Dan klopt de theorie dat er geen mensen kunnen worden geboren op het eiland ook niet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou Annie (dat kleine meisje uit deze aflevering) uiteindelijk Danielle Rousseau zijn? Want als dat de moeder van Alexandra is en Ben de vader, dan hebben die blijkbaar wat met elkaar gedaan... En dat betekent dat het hele verhaal van die wetenschappelijke expeditie ook niet klopt.
Ja, dat laat ook zien dat Locke zeker niet dood is. Is bedoel hij krijgt een schotwond, die Mikhail, ik weet niet of iemand er nog screens van heeft, die werd gewoon levend verbrand van binnen leek het wel!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:45 schreef Haunter het volgende:
Trouwens ook vet om te zien hoe Mikhail door Locke in elkaar getimmerd werd terwijl iedereen dom toe keek![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef Chen het volgende:
Ja, dat laat ook zien dat Locke zeker niet dood is. Is bedoel hij krijgt een schotwond, die Mikhail, ik weet niet of iemand er nog screens van heeft, die werd gewoon levend verbrand van binnen leek het wel!
Ja, zeker wetenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik trouwens de enige hier die de jonge versie van Ben goed gecast vond?hij leek er ook nog op!
Er komen nog drie seizoenen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja, zeker wetenAlleen wat ik niet helemaal zag was dat Richard dus veel ouders is dan Ben. Want ik weet niet of die jonger moest lijken met die lange haren van hem, maar ik zou dus nu verwachten dat Richard al wat grijs zou moeten hebben en wat rimpels enzo. En ik weet niet of die Annie Rousseau is, maar als dat niet zo is. En Rousseau dus echt al 16 jaar op het eiland is en toen alles al anders was dan klopt het al helemaal niet
En weet iemand al of er een seizoen 4 komt? Op imdb.com staat van wel, maar of ik dacht nou moet geloven
Lees gewoon is het topic doorquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja, zeker wetenAlleen wat ik niet helemaal zag was dat Richard dus veel ouders is dan Ben. Want ik weet niet of die jonger moest lijken met die lange haren van hem, maar ik zou dus nu verwachten dat Richard al wat grijs zou moeten hebben en wat rimpels enzo. En ik weet niet of die Annie Rousseau is, maar als dat niet zo is. En Rousseau dus echt al 16 jaar op het eiland is en toen alles al anders was dan klopt het al helemaal niet
En weet iemand al of er een seizoen 4 komt? Op imdb.com staat van wel, maar of ik dacht nou moet geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef Pune het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.001000010100001001001001010001010101001000100001
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef Pune het volgende:Ik bereid mijn vreugdedansje alvast voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoefde de spoiler al niet meer te lezen na deze post.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik bereid mijn vreugdedansje alvast voor.
Serieus doen in serie-topicsquote:
Ja, dat jongetje had dezelfde bril.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik trouwens de enige hier die de jonge versie van Ben goed gecast vond?hij leek er ook nog op!
Dat was de man diie Ben en zijn vader naar het eiland had gehaald. De bestuurder van de sportauto die Ben zijn vader aanhield toen z'n moeder overleed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik ook niet duidelijk vond, maar misschien dat ik daar iets heb gemist: wie was die dode Dharma vent op het bankje waar Ben zoveel aandacht aan besteedde? Ik had het idee dat ik ergens niet had opgelet en iets mij compleet ontschoten was, want ik kon hem niet plaatsen. Hij leek wel wat op hoe de vader van Ben er in het begin op het eiland uitzag...
Is dat Richard?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Zhenar het volgende:
Dat verklaart wel waarom ze de fabuleuze Luis van Suddenly Susan hebben gecast!(
)
Oh ja, dat was die man!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat was de man diie Ben en zijn vader naar het eiland had gehaald. De bestuurder van de sportauto die Ben zijn vader aanhield toen z'n moeder overleed.
Maar waarom die nou extra aandacht krijgt is niet duidelijk. Ben had blijkbaar een hekel aan iedereen...
Hoe heette die man eigenlijk? Copernicus ofzo?
Yep.quote:
Is dat zo, en zo ja, soundfile please.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die stemmen uit S1 riepen ook help me constant.
Zonder die man had Ben waarschijnlijk gewoon niet geleefd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat was de man diie Ben en zijn vader naar het eiland had gehaald. De bestuurder van de sportauto die Ben zijn vader aanhield toen z'n moeder overleed.
Maar waarom die nou extra aandacht krijgt is niet duidelijk. Ben had blijkbaar een hekel aan iedereen...
Op de helft?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
We zitten nog maar op de helft.. ik heb het gevoel dat het bijna is afgelopen
Samenvattingen, please.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef Jarno het volgende:
Op 4815162342.com hebben mensen echt de tijd van hun leven met deze aflevering. Theories galore!.
2 volle seizoenen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef TwyLight het volgende:
nog 48?
Nah, ben nog aan het lezen. Persoonlijk kon ik me wel vinden in het hele 'Locke is Jacob' verhaal, zie ook deze cap:quote:
Mensen die continue om antwoorden smeken snappen echt helemaal niks van Lost. Alle, maar dan ook echt alle fun zou er compleet uit zijn als ze iedereen hier hun antwoorden zouden geven. Sterker nog, het zou het einde van Lost zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kan je dan niks zelf?
dit please, dat please, zus please, zo please.
En ik dacht altijd dat die opmerking "Did that bird say my name?" een grapje was!quote:Hurley Bird
From Lostpedia
A large bird nicknamed the "Hurley Bird" has made two appearances in Lost. And according to this podcast it has a 16ft wingspan.
Appearances
While in the Dark Territory, Hurley saw a huge bird of prey which convinced him that whoever came up with the name "Dark Territory" was "a genius." ("Exodus, Part 1")
While being led by Michael through the jungle, Michael, Jack, Kate, Sawyer and Hurley had a seemingly giant, green bird swoop down over their heads which screeches, what appears to be, Hurley. Hurley asked if the bird screeched his name and Sawyer replies "It sure did... right before it crapped gold". Michael attempted to shoot at the bird, revealing that the gun that Jack gave him was unloaded. ("Live Together, Die Alone")
According to the DVD subtitles, the bird screeches say "Hurley" in both appearances.
Je mist het punt. Loos een adres posten met de mededeling "whoohoooh, theorieen!" erbij zou ik makkelijk als (verkapte) spam kunnen zien. Ik hoef geen antwoorden en heb mijn rodedraad theorie een paar topics terug even gepost, een post met alle verwijzingen naar diverse filosofieen die herhaaldelijk terugkomen in Lost. Daar ben ik toen een tijdje mee bezig geweest, maar dat is slechts een van vele spinsels.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mensen die continue om antwoorden smeken snappen echt helemaal niks van Lost. Alle, maar dan ook echt alle fun zou er compleet uit zijn als ze iedereen hier hun antwoorden zouden geven. Sterker nog, het zou het einde van Lost zijn.
Ik las zoiets idd een andere site ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah, ben nog aan het lezen. Persoonlijk kon ik me wel vinden in het hele 'Locke is Jacob' verhaal, zie ook deze cap:
http://www.lostpedia.com/images/9/97/3x20_Jacob_portrait.jpg
Zou zomaar Locke kunnen zijn, toch?
Ja, het is ook echt mijn site. Doe toch normaal man. Ik ben gewoon enthousiast, en wou even kwijt dat er op " die site " (quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt. Loos een adres posten met de mededeling "whoohoooh, theorieen!" erbij zou ik makkelijk als (verkapte) spam kunnen zien.
Eh doe ik dat? Ik denk dat hooguit de makers een idee hebben, verder niet. Maar dat neemt niet weg dat er hele goeie, leuke en mooie theorieen te vinden zijn, en dat is 1 van de charmes van een serie als Lost (de serie met het hoogste Twin Peaks gehalte sinds Twin Peaks zelf imho).quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:04 schreef TwyLight het volgende:
True, maar jij doet nu alsof hier ook maar iemand is die de antwoorden daadwerkelijk heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verder denk ik dat Jack dood gaat in de season finale. De verhaallijn rondom het personage is eigenlijk wel afgelopen, en een sterfscene met Jack hakt er aardig in. Net als met Libby toen. Verder gok ik er op dat Walt ook in de season finale te zien is,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mike op 10-05-2007 22:25:14 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vervolgens een gigantische spoiler. Zet dat dan ook tussen spoilers, sukkel
.
-edit: handig dat je het ff quote.-
[ Bericht 16% gewijzigd door Mike op 10-05-2007 22:25:51 ]2000 light years from home
Omdat Lost weer als vanouds super goed isquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:27 schreef Haunter het volgende:
Die Lost-topics gaan trouwens super snel
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat Lost weer als vanouds super goed is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |