FOK! is voor iedereen, en als je dat niet bevalt heb je vette pechquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef SCH het volgende:
[..]
FOK! is voor iedereen, en als je dat niet bevalt heb je vette pech![]()
Net als dat je komende zondag pech hebt![]()
quote:
Misschien heeft Ajax Capetown nog een ballenjongen nodig?quote:
Word jij onze virtuele AZ-supporter die een tatoo laat zetten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef SCH het volgende:
Hoe ironisch: ik vier de overwinning van Heerenveen zondag in het huis van een Ajacied
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef SCH het volgende:
Hoe ironisch: ik vier de overwinning van Heerenveen Ajax zondag in het huis van een Ajacied
Hij heeft wel mooie teksten.quote:Delorge dolgelukkig met aanstaande transfer
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 10 mei om 10:15
Officieel is er nog niets ondertekend, maar dat Laurent Delorge volgend seizoen bij Ajax speelt lijkt een zekerheid. De Belg, die transfervrij overkomt van ADO Den Haag, kijkt in het Gazet van Antwerpen alvast vooruit op zijn aankomende 'droomtransfer'. "Ik kan het soms niet vatten."
De 27-jarige Delorge heeft al enige ervaring met spelen voor een topclub. In zijn vaderland speelde hij een jaar voor Anderlecht, alvorens hij werd ontslagen vanwege zijn vermeende aandeel in het omkoopschandaal. ADO Den Haag pikte de transfervrije Delorge op en in de residentie maakte de kilometervreter indruk.
"Ik heb een meer dan behoorlijk seizoen gespeeld", vind Delorge zelf ook. "Maar we degradeerden, dan is het toch niet zo logisch dat je in de belangstelling van andere ploegen staat. Het verbaasde me enigszins. Eerst was er interesse van Vitesse en SC Heerenveen en nu dus van Ajax. Dan zeg je geen nee."
Ajax heeft immers iets magisch, vind Delorge. "Ajax is nog wel even een mooiere club dan Anderlecht heh", sprak de speler lachend. "Voor Ajax voetballen is een droom. De club straalt historie uit, het is een Europese grootmacht. En ik kan daar wellicht voor twee jaar gaan tekenen. Mooier kan toch niet? Ik kan het soms niet vatten."
"Toen ik bij Coventry City speelde, deden ze over het voetbal elders in Europa nogal minachtend. Maar Ajax, dat was wat anders. Daar werden zelfs de Engelsen lyrisch van. Ik kan niet geloven dat ik daar straks mag gaan spelen."
Eens, per doelpunt krijgt hij betaald.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:53 schreef Pritt het volgende:
[..]
Eens, per doelpunt krijgt hij betaald.
En zijn moeder wordt verplicht pasteitjes te maken voor de selectie.
Niet bij mij gelukkigquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef SCH het volgende:
Hoe ironisch: ik vier de overwinning van Heerenveen zondag in het huis van een Ajacied
Ben ik het wel mee eens. Babel valt ook bijna altijd goed in.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben bang dat er met Babel hetzelfde kan gaan gebeuren als met Maduro, die kerel wil ook van de zomer weer meedoen aan het jeugd EK en dan weer bijna geen rust krijgen op zijn 19e. Volgende wedstrijd lekker met Mitea beginnen en Babel er later in als Mitea geen gevaar sticht.
Dat zal me een geile orgie worden dan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef SCH het volgende:
Babel is idd een speler die boos moet zijn als hij op de bank zit, als hij dan invalt komt er meer uit dan als basisspeler. Dan is hij er al vindt hij zelf en bakt hij er niets van. Perez is vergelijkbaar maar minder erg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Babel valt ook bijna altijd goed in.
quote:"Toen ik bij Coventry City speelde, deden ze over het voetbal elders in Europa nogal minachtend. Maar Ajax, dat was wat anders. Daar werden zelfs de Engelsen lyrisch van. Ik kan niet geloven dat ik daar straks mag gaan spelen."
Jawel, laat maar komen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:59 schreef Black-Death het volgende:
Kluivert moet niet terug
Hij maakte wel een goal tegen Ajax thuis.. als hij DIE niet had gemaakt...quote:
Ja, als als als...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hij maakte wel een goal tegen Ajax thuis.. als hij DIE niet had gemaakt...
Want?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt lachen die psvers zich helemaal rot!![]()
quote:
Gelukkig duurt de carriere van een speler wat langer dan 1 seizoen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Die wil je dit seizoen vergelijken met Huntelaar![]()
Die 2 vrije trappen van Alves waren gisteren weer onvoorstelbaar![]()
Ach dat zeggen de meeste he.quote:
Met Kluivert erbij wordt je echt niet zwakker hoor. Als pinchitter kunnen we hem best gebruiken. Op het moment hebben we maar één echte spits. Als je dan een speler van het kaliber Kluivert gratis kan halen die ook nog eens bekend is met de club en het systeem, moet je dat mi nooit laten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die zien Ajax daar alleen maar zwakker door worden.
Net zoals wij het leuk vonden dat Charisteas naar Feyenoord ging. Dat was voor velen ook reden tot lachen.
Hoezo zou je er zwakker door worden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die zien Ajax daar alleen maar zwakker door worden.
Net zoals wij het leuk vonden dat Charisteas naar Feyenoord ging. Dat was voor velen ook reden tot lachen.
Aah, dat is hem dus. Ik wist al niet wie het wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:12 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Het was geen grap helaas
Maar ja, hij is toch gratis.
eensch.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef soppa het volgende:
Alhoewel ik bang ben dat een terugkeer van Kluivert geen succes zou zijn, zou ik hem wel graag weer in Ajax tenue willen zien..
Same here.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Aah, dat is hem dus. Ik wist al niet wie het was
Wanneer krijgt die nou eens een kans in het eerste. Van wat ik van hem gezien heeft hij een fenomenale traptechniek (en dus goede voorzetten).quote:Ajax breekt contract Goossens open
Amsterdam, 10 mei 2007
Ajax heeft het contract van jeugdspeler John Goossens opengebroken en met drie jaar verlengd. De nieuwe verbintenis loopt tot en met 30 juni 2011.
John Goossens, die op 25 juli 1988 werd geboren, speelt sinds 1998 bij de jeugdopleiding van Ajax. Dit seizoen kwam de middenvelder/aanvaller uit voor Jong Ajax. Goossens speelde 17 officiële wedstrijden en scoorde vier keer voor het elftal van Aron Winter.
John Goossens speelt dit seizoen zijn wedstrijden in Jong Ajax en ook nog met enige regelmaat in Ajax A1. De jeugdinternational kreeg naar eigen zeggen een 'heel goed gevoel' bij de aanbieding van Ajax om zijn contract open te breken en te verlengen tot 2011. ,,Het is een teken dat de club in je gelooft. Mijn hart ligt natuurlijk bij Ajax, dus ik ben hier heel blij mee'', zei Goossens nadat hij in het bijzijn van zijn ouders het contract ondertekende samen met technisch directeur Martin van Geel.
De linksbuiten/linkermiddenvelder hoopt natuurlijk op een kans bij het eerste elftal van Ajax. ,,De weg daar naartoe is nog lang, maar als de kans zich voordoet, zal ik hem met beide handen aangrijpen. In het eerste elftal zitten niet zo heel veel linksbenige buitenspelers die een goede voorzet in huis hebben, dus wie weet is er wel een rol voor me weggelegd. Ik zal er in ieder geval mijn best voor doen.''
Goossens kan zich echter eerst nog richten op een aantal interessante evenementen met diverse teams. ,,Eerst moeten we met het Nederlands elftal een kwalificatiewedstrijd tegen Engeland spelen. Ik ben nu geblesseerd, maar ik hoop erbij te kunnen zijn. Dan gaan we met Ajax A1 toernooien spelen, dat is ook heel leuk. En in juli is het EK voor spelers onder 19 jaar. Het wordt een mooie zomer.''
Die rol heeft Davids al op zich genomen, volgens mij. Heb wel verhalen gezien dat ze regelmatig na de training samen nog doorgaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:15 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. Kluivert als mentor voor Babel.. zou dat misschien wat zijn?
Vind ik altijd gevaarlijk, dat soort statements. Babel deed gisteren zijn stinkende best, heeft zich kapot gerend en hielp verdedigend ook mee. Maar als jij met zekerheid kan zeggen wat Babel denkt, wat kan ik dan nog zeggen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Babel is idd een speler die boos moet zijn als hij op de bank zit, als hij dan invalt komt er meer uit dan als basisspeler. Dan is hij er al vindt hij zelf en bakt hij er niets van. Perez is vergelijkbaar maar minder erg.
Klopt, was ook netjes. Maar tijdens het kampioensfeest en de huldiging zonder rellen vierde hij evenwel feest.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, als als als...
Toen hij die goal maakte, juichte hij niet. Erg netjes vond ik dat!
Viel me ook op dat de jonkies allemaal wegliepen met Kluivert. Zoals nu ook met Davids bij Ajax. En Seedorf bij Oranje. Geen idee waarom het lastige gasten zijn, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Klopt, was ook netjes. Maar tijdens het kampioensfeest en de huldiging zonder rellen vierde hij evenwel feest.
Jammer dat ie weg gaat bij PSV, ik had hem graag nog erbij gehad. Hij steunt de spelers ook wel mentaal, en de jonge spelers hebben allemaal respect en ontzag voor hem en hij gaf affelay bijvoorbeeld heel nuttige tips die hij ook in praktijk bracht dit jaar.
Maar goed, 't zal wel de keuze van Koeman zijn
Niet te letterlijk nemen. Wat de oorzaak is weet ik ook niet, maar het lijkt hier altijd een beetje op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind ik altijd gevaarlijk, dat soort statements. Babel deed gisteren zijn stinkende best, heeft zich kapot gerend en hielp verdedigend ook mee. Maar als jij met zekerheid kan zeggen wat Babel denkt, wat kan ik dan nog zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |