abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49228346
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Da's geen prestatie meer tegenwoordig .
Nou, doe het maar eens op je 19/20e.
pi_49228442
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Maduro was eerst een van de grootste talenten van Nederland. Speelde een goed EK(WK? ) onder 21 en werd snel opgeroepen voor het Ned. Elftal. Hij moet gewoon spelen, dan vind hij heus zijn draai wel weer.
Hij speelt toch in Jong Ajax elke week? Laat 'm daar maar eens een paar weken achter elkaar het verschil maken. Hij zegt zelf al een half jaar dat-ie voelt dat-ie aan het terugkomen is (kan me nog een interview in Ajax Life herinneren), maar je ziet er nog helemaal niks van. Hij moet zich maar aan Heitinga optrekken, bij hem heeft het ook heel lang geduurd voordat-ie er bovenop was. Maar ga dan niet zeggen dat je er aan komt.
pi_49228535
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
en werd snel opgeroepen voor het Ned. Elftal.
pi_49228573
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Schijnbaar wil Ajax Sneijder ook nog een seizoen behouden.
!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_49228591
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef SCH het volgende:

[..]

heb jij de weg terug weer gevonden
pi_49228658
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:32 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

heb jij de weg terug weer gevonden
FOK! is voor iedereen, en als je dat niet bevalt heb je vette pech

Net als dat je komende zondag pech hebt
pi_49228684
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef SCH het volgende:

[..]

FOK! is voor iedereen, en als je dat niet bevalt heb je vette pech

pi_49228730
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef SCH het volgende:

[..]
jammer SCH

Wel leuk dat je bij de rooien bent komen kijken
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_49228819
Mensen die er nu al achterkomen dat Babel weg mag
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:41:04 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49229008
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Tsja
Misschien heeft Ajax Capetown nog een ballenjongen nodig?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_49229093
Hoe ironisch: ik vier de overwinning van Heerenveen zondag in het huis van een Ajacied
pi_49229219
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef SCH het volgende:
Hoe ironisch: ik vier de overwinning van Heerenveen zondag in het huis van een Ajacied
Word jij onze virtuele AZ-supporter die een tatoo laat zetten?
pi_49229254
quote:
Hoe ironisch: ik vier de overwinning van Heerenveen Ajax zondag in het huis van een Ajacied
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_49229305
Ik vraag me af of er ook AZ supporters met een KNVB-Beker 2007 ergens op hun lichaam rondlopen

Tevens vraag ik me ook af wat HTC in de hoge hoed heeft om zondag van Heerenveen te gaan winnen...
Yo!Soppa?
pi_49229320
quote:
Delorge dolgelukkig met aanstaande transfer
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 10 mei om 10:15

Officieel is er nog niets ondertekend, maar dat Laurent Delorge volgend seizoen bij Ajax speelt lijkt een zekerheid. De Belg, die transfervrij overkomt van ADO Den Haag, kijkt in het Gazet van Antwerpen alvast vooruit op zijn aankomende 'droomtransfer'. "Ik kan het soms niet vatten."

De 27-jarige Delorge heeft al enige ervaring met spelen voor een topclub. In zijn vaderland speelde hij een jaar voor Anderlecht, alvorens hij werd ontslagen vanwege zijn vermeende aandeel in het omkoopschandaal. ADO Den Haag pikte de transfervrije Delorge op en in de residentie maakte de kilometervreter indruk.

"Ik heb een meer dan behoorlijk seizoen gespeeld", vind Delorge zelf ook. "Maar we degradeerden, dan is het toch niet zo logisch dat je in de belangstelling van andere ploegen staat. Het verbaasde me enigszins. Eerst was er interesse van Vitesse en SC Heerenveen en nu dus van Ajax. Dan zeg je geen nee."

Ajax heeft immers iets magisch, vind Delorge. "Ajax is nog wel even een mooiere club dan Anderlecht heh", sprak de speler lachend. "Voor Ajax voetballen is een droom. De club straalt historie uit, het is een Europese grootmacht. En ik kan daar wellicht voor twee jaar gaan tekenen. Mooier kan toch niet? Ik kan het soms niet vatten."

"Toen ik bij Coventry City speelde, deden ze over het voetbal elders in Europa nogal minachtend. Maar Ajax, dat was wat anders. Daar werden zelfs de Engelsen lyrisch van. Ik kan niet geloven dat ik daar straks mag gaan spelen."
Hij heeft wel mooie teksten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49229409
Dan heeft hij al meer dan de Mul
Yo!Soppa?
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:53:02 #217
148059 Pritt
Atheïst
pi_49229507
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

Prestatiecontractje!
Eens, per doelpunt krijgt hij betaald.
En zijn moeder wordt verplicht pasteitjes te maken voor de selectie.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_49229548
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:53 schreef Pritt het volgende:

[..]

Eens, per doelpunt krijgt hij betaald.
En zijn moeder wordt verplicht pasteitjes te maken voor de selectie.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_49229643
Ik ben bang dat er met Babel hetzelfde kan gaan gebeuren als met Maduro, die kerel wil ook van de zomer weer meedoen aan het jeugd EK en dan weer bijna geen rust krijgen op zijn 19e. Volgende wedstrijd lekker met Mitea beginnen en Babel er later in als Mitea geen gevaar sticht.
pi_49229689
quote:
Niet bij mij gelukkig
pi_49229702
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben bang dat er met Babel hetzelfde kan gaan gebeuren als met Maduro, die kerel wil ook van de zomer weer meedoen aan het jeugd EK en dan weer bijna geen rust krijgen op zijn 19e. Volgende wedstrijd lekker met Mitea beginnen en Babel er later in als Mitea geen gevaar sticht.
Ben ik het wel mee eens. Babel valt ook bijna altijd goed in.
pi_49229740
De paar invalbeurten van Mitea vind ik gevaarlijker dan 90 minuten Babel de afgelopen wedstrijden.
pi_49229742
quote:
Dat zal me een geile orgie worden dan.
pi_49229745
Verder zijn het wel leuke dingen die Delorge zegt, maar dat zegt natuurlijk iedereen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:58:47 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_49229780
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens. Babel valt ook bijna altijd goed in.
Babel is idd een speler die boos moet zijn als hij op de bank zit, als hij dan invalt komt er meer uit dan als basisspeler. Dan is hij er al vindt hij zelf en bakt hij er niets van. Perez is vergelijkbaar maar minder erg.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')