Weer een Brian wavequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom?? Jij post hier toch ook?? Het lijkt me makkelijker om er gewoon een derde rij bij te maken
Hmmm ik stond erbijquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
Dit is dus ook een optie..... dan zijn er nog 8 plekken vrij
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Morbide figuur, met je rare plaatjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik zie net het darmstelsen van een Talpa europaea (mol)
[afbeelding]
... dat ziet er niet fris uit...
Qua effect de discobol onderaan hangen een optie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
Dit is dus ook een optie..... dan zijn er nog 8 plekken vrij
Ja hallo....... begint dat geneuzel over de indeling nou alweer?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua effect de discobol onderaan hangen een optie?![]()
Ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hallo....... begint dat geneuzel over de indeling nou alweer?!![]()
![]()
![]()
... refereer naar de interne organisatie binnen talpa... (waar 10 onder het parapluutje valt)quote:
Zit ik dat paard in z'n hol te kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
Zo dus:
Sterker nog: je zit er zelfs een verslag over te schrijvenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit ik dat paard in z'n hol te kijken![]()
Nee das ook weer waar..... die kleuren samen zijn het ook niet helemaal, Day en Demins andersom zou misschien beter zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
Day en Lobasca samen........ doet het niet voor mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |