Ze hoeft niet te oefenen. Volgens de dames van Dreams of Beauty is ze eigenlijk al te goed voor dat NK.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:30 schreef _-inge-_ het volgende:
Hoe gaat Amanda nu kunnen oefenen voor haar visagiewedstrijd........
Voice over:quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:34 schreef Stupidisco het volgende:
er moet zo een miljonair even 10 minuten mee schilderen.....voor de shots zeiden ze
Mooi he het fenomeen televisie,....zoals ik al zei ...kan beter een film gaan huren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:39 schreef Stupidisco het volgende:
viel me ook op dat toen Huub en Amandag de villa verlieten om naar het Arsenaal te gaan, ze het stukje lopen (van de voordeur naar de auto) tot 2 keer toe opnieuw moesten doen.
kan de gitaar niet goed tegen; vocht!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:40 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
De gitaar is ook mee naar de camping
Dat kan origineler, en ik vind die stem nog altijd leuk hoor, zelfs de intonatie is vaak ironisch.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voice over:
"En ook de miljonairs steken hun handen uit de mouwen tijdens de metamorfose van de villa. Het leven van een miljonair gaat immers niet altijd over rozen."
![]()
Jaaaa, met zo'n valse gitaar erbij is de camping helemaal compleet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:40 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
De gitaar is ook mee naar de camping
Tuurlijk wel, Brian is een semi-professionele muzikant, die weet heus wel dat een gitaar prima bestand is tegen vocht en regen.quote:
stomquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Brian is een semi-professionele muzikant, die weet heus wel dat een gitaar prima bestand is tegen vocht en regen.![]()
Rukvoer voor Natasiaquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:44 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Was even een update aan het maken, maar wilde jullie deze cap niet onthouden![]()
"Amanda oefent nog even met plamuren"quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat kan origineler, en ik vind die stem nog altijd leuk hoor, zelfs de intonatie is vaak ironisch.
"En nu maar hopen dat muurbloempje Lieke zichzelf niet letterlijk tegen de muur aanplakt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |