Sterkte! Gelukkig kunnen ze cystes steeds beter weghalen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Duim allemaal voor me, morgenochtend. In de hoop dat mijn moeder slechts een cyste in d'r borst heeft zitten en niet iets kwaadaardigs.
Denk niet dat ik veel zal slapen, maar ik ga het proberen.
*duimt*quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Duim allemaal voor me, morgenochtend. In de hoop dat mijn moeder slechts een cyste in d'r borst heeft zitten en niet iets kwaadaardigs.
Denk niet dat ik veel zal slapen, maar ik ga het proberen.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat ís een leven. Passie en enthousiasme. Of was je liever de burgerlul met huisje, boompje, beestje en het statistische 1,6 kind geweest met de aankomende 35 jaar uitzicht op dezelfde baan (met uitzicht op dezelfde saaie parkeerplaats).
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Curly Sue's Diary en Curly Sue: The Edge of Reason.
The Curly Sue Massacre
Curly Sue and the Holy Grail
Culy Sue Scissorfins
Curly Sue's Baby
Curly Sue and the Bowl of Secrets
Curly Sue and the Goldfish Stone
Curly Sue and the Goldfish of Azkaban
Curly Sue and the Bowl of Fire
The Curly Sue Project
CSI: Curly Sue Investigation
Schadequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, die snor gaat ook niet lukken met mijn gebrek aan gezichtsbeharing...
Karnak was zeker mooi. Met uitzicht over de Nijlquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
*Adem stokt* heb je wel goed gekeken? Naar die prachtige muurschilderingen? Heb je Abu simbel gezien? Of de tempel van Karnak? Daar kún je gewoon niet schouderophalend aan voorbij gaan.
You never give me your money?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef Hime het volgende:
[..]
Als 't maar mooi en duur is, heb ik er verstand van
Arme AirwiN. Hoe was dat Beatles liedje ook al weer?
Can't buy me love?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lucy in the sky with diamonds?
Beatles...
Nee, die andere!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lucy in the sky with diamonds?
Beatles...
Ik neem aanmeldingen wel op via internet. Nog een paar vraagjes:quote:
Ze zit nu lekker agressief plantjes te slopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..].
En dat voor een vis die waarschijnlijk de hele dag rondjes zwemt.
Hufter!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aanmeldingen wel op via internet. Nog een paar vraagjes:
- Bent u in bezit van eigen burgerlul?
Of toch maar eerst die baan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef Thisbe het volgende:
Tijd voor SatC, dure schoenen en dito kleren, op mijn Prada's![]()
En vervolgens verbaasd zijn dat het zo groen is om haar heenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zit nu lekker agressief plantjes te slopen.
Mijn visjes hebben veel saaiere namen:quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zit nu lekker agressief plantjes te slopen.
ik denk zo, dat om kwart over elf 's avonds geen banen meer voorbij komen.quote:
Bíjna: onrechtmatige daad, bloot eigendomswilsrecht met vruchtgebruik langstlevende, vol eigendomswilsrecht, bloot eigendomswilsrecht met vruchtgebruik stiefouder en vol eigendomswilsrecht goederen langstlevende erflater.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Anthraxx het volgende:
Het cijfer voor de ' : ' geeft het nummer van de moeder aan en het cijfer na de ' : ' geeft het nageslacht nummer aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |