Totale terrorquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zit in de OP ook al steeds in mn kruis te gluren...![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef 2live het volgende:
[..]
het is hier weer niet gezellig, ik heb het echt geprobeerd de hele dag![]()
een kikker met een vislucht...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon 4 dagen niet wassen...... dan piep je wel anders!!
Het probleem is dat een eend dat best aantrekkelijk zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een kikker met een vislucht...![]()
buurvrouw, wat zeg je nu...![]()
daar zeg je watquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is dat een eend dat best aantrekkelijk zou kunnen vinden.![]()
Laat de buum je maar lekker verwennen met bakjes thee enzo!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:aangezien ik me steeds brakker ga voelen lijkt het me verstandig mijzelf naar bed te brengen.
![]()
spierpijn wordt steeds heviger en ik krijg het heel erg koud.![]()
hopelijk gaan een pot thee, een borrel en wat slaap me weer op de been helpen....![]()
Van jou kan ik alles hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is dat een eend dat best aantrekkelijk zou kunnen vinden.![]()
Slaap lekker en snel weer beter wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:aangezien ik me steeds brakker ga voelen lijkt het me verstandig mijzelf naar bed te brengen.
![]()
hopelijk gaan een pot thee, een borrel en wat slaap me weer op de been helpen....![]()
jij welquote:
Gezellig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Slaap lekker en snel weer beter worden![]()
Ja, ik heb altijd een klein duwtje nodig in de juiste richting...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yes... you found your way to the eSCee![]()
Gezellig![]()
Ik vind een sloot niet erg romantisch.quote:
Beterschap buuf en tot snel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:aangezien ik me steeds brakker ga voelen lijkt het me verstandig mijzelf naar bed te brengen.
![]()
Mee naar lepels ?quote:
beterschapquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:aangezien ik me steeds brakker ga voelen lijkt het me verstandig mijzelf naar bed te brengen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |