Zo'n hardwerkende bikkel als Palma hou je natuurlijk niet lang in bed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snel herstel, nierbekkenontsteking toch?![]()
Aaaargh the bitch is backquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zo'n hardwerkende bikkel als Palma hou je natuurlijk niet lang in bed.
Natuurlijk. Ze moeten er immers wel als miljonairs uit blijven zien in deze pauperzooi.quote:
Daar gaat je twijfel zeker?quote:
Luister Liueke weet waar ze instapt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus niet. Misschien was het wel zo, maar het kwam nog niet tot uiting wat mij betreft omdat er nog geen Lieke-situatie was. Ik vond hem heel leuk het spel spelen en nog steeds. Alleen neemt de manier waarop hij nu met Lieke omgaat zwaar de overhand. Dat is zo enorm walgelijk dat hij vlkomen heeft afgedaan. Zo ga je gewoon niet met een meisje om waarvan je weet dat ze gek op je is. Dat is lager dan laag.
Ja,Amanda draagt nu nog steeds hetzelfde jurkje.Gisterochtend tijdens jogales,naar Arsenaal,uit eten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:18 schreef daWeasel het volgende:
Haha, het is armoede troef in de gouden camping. En Jaap heeft geen computer, haha, hij begint nu al langzaam gek te worden volgens mij.
Yoga in een jurk???quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:23 schreef kybe het volgende:
Ja,Amanda draagt nu nog steeds hetzelfde jurkje.Gisterochtend tijdens jogales,naar Arsenaal,uit eten.
Lekker fris.
In de kapsalon wordt geen werk verricht, dus wie weet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:30 schreef _-inge-_ het volgende:
Hoe gaat Amanda nu kunnen oefenen voor haar visagiewedstrijd........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |