Best wel leuk af en toe, hier volgen ze ze ook, zijn ook net kinderen af en toe, vooral het krijsen komt dicht in de buurt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach gossie...prima de luxe hiero. was ff kleine crisis bezweren, kinderen knokten elander den keet uit...
en volg ik de wat op waar en wie?
ergo: nee dus.. ik niet
ik volg ze hier, weet niet of dat dezelfde zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Best wel leuk af en toe, hier volgen ze ze ook, zijn ook net kinderen af en toe, vooral het krijsen komt dicht in de buurt.
Het is in ieder geval spannender dan DKG![]()
Ik wilde er net een veertje instekenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
heee, niet zo oneerbiedig praten over mijn edele billetjes ja![]()
Dat is fijn om te horen buuf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
talitha beeb, waar was je?![]()
je wordt gemist hoor! door mij zeker!![]()
Hoe kom je daar nou bij ouwe brombeer?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Door mij iook, maar ze wil niks meer met mij te maken hebben![]()
wel goed! buurman is alleen nog op z'n werk en de kindjes slopen nu het huis/elkaar. time for bed i say...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen buuf.![]()
![]()
Hoe is het met buurman en buurkids?![]()
Ik doe niksquote:
ow, je geeft nu eindelijk toe dat je een kloon van tong bent?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
dan zal ik proberen in zoveel mogelijk topics te posten
Dan wel een hele slechte, ik open haast geen topics en mijn 'quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, je geeft nu eindelijk toe dat je een kloon van tong bent?![]()
![]()
Het klinkt gesjellug!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel goed! buurman is alleen nog op z'n werk en de kindjes slopen nu het huis/elkaar. time for bed i say...![]()
hmmm zo klinkt het helemaal niet goed... maar prima de luxe hoor... Blijf je nu weer wat langer? tis zo gezellig..
Eend, je avatar, wat doe je?
ow, dan ben ik overtuigd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan wel een hele slechte, ik open haast geen topics en mijn '' staat nooit onderaan een post
aka " de stampertjes" Maar ze liggen te bed. nog ff mijn keuken uitpuinen en dan ben ik er weer klaar voor/meequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het klinkt gesjellug!Lang leve de familie Buuf.
![]()
I showed you mine...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef Talitha het volgende:
En ik zag de muts van Eend net!Heel effies dan.
![]()
het is hier weer niet gezellig, ik heb het echt geprobeerd de hele dagquote:
Als ik jou was zou ik Ian de schuld gevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef 2live het volgende:
[..]
het is hier weer niet gezellig, ik heb het echt geprobeerd de hele dag![]()
dan gaat hij weer staken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik Ian de schuld geven![]()
Ey Lievste Lievkikkert!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik Ian de schuld geven![]()
Totale terrorquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zit in de OP ook al steeds in mn kruis te gluren...![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef 2live het volgende:
[..]
het is hier weer niet gezellig, ik heb het echt geprobeerd de hele dag![]()
een kikker met een vislucht...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon 4 dagen niet wassen...... dan piep je wel anders!!
Het probleem is dat een eend dat best aantrekkelijk zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een kikker met een vislucht...![]()
buurvrouw, wat zeg je nu...![]()
daar zeg je watquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is dat een eend dat best aantrekkelijk zou kunnen vinden.![]()
Laat de buum je maar lekker verwennen met bakjes thee enzo!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:aangezien ik me steeds brakker ga voelen lijkt het me verstandig mijzelf naar bed te brengen.
![]()
spierpijn wordt steeds heviger en ik krijg het heel erg koud.![]()
hopelijk gaan een pot thee, een borrel en wat slaap me weer op de been helpen....![]()
Van jou kan ik alles hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is dat een eend dat best aantrekkelijk zou kunnen vinden.![]()
Slaap lekker en snel weer beter wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:aangezien ik me steeds brakker ga voelen lijkt het me verstandig mijzelf naar bed te brengen.
![]()
hopelijk gaan een pot thee, een borrel en wat slaap me weer op de been helpen....![]()
jij welquote:
Gezellig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Slaap lekker en snel weer beter worden![]()
Ja, ik heb altijd een klein duwtje nodig in de juiste richting...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yes... you found your way to the eSCee![]()
Gezellig![]()
Ik vind een sloot niet erg romantisch.quote:
Beterschap buuf en tot snel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:aangezien ik me steeds brakker ga voelen lijkt het me verstandig mijzelf naar bed te brengen.
![]()
Mee naar lepels ?quote:
beterschapquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:aangezien ik me steeds brakker ga voelen lijkt het me verstandig mijzelf naar bed te brengen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |