mij compleet ontschoten was, want ik kon hem niet plaatsen. Hij leek wel wat op hoe de vader van Ben er in het begin op het eiland uitzag... maar die zat al in het busje
  • [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    pi_49243869
    Die stemmen uit S1 riepen ook help me constant.
    pi_49243882
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Zhenar het volgende:

Wat ik ook niet duidelijk vond, maar misschien dat ik daar iets heb gemist: wie was die dode Dharma vent op het bankje waar Ben zoveel aandacht aan besteedde? Ik had het idee dat ik ergens niet had opgelet en iets mij compleet ontschoten was, want ik kon hem niet plaatsen. Hij leek wel wat op hoe de vader van Ben er in het begin op het eiland uitzag...
    Dat was de man diie Ben en zijn vader naar het eiland had gehaald. De bestuurder van de sportauto die Ben zijn vader aanhield toen z'n moeder overleed.

Maar waarom die nou extra aandacht krijgt is niet duidelijk. Ben had blijkbaar een hekel aan iedereen...

Hoe heette die man eigenlijk? Copernicus ofzo?
    pi_49244033
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Zhenar het volgende:
    Dat verklaart wel waarom ze de fabuleuze Luis van Suddenly Susan hebben gecast! ( )
    Is dat Richard?
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:45:06 #124
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49244318
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat was de man diie Ben en zijn vader naar het eiland had gehaald. De bestuurder van de sportauto die Ben zijn vader aanhield toen z'n moeder overleed.

Maar waarom die nou extra aandacht krijgt is niet duidelijk. Ben had blijkbaar een hekel aan iedereen...

Hoe heette die man eigenlijk? Copernicus ofzo?
    Oh ja, dat was die man!
    pi_49244455
    Oh men. Wat een serie.

, , .
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:47:59 #126
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49244507
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Is dat Richard?
    Yep.

Luis in Suddenly Susan (linksonder)

Richard in Lost

Richard in Lost met lang haar
    pi_49244583
    WOOT
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:50:06 #128
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49244631
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Die stemmen uit S1 riepen ook help me constant.
    Is dat zo, en zo ja, soundfile please.
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zonder die man had Ben waarschijnlijk gewoon niet geleefd.
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_49244706
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    We zitten nog maar op de helft.. ik heb het gevoel dat het bijna is afgelopen
    Op de helft?
    We hebben ruim 68 episodes gehad. Er volgen er dit seizoen nog 3, maakt 71.
    Daarna krijgen we er nog 48.

EN WTF LOCKE!!
    pi_49244966
    Op 4815162342.com hebben mensen echt de tijd van hun leven met deze aflevering. Theories galore! .
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    pi_49244993
    nog 48?
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:55:44 #132
    12888 Skull-splitter
    pi_49245012
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef Jarno het volgende:
    Op 4815162342.com hebben mensen echt de tijd van hun leven met deze aflevering. Theories galore! .
    Samenvattingen, please.
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:56:22 #133
    12888 Skull-splitter
    pi_49245038
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef TwyLight het volgende:
    nog 48?
    2 volle seizoenen.
    pi_49245094
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Samenvattingen, please.
    Nah, ben nog aan het lezen. Persoonlijk kon ik me wel vinden in het hele 'Locke is Jacob' verhaal, zie ook deze cap:

http://www.lostpedia.com/images/9/97/3x20_Jacob_portrait.jpg

Zou zomaar Locke kunnen zijn, toch?
    pi_49245210
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Samenvattingen, please.
    Kan je dan niks zelf?
    dit please, dat please, zus please, zo please.
    pi_49245297
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:58 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Kan je dan niks zelf?
    dit please, dat please, zus please, zo please.
    Mensen die continue om antwoorden smeken snappen echt helemaal niks van Lost. Alle, maar dan ook echt alle fun zou er compleet uit zijn als ze iedereen hier hun antwoorden zouden geven. Sterker nog, het zou het einde van Lost zijn.
    pi_49245548
    True, maar jij doet nu alsof hier ook maar iemand is die de antwoorden daadwerkelijk heeft .
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:08:32 #138
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49245792
    Ik zit wat bij Lostpedia door de "Mysteries" te bladeren, kom ik dit tegen:
    quote:
    Hurley Bird
    From Lostpedia

A large bird nicknamed the "Hurley Bird" has made two appearances in Lost. And according to this podcast it has a 16ft wingspan.

Appearances

While in the Dark Territory, Hurley saw a huge bird of prey which convinced him that whoever came up with the name "Dark Territory" was "a genius." ("Exodus, Part 1")

While being led by Michael through the jungle, Michael, Jack, Kate, Sawyer and Hurley had a seemingly giant, green bird swoop down over their heads which screeches, what appears to be, Hurley. Hurley asked if the bird screeched his name and Sawyer replies "It sure did... right before it crapped gold". Michael attempted to shoot at the bird, revealing that the gun that Jack gave him was unloaded. ("Live Together, Die Alone")

According to the DVD subtitles, the bird screeches say "Hurley" in both appearances.
    En ik dacht altijd dat die opmerking "Did that bird say my name?" een grapje was!

[ Bericht 1% gewijzigd door Zhenar op 10-05-2007 22:13:56 ]
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:09:01 #139
    12888 Skull-splitter
    pi_49245827
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mensen die continue om antwoorden smeken snappen echt helemaal niks van Lost. Alle, maar dan ook echt alle fun zou er compleet uit zijn als ze iedereen hier hun antwoorden zouden geven. Sterker nog, het zou het einde van Lost zijn.
    Je mist het punt. Loos een adres posten met de mededeling "whoohoooh, theorieen!" erbij zou ik makkelijk als (verkapte) spam kunnen zien. Ik hoef geen antwoorden en heb mijn rodedraad theorie een paar topics terug even gepost, een post met alle verwijzingen naar diverse filosofieen die herhaaldelijk terugkomen in Lost. Daar ben ik toen een tijdje mee bezig geweest, maar dat is slechts een van vele spinsels.

De andere keer dat ik om een soundfile vroeg is dat geen antwoord smeken, maar gewoon bewijs willen zien/horen. Mijn part riepen ze allemaal com estas, zolang ik dat niet kan horen of kan zien blijft dat maar een bewering.
    pi_49245983
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nah, ben nog aan het lezen. Persoonlijk kon ik me wel vinden in het hele 'Locke is Jacob' verhaal, zie ook deze cap:

http://www.lostpedia.com/images/9/97/3x20_Jacob_portrait.jpg

Zou zomaar Locke kunnen zijn, toch?
    Ik las zoiets idd een andere site ook
    pi_49246080
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je mist het punt. Loos een adres posten met de mededeling "whoohoooh, theorieen!" erbij zou ik makkelijk als (verkapte) spam kunnen zien.
    Ja, het is ook echt mijn site. Doe toch normaal man. Ik ben gewoon enthousiast, en wou even kwijt dat er op " die site " ( ) nu echt hele puike theorieen staan nav deze aflevering.
    pi_49246134
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:04 schreef TwyLight het volgende:
    True, maar jij doet nu alsof hier ook maar iemand is die de antwoorden daadwerkelijk heeft .
    Eh doe ik dat? Ik denk dat hooguit de makers een idee hebben, verder niet. Maar dat neemt niet weg dat er hele goeie, leuke en mooie theorieen te vinden zijn, en dat is 1 van de charmes van een serie als Lost (de serie met het hoogste Twin Peaks gehalte sinds Twin Peaks zelf imho).
    pi_49246185
    even een lelijke tvp..moet de nieuwe ep nog kijken dus lees ff niks
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_49246267
    Interessant dat als de hostiles het kamp van the others aanvallen dat dat voorafgaat aan een soort aardbeving, erg frappant. Verder geloof ik er niks van dat Annie uiteindelijk Daniel Rousseau is geworden, dat zou echt nergens op slaan.
    SPOILER
    Verder denk ik dat Jack dood gaat in de season finale. De verhaallijn rondom het personage is eigenlijk wel afgelopen, en een sterfscene met Jack hakt er aardig in. Net als met Libby toen . Verder gok ik er op dat Walt ook in de season finale te zien is,
    SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Mike op 10-05-2007 22:25:14 ]
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:18:00 #145
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49246331
    SPOILER
    en vervolgens een gigantische spoiler . Zet dat dan ook tussen spoilers, sukkel .

-edit: handig dat je het ff quote. -

[ Bericht 16% gewijzigd door Mike op 10-05-2007 22:25:51 ]
    2000 light years from home
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:27:19 #146
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49246789
    Die Lost-topics gaan trouwens super snel
    pi_49246866
    Maffe shit met dat huis!
    dsfsdfsdfds
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:28:59 #148