Nee, ik ook niet...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:27 schreef Copycat het volgende:
Leuk verslag, alleen snap ik de terughoudendheid niet helemaal.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
en zonder verrassing of speeltje. Nou nou, 't is wat. Gelukkig heb je de mc Donalds nog.![]()
maar wel erg lekker , ik kan begrijpen dat sommige mensen dit te duur vinden . Maar als je het kan uitgeven is het de moeite waard. Ik denk zelfs dat we een keer terug gaan om te eten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:56 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Mocht je de menukaart eens willen bekijken:
http://www.marcsmeets.nl/etendrinken/?kaart=Lepels%20Menu
5 gangen verrassingsmenu: 55 EURO
En dat is dan nog zonder drank. Kweet niet wat jullie vinden maar das tyfus duur m.i.
Doordat ze ons betrokken in hun avond en bereidwillig waren om te poseren en gezellig met ons te praten , zou het voor mij een soort van verraad zijn als ik alles zou vertellen .quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:58 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet...
Zou je dat misschien kunnen proberen uit te leggen, waar die terughoudendheid vandaan komt...?
Begrijp ik heel goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:58 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Doordat ze ons betrokken in hun avond en bereidwillig waren om te poseren en gezellig met ons te praten , zou het voor mij een soort van verraad zijn als ik alles zou vertellen .
Aah het zijn je grootste vrienden gewordenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:58 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Doordat ze ons betrokken in hun avond en bereidwillig waren om te poseren en gezellig met ons te praten , zou het voor mij een soort van verraad zijn als ik alles zou vertellen .
ja en neequote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Begrijp ik heel goed.
Daarom moet je dat soort dingen ook niet doen: ze willen ontmoeten en zo.
Dan worden het net mensen. Ga je genuanceerd van blaten. Schiet niet op.
Wanneer kunnen we de rest verwachten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:16 schreef Reza-impreza het volgende:
en b.t.w. de foto 's in de OP zijn er maar 4 van de 20![]()
Dat zou puur verraad zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de rest verwachten?
Of druist plaatsing tegen je policy in?
Dan weten we wat we missen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou puur verraad zijn![]()
Het is toch geen NSBer![]()
Wel sympathiek dat hij het even meldt![]()
De rest zal nooit online verschijnen helaasquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de rest verwachten?
Of druist plaatsing tegen je policy in?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:43 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
De rest zal nooit online verschijnen helaas
van mij welquote:
quote:
Tja.. er moet toch een reden zijn waarom er zoveel geheimzinnigheid heerst over de ontmoeting?quote:
Ik voel 'm, Gert, ik voel 'm.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef Reza-impreza het volgende:
en oja , op een gegeven moment zaten alleen de bewoners+crew en wij nog in het restaurant , toen werd het echt heel leuk
Waarschijnlijk staat hij of zn vrouw er gewoon vet lelijk op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.. er moet toch een reden zijn waarom er zoveel geheimzinnigheid heerst over de ontmoeting?![]()
Ik wil verder geen geruchten de wereld in helpen hoor.
Trouwens: als driekwart van de foto's niet geschikt is voor plaatsing, zal er ook nog wel wat meer gebeurd zijn dan hier en daar een lijntje.
Nee, er moet meer aan de hand zijn. Veel meer denk ik. En het feit dat Reza er in alle talen over zwijgt doet ook mij het ergste vermoeden. Dat had ik niet gedacht van hem, het leek me zo'n keurige aardige jongeman. Maar schijn bedriegt, hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:08 schreef Liess het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat hij of zn vrouw er gewoon vet lelijk op.
nou helaas moet ik jou teleurstellen in je vermoeden, het zit alsvolg , ik was daar met mijn zus en mijn echtgenote.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]Ik wil toch kijken of we nog wat informatie uit Reza kunnen trekken.
Zo rijst nu de vraag: waarom zijn 16 van de 20 foto's niet geschikt om op internet te plaatsen, terwijl het hier om mensen gaat die normaal gesproken 24 uur per dag door 80 camera's omringd zijn!
Dat maakt mij heeeeeeeeeel nieuwsgierig.
Ik heb wel een vermoeden: [afbeelding]
met dank , ook namens mijn vrouwquote:Waarschijnlijk staat hij of zn vrouw er gewoon vet lelijk op.
RARE opmerking? Is gewoon een normale opmerking, Als ik lelijk op een foto sta dan plaats ik hem ook niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:20 schreef Reza-impreza het volgende:
Dus bij deze het vriendelijke verzoek géén rare opmerkingen zoals:
[..]
met dank , ook namens mijn vrouw
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op reageren, maar dat mag niet.
Man, GET TO THE FUCKING POINT!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:20 schreef Reza-impreza het volgende:
nou helaas moet ik jou teleurstellen in je vermoeden, het zit alsvolg , ik was daar met mijn zus en mijn echtgenote.
Beidde hebben ingestemd met het plaatsen van de 3 foto's waarop beidde of alleen mijn vrouw staat . De andere vinden ZIJ te persoonlijk om te posten , zij hebben niets met Fok! te maken en willen gewoon hun foto niet geplaatst hebben , ik zal om te bewijzen dat er meer foto's zijn , nog eentje plaatsen en daar blijft het dan bij.
Maar de sugestie wekken dat er drugs of dergelijke in het spel zijn verwerp ik .
Dus bij deze het vriendelijke verzoek géén rare opmerkingen zoals:
[..]
met dank , ook namens mijn vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |