1) Waar ga je heen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:47 schreef JeroenV het volgende:
Twee redenen:
1) Ik ben dan op vakantie
2) Ik ga de 28e voor een half jaar op stage in t buitenland, wat het nodige geld kost
1) Alanya, twee wekenquote:
Oeh Barcelonaquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
1) Alanya, twee weken
2) Ik ga van september tot en met januari indie dingetjes in Barcelona spotten
Weer? Heb je het gedaan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh BarcelonaCool
Alleen is niet echt een half jaar he
Ik wil ook weer in het buitenland wonen
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Weer? Heb je het gedaan?Waar?
Had al even op de site van Razzmataz gekeken. Daar komt ook veel heerlijks langs![]()
![]()
Als jij terugkomt, vertrek ik naar Dublin!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef JeroenV het volgende:
2) Ik ga van september tot en met januari indie dingetjes in Barcelona spotten
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:00 schreef MaJo het volgende:
[..]Heb 7 maanden in Londen gewoond
En ik mis het
Is echt een topervaring om mee te maken
Wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Als jij terugkomt, vertrek ik naar Dublin!![]()
Studeren aan DIT.quote:
Gaaf, hoe lang? En in je uppie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:57 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Studeren aan DIT.Hopelijk iets van journalistiek of editorial design, maar dat moet allemaal nog geregeld worden. En verder een hele leuke tijd hebben hopelijk, met veel leuke muziek, leuke mensen en toffe accentjes.
![]()
Barcelona is ook tof trouwens! Alleen dat Catalaanse Spaans, ik snap er geen reet vanMaar buitenlandstage is wel gaaf, gaat ook mooi staan op je CV!
![]()
Ook een semester, alleen dus het tweede.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Gaaf, hoe lang? En in je uppie?
Ik wel alleen, dus zal nog contact moeten maken ook![]()
Catelaans is idd wel heel anders, dat snap ik ook nietMaar gelukkig spreken ze op het bedrijf ook Engels en ga nog op cursus ook.
Uhuhquote:
Waarom draaien ze dan Kaiser Chiefs?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:50 schreef jakkop het volgende:
Ik kijk nu naar de finale van de FA cup (voorbeschouwing dan) op de bbc, en het valt me op dat er zoveel fijne britse muziek wordt gedraaid! Maximo Park, Kaiser Chiefs...ze weten wel wat hun goeie exportproducten zijn.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:34 schreef jakkop het volgende:
Ik vind alle nummers stúk voor stúk geweldig! Echt waar!
Ja? Heb ik wat gemist?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:50 schreef -skippybal- het volgende:
NDRGRND?
Neuh maar ik ga meestal zo één á twee keer per maand in Nijmegen stappen en dan meestal daar heen vooraf gegaan aan wat biertjes in de Merleynquote:Op zondag 20 mei 2007 13:51 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Was je er ook dan? Ik heb je niet gezien.
Ah zo. Ik wissel nu meestal tussen NDRGND en Billabong, Merleyn is weer zo'n eind lopen/fietsen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh maar ik ga meestal zo één á twee keer per maand in Nijmegen stappen en dan meestal daar heen vooraf gegaan aan wat biertjes in de Merleyn[afbeelding]
Maar op donderdag is het altijd zo duurquote:Op zondag 20 mei 2007 13:55 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ah zo. Ik wissel nu meestal tussen NDRGND en Billabong, Merleyn is weer zo'n eind lopen/fietsen.Bovendien vind ik het daar op donderdag leuker.
![]()
Oh jullie hebben een aparte bak- en verkoopafdeling?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:25 schreef Leonos het volgende:
Poedersuiker doe ik er wel voor je op
Edit: Verkopen?
Dan moet je bij mijn baas wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |