Ik heb nachtenlange ervaringquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: je zit er zelfs een verslag over te schrijven![]()
En omdat je toen de gang van zaken zo correct versloeg geef ik je nu graag die plek op de eerste rangquote:
Ik keek net naar bovenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
Day en Lobasca samen........ doet het niet voor mij![]()
Ehm... neuh, niet echt belangrijker, het zijn wel degenen die hier de afgelopen x SC's het meest gepost hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
Zijn de mensen uit de eerste rij ook belangrijker dan de 2e rij ?
Je gunt me geen pijn in mijn nekquote:
Niet te veel kopen he!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:
Maar goed... dinnetje belde net dat ze klaar is met werken, dus we gaan naar de Ikea![]()
Laters![]()
![]()
... ikeaquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:
Maar goed... dinnetje belde net dat ze klaar is met werken, dus we gaan naar de Ikea![]()
Laters![]()
![]()
Neuh, ik hou me wel weer in... hoewel ik zo'n hippe lange schoenlepel wel gaaf vind (en onze huidige schoenlepel al heel lang geleden vervangen had moeten worden)quote:
1 keer omstoten en je kamer is kleddernatquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik hou me wel weer in... hoewel ik zo'n hippe lange schoenlepel wel gaaf vind (en onze huidige schoenlepel al heel lang geleden vervangen had moeten worden)
En ik moet ff zien of ze ook een normale gieter hebben (ik liet de mijne een paar weken geleden vallen)... dat ene hippe Ikea model wil ik iig niet hebben, want die giet niet handig.
Deze dus; wel mooi, niet functioneel:
[afbeelding]
ow ja zo een kl#reding heb ik ook... iedere keer mijn schoenen vol water omdat ie zich dan leegt via het handvat..quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik hou me wel weer in... hoewel ik zo'n hippe lange schoenlepel wel gaaf vind (en onze huidige schoenlepel al heel lang geleden vervangen had moeten worden)
En ik moet ff zien of ze ook een normale gieter hebben (ik liet de mijne een paar weken geleden vallen)... dat ene hippe Ikea model wil ik iig niet hebben, want die giet niet handig.
Deze dus; wel mooi, niet functioneel:
[afbeelding]
ja, dat laatste heb ik ook...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:24 schreef mootie het volgende:
De pagina laadt slecht door het gifje van het eendekind..... Ben ik de enige?![]()
edit: soms blijft ie hangen, soms gaat het redelijk snel.
Dat geldt niet voor mij. Word ik nu gedegradeerd naar de tweede rij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... neuh, niet echt belangrijker, het zijn wel degenen die hier de afgelopen x SC's het meest gepost hebben
ey PHquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:33 schreef PH52 het volgende:
Het zal die eend niet zijn die weer voor problemen zorgt![]()
talitha beeb, waar was je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor mij. Word ik nu gedegradeerd naar de tweede rij?
Ik zie trouwens geen eend, maar een grijs vlakje hier?
Door mij iook, maar ze wil niks meer met mij te maken hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
talitha beeb, waar was je?![]()
je wordt gemist hoor! door mij zeker!![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Door mij iook, maar ze wil niks meer met mij te maken hebben![]()
prima, dank je , en hoe ist met uwes? Talitha negeert mij, het is nieteens tot ruzie gekomen. maar ze hecht nogal slechtquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
wat heppie gedaan dan? ken talitha niet als haatdragend.....?![]()
alles goe met u ph?
heee, niet zo oneerbiedig praten over mijn edele billetjes jaquote:
ach gossie...quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
prima, dank je , en hoe ist met uwes? Talitha negeert mij, het is nieteens tot ruzie gekomen. maar ze hecht nogal slecht![]()
volgt iemand de valken op Planet, afgezien van de fora & fauna fokkers dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |