abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195162
1)waren de lui op het dak medewerkers van Veronica of studenten?

2)is er nou wel iemand gearresteerd of niet?

3)is er een vechtpartij geweest of niet?

4)zijn de bewoners buitenhuis geweest of niet?

5)waarom hebben we acht uur geen beeld gehad?

6)komt aktie message-bal op TV?

7)wat is er exact gebeurd bij operatie message-bal?

8)is het gerechtvaardigd om op dit forum constant over afspraken vooor dinsdag te praten, zonder ze hier ook openbaar te maken?

Als ik het goed begrijp is deze site opgezet om BB te controleren en de dingen te registreren die zij niet uitzenden.
Nu, een paar dagen later is er veel veranderd. Ten eerste de 'inbraak'van gisterenochtend. Serge was alert genoeg om de drie seconden dat er nog wat te zien was meteen te melden. Maar vervolgens hebben drie newbies er een flauwe grap van gemaakt door het 'Ruud is gewond' verhaal te introduceren. Danny heeft dat vervolgens keurig op zijn nieuwspagina gepubliceerd. Hierdoor is de geloofwaardigheid van Danny aangetast. Er zit niets anders op voor hem dan een rectificatie te plaatsen. Als ik hem was zou ik de betreffende posters blokkeren voor het forum.

Ten tweede operatie message-bal. Heel leuk dat het zo verlopen is, maar ondanks 150 postings ben ik er nog steeds niet achter wat er precies allemaal gebeurd is. Ik dacht dat we journalisten onder de posters hadden? Geef Danny iets om mee voor de dag te komen, dan kan hij de reputatie van de site weer wat herstellen.

Ten derde de aktie voor dinsdag. Het is jullie goed recht om die nog even geheim te houden, vooral als het leuk kan uitpakken. Maar: ga er dan ergens anders over chatten.

Het is de taak van een nieuws-site als deze om alle BB-aktiviteiten te onthullen. En geloof het of niet, jullie zijn nu een onderdeel geworden van BB, je hebt je laten inpakken door Hummie. En dat mens dat al 10 x het huwlijk van WA en Emilie heeft aangekondigd geloof je? Ik zou er maar niet zo zeker van zijn.
Ik zie maar twee oplossingen: of er komt een nieuwe site die dit BB-forum gaat controleren, of jullie geven Danny een gedetailleerd overzicht van de geplande aktie van dinsdag, zodat hij in ieder geval het nieuws (op een geeigend tijdstip) vóór de uitzending kan publiceren. Dit is Danny's site verdomme, ik denk dan je hem wel wat verschuldigd bent!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_195163
Dat ben ik helemaal met je eens......
pi_195164
Yep, helemaal mee eens.

jammer jammer jammer

zondag 3 oktober 1999 @ 12:41:00 #4
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_195165
'T kan mij niet weinig rotten wat jullie hier allemaal afspreken zolang jullie de Nederlandse wet maar niet overtreden. Inbraak in het Big Brother huis accepteren wij dus niet.

Over de geloofwaardigheid.
Iedereen maakt wel eens fouten door z'n bronnen maar meteen te geloven. Dat van Ruud vindt ik gewoon een erg LAME grap. Ik ben niet van plan om iemand van 't forum te kicken. Zo werkt dat niet. Ik denk dat deze topic al duidelijk maakt dat dit soort 'grappen' niet gewaardeerd worden.

Volgens mij heeft Danny al een soort van rectificatie geplaatst. En in het vervolg zullen we wat voorzichtiger te werk gaan met dit soort indianenverhalen.

Een nieuw site die dit forum gaat controleren? Euh dat snap ik niet.

Nieuwe acties aankondigen zou wel leuk zijn. Wat wij nog leuker vinden zijn verslagen+foto's van de meeting.(Serge bedankt!)

Over posting heb ik al een stukkie gezegd. Dat kan je hier nalezen.

Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
  zondag 3 oktober 1999 @ 13:02:00 #5
248 CAT
World Traveller
pi_195166
Oké Arjen heeft al deels beantwoordt! Nu de rest van de vragen nog!
-=***One nation under a groove***=-
pi_195167
Toch wel ongeloofelijk om te zien wat zo'n posting nog allemaal te weeg kan brengen.
Hele mensenmassa's gelijk in rep en roer vanwege een posting....

Toch zal er wel iets aan de hand zijn geweest anders hadden we wel beeld gehad lijkt mij. Kijk als er slechts iets van het dak was afgebroken dan had je de camera best aan kunnen laten.

BEn dan toch wel ongeloofelijk benieuwd naar de aflevering van vanavond wat gaan ze er over vertellen??? Volgens mij zullen ze het wel gaan verdoezelen....
Begint hier wel een beetje op een cover up te lijken...doet me denken aan al die vroegere UFO researches van de USA...leuk ik wacht met spanning af

--That is not dead which can eternal lie yet with strange aeons even death may die---
  zondag 3 oktober 1999 @ 13:31:00 #7
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_195168
Het wordt me verd$%#$mme allemaal iets te onoverzichtelijk....
Wat nu weer?? Dinsdag? Wat dinsdag???

Ik ga wel ff naar de chatbox... misschien dat iemand me dar iets uit kan leggen

Enneh.. Een site die een andere site aan het controleren is, dia al weer een andere site aan het controleren is??!!??

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_195169
Ik geloof dat jullie het punt van Hunter missen.
Het gaat erom dat fokzine -dat hopelijk pretendeert onpartijdig te zijn-
nu dweilt met Veroni-ba-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')