Wtf, dat heb ik niet eens meegekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 03:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat het zgn uit is enzoLikle duhhhh
![]()
Wanneer ga je ons trakteren?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef warrel het volgende:
Uhuh uh uh, it's my birthday! Uhuh, uhuh
Al la rapper lezen dan dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERDquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef warrel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier dan ook nog maar een keer feliquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef warrel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
I'm inquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef mcDavid het volgende:
Ik hoor dat er ergens gratis bier is?
Ja weet ik veelquote:
Ja, maar die is ontvoerdquote:
Mwa, lichtelijk woeschtquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef Autoreply het volgende:
Nog mensen die woescht gaan feesten vanavond?
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Te Delluft? Ik moet nog ff kijken waar ik naartoe ga![]()
Waarschijnlijker jaquote:
Ik moet morgenochtend waarschijnlijk een 21 monteren, terwijl ik nog nooit van me leven een vliegtuig gemonteerd heb. Dus nee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef Autoreply het volgende:
Nog mensen die woescht gaan feesten vanavond?
Ik ga met een vriendin stappen. Maakt niet zoveel uit dus eigenlijk; we zien welquote:
Ok tofquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ga met een vriendin stappen. Maakt niet zoveel uit dus eigenlijk; we zien wel
Indien R'dam, waarzo dan?
Niet overdag. Overal betaald.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef 2Mini het volgende:
Oi
Ik moet morgen op het station werken, maar ik ben van plan om met de auto te gaan.
Iemand idee waar ik gratis kan parkeren in de buurt van het station?
das toevallig een vriendin van mij is ook vandaag jarigquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:07 schreef warrel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nietsch in m'n mailboxquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nietsch in m'n mailbox![]()
Warrel's naam is overigens gewoon dat minus een L; heeft ze hier ooit 's uitgelegd![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar scoor ik nu een paar nieuwe handdoeken bij mij in de buurt. Paniek enzo![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]HemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar scoor ik nu een paar nieuwe handdoeken bij mij in de buurt. Paniek enzo![]()
![]()
Gratis bier??? Waar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef mcDavid het volgende:
Ik hoor dat er ergens gratis bier is?
zullen wel kk veel mensen gaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Gratis bier??? Waar?
Zondag mogelijk wel gratis bungyjumpen, ook lekker.
dat is vroegquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:34 schreef 2Mini het volgende:
[..]
bah.. dan moet ik om 6 uur in de tram stappen..
Daar vergis je je zwaar in. Op diverse gebieden staat de TUD internationaal in de top. Ik hoef alleen maar naar mijn eigen vakgebied te kijken om daarvan de bevestiging te zienquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:45 schreef respectmyauthority het volgende:
Een studie als Delft zegt de gemiddelde Amerikaan natuurlijk niks!
Dus je weet nu alles over Delft?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Daar vergis je je zwaar in. Op diverse gebieden staat de TUD internationaal in de top. Ik hoef alleen maar naar mijn eigen vakgebied te kijken om daarvan de bevestiging te zien![]()
Ik weet alles over spammende kutklonenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:54 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Dus je weet nu alles over Delft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |