quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:41 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja man![]()
Maar ga jij vanavond met de auto?![]()
Ze heeft een fotoboekquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:45 schreef K-mail het volgende:
Oh for christ's sake, plaats dan op z'n minst een leuke foto van dr in de OP drol...
Oh er is een meet vanavond in Stairway vandaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga vanavond nog wel ergens heen ja met de auto.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:47 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Oh er is een meet vanavond in Stairway vandaar
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 10 mei 2007 09:39 schreef liiszle het volgende:
en speciaaaaal voor fiets, dit is mijn 12e1
What the fuck?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:50 schreef Bravebart het volgende:
Erika![]()
Ik kan er vanmiddag toch wel wat vroeger zijnHeb weer eens gefixt dat een vriend van me, mn natuurkunde toets maakt, hehe
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:50 schreef Bravebart het volgende:
Erika![]()
Ik kan er vanmiddag toch wel wat vroeger zijnHeb weer eens gefixt dat een vriend van me, mn natuurkunde toets maakt, hehe
What the fuckquote:
Mja we zien wel ff, ik ben vroeg thuis. Kom eerst anders ff hier langs, dan gaan we samen naar Utrechtquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:50 schreef Bravebart het volgende:
Erika![]()
Je laat iemand anders je natuurkunde toets makenquote:
Je mag achterop mn stepquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:47 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Oh er is een meet vanavond in Stairway vandaar
Douche zequote:
Zündappquote:
Ja kan ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja we zien wel ff, ik ben vroeg thuis. Kom eerst anders ff hier langs, dan gaan we samen naar UtrechtKunnen we misschien nog een rondje Zündapp rijden ofzo.
Aha okeequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja kan ookNaja ik ben niet zo superveel vroeger klaar hoor, half 3 ipv half 4 dus
Maar dan kan ik net half 5 redden ipv 5 uur, vandaar
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je laat iemand anders je natuurkunde toets makenHoe doe je dat? Tussentoets ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |