SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:34 schreef Xebrozius het volgende:
Aflevering 22: landslideSpeculatie of bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een beetje onzin. Vooral aangezien Jessica haar zus is/was. Dus Jessica is dood en Nikki creeert maar ff een 2e persoonlijkheid? Nee, volgens mij is Jessica "echt" en kan ze gewoon een lichaam overnemen. Als wat jij zegt idd zo is vind ik het redelijk slecht uitgewerkt allemaal, een bipolair iemand is zelden zo helder.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:21 schreef Xebrozius het volgende:
Voor mensen die nog steeds vragen hebben over Nikky/Jessica...
Nikky is een vrouw die dankzij het verlies van haar zus op vroege leeftijd en andere problemen geestelijke problematiek oploopt. Dit zorgt er voor dat haar persoonlijkheid wordt opgebroken in 2 personen:
zijzelf (zachtmoedig, empathisch) en haar alterego jessica (agressief en gevoelloos). Haar alterego is gewoon het ego waar alle haat en woede inzit over haar zus, over haar vader en over hoe haar leven verloopt.
Let wel, beide kanten bezitten dezelfde krachten, nikky is echter geestelijk teveel met zichzelf bezig om er achter te komen. Jessica daarentegen heeft ze al wel ontwikkeld. Lijkt me vrij simpel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:11 schreef Mavro het volgende:
Wat ik me nu afvraag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Breuls op 14-05-2007 14:50:15 (typo) ]I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:15 schreef Breuls het volgende:
[..]beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders wordt t een soort Lost![]()
Jessica is toch echt dood... Je hebt toch gezien dat Nikky bij haar graf staat?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:51 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzin. Vooral aangezien Jessica haar zus is/was. Dus Jessica is dood en Nikki creeert maar ff een 2e persoonlijkheid? Nee, volgens mij is Jessica "echt" en kan ze gewoon een lichaam overnemen. Als wat jij zegt idd zo is vind ik het redelijk slecht uitgewerkt allemaal, een bipolair iemand is zelden zo helder.
Worden dat dan twee aparte serie's ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NBC "bulks up" with 30 combined episodes of Heroes and Heroes: Origins, an innovative new spin-off that each week will introduce a new character — one of whom will be chosen by viewers through the Heroes website on NBC.com to become a cast regular the following season.
Ik hoop dat dit een beetje leuk gaat worden
Wordt dat Heroes: Origins de webisodes ofzo?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NBC "bulks up" with 30 combined episodes of Heroes and Heroes: Origins, an innovative new spin-off that each week will introduce a new character — one of whom will be chosen by viewers through the Heroes website on NBC.com to become a cast regular the following season.
Ik hoop dat dit een beetje leuk gaat worden
NBC is creating a spin-off of the popular Heroes with a six-week midseason replacement entitled Heroes: Origins. So when Heroes goes on midseason break next fall, each week will introduce a new character — one of whom will be chosen by viewers through the Heroes website on NBC.com to become a cast regular the following season. That means 30 episodes of Heroes next season.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wordt dat Heroes: Origins de webisodes ofzo?Of een tweede serie???
Vind het (in het tweede geval) wel erg snel... ze moeten oppassen voor overkillen.
Een minispjnoff dus. Klinkt wel tofquote:Op maandag 14 mei 2007 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NBC is creating a spin-off of the popular Heroes with a six-week midseason replacement entitled Heroes: Origins. So when Heroes goes on midseason break next fall, each week will introduce a new character — one of whom will be chosen by viewers through the Heroes website on NBC.com to become a cast regular the following season. That means 30 episodes of Heroes next season.
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geinig stripje over Heroes:
[afbeelding]
Daar had je rekening mee kunnen houden toen je de reis boekte, fijne vakantiequote:Op maandag 14 mei 2007 23:05 schreef J0sT het volgende:
Dus als ik op vakantie ben dan worden er nieuwe eps uitgezonden :S..
Het is maar een vermoeden van de schrijver, wel een sterk vermoeden dat ongetwijfeld zal kloppen (ik dacht het zelf ook al) maar toch...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boom.. geweldig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Dat klopt, maar de echte finale is natuurlijk de exploding man, en deze afleveringen leggen de laatste puzzelstukjes neer opdat het volgende week echt los kan gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:32 schreef Breuls het volgende:
Nee, wederom niet mee eens. Het trekt de lijn van vorige week prima door. Ik bedoel, er gebeurt niet niks in deze episode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AH NEE Weer een week wachten!!!
Wel duidelijk dat Future Hiro in Five Years Gone zei van dat Ando ongeduldig was
Alsof Ando het lukt
Ik wil een plaatje posten!
Ja die zag ik dus echt niet aankomen!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef bob1234 het volgende:
Super aflevering weer.
Vooral hoe dl, linderman uitschakelde. En Sylar op het eind
kan niet wachten tot volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel weer een vette aflevering en een uitstekende setup voor de finale.
Maar dat Hiro even een LOI cursus zwaardvechten krijgt van zijn vader vond ik wel wat lame. Het was wel leuk om zijn transformatie te zien.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef Breuls het volgende:
Ik lag overigens dubbel toen Jessica die opmerking tegen Matt maakte: "Didn't I throw you out of a window?"
Holy shit, wat hebben jullie met dat kleine meisjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Idd
---
Kreeg bij de ontmoeting van hiro en takei bijna een dbz gevoel hiro in een time chamber vijf jaar lang zwaard oefenen.
Molly keek weer goed angstig trouwens
Claude. Ik had de indruk dat Hiro tegen hem opbotste, vlak voordat ze Nathan aanspreken op straat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoe zit het trouwens met die oudere kerel die onzichtbaar kon worden? Zou die nog een keer terug komen?
Ik vond het erg cool dat ze de controle aan Niki teruggaf.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:48 schreef octopussy het volgende:
En dat Jessica zo op dat geld geilde vond ik een beetje een zwak punt.
Dat idee had ik ook alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Claude. Ik had de indruk dat Hiro tegen hem opbotste, vlak voordat ze Nathan aanspreken op straat.
Waarom zou die zich zichtbaar tussen de mensen begeven?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Claude. Ik had de indruk dat Hiro tegen hem opbotste, vlak voordat ze Nathan aanspreken op straat.
Geen idee. Wie heeft het over zichtbaar?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom zou die zich zichtbaar tussen de mensen begeven?
40. De laatste drie minuten leiden seizoen 2 in.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef Danny het volgende:
Ben trouwens wel erg nieuwsgiering naar de Sylar / Peter standoff in de season finale. Sowieso zijn er aardig wat loose ends om af te ronden volgende week en ik kan me haast niet voorstellen dat dat allemaal gaat lukken in 43 minuten.
Jij hebt 't over dat Hiro tegen die kerel aanbotst. De gast waar hij tegenaan botst die zie ik gewoon lopen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen idee. Wie heeft het over zichtbaar?
http://en.wikipedia.org/wiki/Don%27t_Look_Back_%28Heroes%29quote:The paper's headline shows that Nathan wins his congressional race "by a landslide".
Oh. Ik zag 'm niet, vandaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij hebt 't over dat Hiro tegen die kerel aanbotst. De gast waar hij tegenaan botst die zie ik gewoon lopen...
Dus geen finale van 2 uur?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
40. De laatste drie minuten leiden seizoen 2 in.
De finale is drie afleveringen lang, waarvan je er nu al twee gezien hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:13 schreef Blaxje het volgende:
Dus geen finale van 2 uur?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:34 schreef Xebrozius het volgende:
Aflevering 22: landslideJammer dat de aflevering zo voorspelbaar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werd sylar niet onzichtbaar toen hij bij die fbi vrouw was?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoe zit het trouwens met die oudere kerel die onzichtbaar kon worden? Zou die nog een keer terug komen?
Is DL 100% zeker dood?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:36 schreef outcast_within het volgende:
Ik vond de vorige eigenlijk beter, hoewel er wel 3 belangrijke mensen ineens zijn gestorven. En takei weer terug was.
Hiro is minder leuk/meer geforceerd als in het begin (bijv zoals hij de telefoon pakte en zei dat het zwaard gemaakt moest worden en dat de wereld er vanaf hing)
Benieuwd wat ze van de finale maken
Het was vroeg ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dan heb ik toch een ability meer dan jij
Goed punt. Hij was ineens weg, maar of-ie er stiekem nog stond is onzeker..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Werd sylar niet onzichtbaar toen hij bij die fbi vrouw was?
Dat zou betekenen dat ie dus al dood is.
Nee. Niet 100% zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Hopelijk nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Werd sylar niet onzichtbaar toen hij bij die fbi vrouw was?
Dat zou betekenen dat ie dus al dood is.
Ik ook, geweldig!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef Breuls het volgende:
Ik lag overigens dubbel toen Jessica die opmerking tegen Matt maakte: "Didn't I throw you out of a window?"
hehe jah, zag hem zo spelen met die vuurballetjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:29 schreef Ogala het volgende:
.... Boooom!.....
Hehe, Sylar heeft wel de leukste rol!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. Niet 100% zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 1 ding snap ik niet..
In chapter 20 leefde mr Linderman nog. Maar nu heeft DL 'm vermoordt. Maar zij hebben toch geen gevolgen ondervonden van de terugkomst van Hiro.. Dus waarom is Linderman nu wel dood, en in chapter 20 niet..?!
Desalniettemin een redelijk tot best wel leuke serie..
Uwm.... Spoiler!?!?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:22 schreef Gershom het volgende:
[..]
Ik ook, geweldig!
Ik vond het echt een super aflevering, kijk uit naar volgende week! Ben benieuwd wat Simone's vader voor rol speelde..
Net zoals ze zelf zei, hoe weet je dat zij niet die negerin wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef outcast_within het volgende:
Oja trouwens enig idee of we de moddervette lelijke babysitter te zien krijgen?
Ik snap geen drol van dit stukje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:31 schreef J0sT het volgende:
En 1 ding snap ik niet..
In chapter 20 leefde mr Linderman nog. Maar nu heeft DL 'm vermoordt. Maar zij hebben toch geen gevolgen ondervonden van de terugkomst van Hiro.. Dus waarom is Linderman nu wel dood, en in chapter 20 niet..?!
Waarom associeer jij moddervet en lelijk automatisch met negerin? Racistquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Net zoals ze zelf zei, hoe weet je dat zij niet die negerin was.
Ben benieuwd wat we volgend seizoen kunnen verwachten. Claire wou als een superwoman door 't leven gaan zei ze.
Omdat dat de scene wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom associeer jij moddervet en lelijk automatisch met negerin? Racist!
Heb ik over na zitten denken. Wat nu als zij overlijdt? Haar gave stopt dan ook. Verandert ze dan in wie ze echt is? En is dat iemand die duidelijk de hele dag snackt, of gewoon Missy Peregrim?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef outcast_within het volgende:
Oja trouwens enig idee of we de moddervette lelijke babysitter te zien krijgen?
Chapter 20 was die over 5 jaar in de toekomst.. Toen leefde Linderman nog.. Maar in het (door de terugkomst van Hiro bij Peter in de metro met Save the cheerleader) heden heeft DL m vermoord. Maar DL en Niki en hun daden zijn toch helemaal niet beïnvloed door dat Save the cheerleader gedoe?quote:
Wel handig lekker eten zonder aan te komen !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heb ik over na zitten denken. Wat nu als zij overlijdt? Haar gave stopt dan ook. Verandert ze dan in wie ze echt is? En is dat iemand die duidelijk de hele dag snackt, of gewoon Missy Peregrim?
Was dat zo? Behalve die Linderman Act hebben we toen toch niets over hem gehoord?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:41 schreef J0sT het volgende:
[..]
Chapter 20 was die over 5 jaar in de toekomst.. Toen leefde Linderman nog..
vind t maar een nep kindquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:32 schreef Geqxon het volgende:
Molly![]()
![]()
Echt zo'n schattig lief klein meisje, gewoon om op te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |