Een konijn met opgevouwen pootjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef Ymke het volgende:
Wat is 6 voor een beest?
Ah , ik zat te gokken tussen een knijn of een caviaquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een konijn met opgevouwen pootjesZe was er lekker bij gaan liggen.
En ik had nog wel overal expres de oren erbij, want meer close-up zie je echt niet meer dat het een konijn is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ah , ik zat te gokken tussen een knijn of een cavia
Leuk gedaan hoor Pea![]()
Dank je voor het uitgebreide commentaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:12 schreef freud het volgende:
Ik geef even commentaar, ervanuitgaand dat jij je als fotograaf redelijk kon bewegen, en dat de dieren toch af en toe bleven zitten.
@1: ik had hem meer naar rechts genomen. Het kistje is hier erg statisch, en het is iets te 'aanwezig'.
@2; leuk! Misschien net iets te krap van boven.
@3; iets minder dof misschien, zodat het kistje geen groene vlek wordt.
@4; mooie dof. Misschien iets meet licht op het oog van het konijn?
@5; leuke plaat! Alleen het zwarte driehoekje beneden hoeft niet zo van mij.
@6; gewoon mooie plaat, kan zo in een blad
@7; leuke plaat
@8; leuke plaat. Het oog staat er zo goed op, dat ik een sterke crop had gewaagd, zodat hij echt knalt.
Leuke serie Geslaagde prijs!
Ik heb wel een scherm, maar dat heb ik niet gebruikt. Licht van buiten in combi met met flitser, maar soms een beetje vergeten om de stand van de flitser aan te passen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:46 schreef freud het volgende:
Wat bij kleinere onderwerpen trouwens prima werkt om plaatselijk even wat meer licht te regelen, is een stuk aluminuimfolie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |