Ja ik ook, maar ik weet wel zeker dat het uiteindelijk toch een lach wordtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef Jivis het volgende:
Locke gaat niet dood trouwensAnders ga ik huilen
Ben kon ook naar achteren springen. De hut voorzien van goedkope trucjes zal niet zo moeilijk zijn. Ben stond er ook op dat Locke zijn felle zaklamp uitdeed en nam een niet erg felle olielamp mee naar binnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar hoe gooide Ben zichzelf dan tegen de muur, bewoog de hele hut, en schoot hij Locke zelfs neer om te weten te komen wat Jacob zei?
Ja maar het verschijnen van Jacob voor een paar seconden, hoe verklaar je dat dan als alles een truc zou zijn?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef budha het volgende:
[..]
Ben kon ook naar achteren springen. De hut voorzien van goedkope trucjes zal niet zo moeilijk zijn. Ben stond er ook op dat Locke zijn felle zaklamp uitdeed en nam een niet erg felle olielamp mee naar binnen.
Locke zei achteraf tegen Ben: "I'm not gonna be taken in by that little show you put on last night."
Geen idee, maar ik zeg niet dat het perse een truc is. Het zou echter wel kunnen. Het is iets logischer dat Ben idereen wijs maakt dat zijn orders van hogerhand komen en z'n best doet om die illusie hoog te houden, dan dat er daadwerkelijk iemand is die onzichtbaar is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:48 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja maar het verschijnen van Jacob voor een paar seconden, hoe verklaar je dat dan als alles een truc zou zijn?
Vooral als je ook bedenkt dat niemand anders dan Ben Jacob ooit gezien heeft, Locke geen zaklamp mee mocht nemen, en dat Ben Locke neerschoot zodra de zei dat ie het aan de andere 'others' zou vertellen dat ie dacht dat Jacob maar een illusie van Ben was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef budha het volgende:
[..]
Het is iets logischer dat Ben idereen wijs maakt dat zijn orders van hogerhand komen en z'n best doet om die illusie hoog te houden, dan dat er daadwerkelijk iemand is die onzichtbaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmm, maar Jacob is wel even in beeld geweest hè. en ik denk ook dat hij misschien wel wat te maken heeft met de rook, de fluisteringen, en die verschijningen van dode mensen, enz. aangezien hij in dat huis ook vanalles deed.
en ik vind locke ook een te belangrijk persoon om dood te laten gaan... maar zijn verhaal is ook wel redelijk aan 't eind ja, op dat hij precies wil weten hoe alles in elkaar zit na. maar hij is nog niet dood, en veel mensen genezen snel op het eiland, dus tja.
ben zijn moeder is overleden bij zijn geboorte, en nu hij op dat eiland is, daar gebeurt het ook. maar of dat al zo was? ik vind het wel goed van juliet dat ze daar een middel voor kon/probeert te vinden.
zij heeft wel goede bedoelingen imo.
en ben werd wel een beetje zenuwachtig inderdaad, met die recorder, en vanwege locke, en naomi..
ik vraag me toch telkens écht af wat er nu met walt en michael is gebeurt... waar hun zijn etc.
en apart, alle mensen op het eiland blijken dood te zijn (vliegtuigramp, neergestortte helicopter, de vader van locke), maar in verhouding tot vroeger toen ben op het eiland kwam, is het weer niet zo logisch. maar ook hurly en libby in het gesticht vond ik apart, en hurly met die denkbeeldige vriend die 'm verteld dat het nep is en hij in coma ligt.
en dat de dood achter charlie aanzit hoor je op 't moment ook ff niks van...![]()
Kun je ze apart lezen. Voor wie na de eerste spijt krijgtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:07 schreef Haunter het volgende:
Eeuh, handig om het in 5 losse spoilers te doen....![]()
En nee, het aantal zegt niet noodzakelijk iets over het aantal doden.![]()
Oke, ik kan de verleiding weerstaan in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:15 schreef budha het volgende:
[..]
Kun je ze apart lezen. Voor wie na de eerste spijt krijgt
En nee, het aantal zegt niet noodzakelijk iets over het aantal doden.![]()
![]()
zo, ik ben weer bij..geweldige ep..wat me alleen verbaasd over de vorige ep en waar niemand het nog over heeft gehad::
If you increase the speed to 125%, Jacob sounds exactly like Ben
Bron: http://en.lostpedia.com/wiki/Jacob incl geluidsfragment..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo, idd zegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Tim86 het volgende:
zo, ik ben weer bij..geweldige ep..wat me alleen verbaasd over de vorige ep en waar niemand het nog over heeft gehad::
Bron: http://en.lostpedia.com/wiki/Jacob incl geluidsfragment..![]()
![]()
Idd, leuk gevonden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Tim86 het volgende:
Bron: http://en.lostpedia.com/wiki/Jacob incl geluidsfragment..![]()
Ehmquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef Xurk het volgende:
Wat betreft de promo [screencap link below]:
Wtf is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just a hunch...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
EhmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just a hunch...![]()
![]()
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:10 schreef janimie het volgende:
verkapte tvp - eigelijk is iedereen op dat eiland gewoon echt dood![]()
de moeder van ben stierf, wat deed ze 'springlevend' op dat eiland, of hallucineerde ben ? zelf denk ik dat ben schizo is, beetje jekyll en hide-typetje. dat stemmetje "help me" moet van hemzelf komen![]()
Je hebt seizoen 1 & 2 gemist?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:32 schreef janimie het volgende:
de moeder van ben stierf, wat deed ze 'springlevend' op dat eiland, zelf denk ik dat ben schizo is, beetje jekyll en hide-typetjeHenk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Misschien was dat Smokey?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:32 schreef janimie het volgende:
de moeder van ben stierf, wat deed ze 'springlevend' op dat eiland, zelf denk ik dat ben schizo is, beetje jekyll en hide-typetje![]()
Ja toch, ik hoorde echt een schot toen hij tegen die muur vloogquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik dacht dat Ben neergeschoten werd eventjes![]()
![]()
sinds die meid uit die helicopter vertelde dat iedereen van is overleden (en begraven) geloof ik er niet meer zo in dat iedereen nog nog springlevend is: iedereen geneest razendsnel, die rus / militair van dharma die de electrokutie overleft heeft etc.etc.quote:
dat eiland lijkt me meer een tussenstation naar de 'hemel' of iets derglijks![]()
Dat is door de makers meerdere malen ontkracht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:03 schreef janimie het volgende:
[..]
sinds die meid uit die helicopter vertelde dat iedereen van is overleden (en begraven) geloof ik er niet meer zo in dat iedereen nog nog springlevend is: iedereen geneest razendsnel, die rus / militair van dharma die de electrokutie overleft heeft etc.etc.
dat eiland lijkt me meer een tussenstation naar de 'hemel' of iets derglijksHenk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Forum Opties Forumhop: Hop naar: