Nee, jij moet uitvoeren van het MT wil. Bij voldoende marionette capaciteiten kom je wellicht in aanmerking voor een hogere functie. Daar zul je je overigens wel goed voor moeten inlikken. Opleiding hechten ze geen waarde aan. Het gaat er vooral om dat je mensen zodanig kunt afstompen dat ze niet meer met je in discussie gaan omdat ze weten dat het toch geen zin heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Doe ze wel wat ik wil? En krijg ik er 350 euro per uur voor?
Jij bent dan ook in één woord geweldig!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:55 schreef Hime het volgende:
[..]
En je weet hoeveel energie het me kost, maar uiteindelijk krijg ik 't wel voor mekaar
Ach ja, ik heb niet de indruk dat je echt terugschrikt voor dat niveau, nee. Maar wat ik eigenlijk bedoelde te vragen: "Aan wat voor soort water moet ik dan wel denken?"quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:56 schreef Pheno het volgende:
Divemaster is dan ook de leukste cursus van het stel. Samen met wat zogenaamde specialties. Nitrox is bv eitje, gewoon duiken met verrijkt zuurstof en daar de gevolgen van weten. Die cursus heb ik uit noodzaak op instructor niveau gehad, oftewel, ik zou er les in moeten kunnen geven. Instructor is namelijk het begin, voor elke specialty heb je weer een instructor cursus. Alleen in egypte hadden ze geen engels of nederlands nitrox boek, alleen een instructor versie. Mij best
He, die beredenering ken ik. Reden #3 dat ik weg gaquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij moet uitvoeren van het MT wil. Bij voldoende marionette capaciteiten kom je wellicht in aanmerking voor een hogere functie. Daar zul je je overigens wel goed voor moeten inlikken. Opleiding hechten ze geen waarde aan. Het gaat er vooral om dat je mensen zodanig kunt afstompen dat ze niet meer met je in discussie gaan omdat ze weten dat het toch geen zin heeft.
Die 350 euro is een redelijke benadering van de cummulatieve verhoging van je maandsalaris voor een periode van een jaar of vier. 'Mensen werken hier niet voor het geld. Mensen werken hier omdat ze het leuk vinden'.
Da's nog best veel danquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij moet uitvoeren van het MT wil. Bij voldoende marionette capaciteiten kom je wellicht in aanmerking voor een hogere functie. Daar zul je je overigens wel goed voor moeten inlikken. Opleiding hechten ze geen waarde aan. Het gaat er vooral om dat je mensen zodanig kunt afstompen dat ze niet meer met je in discussie gaan omdat ze weten dat het toch geen zin heeft.
Die 350 euro is een redelijke benadering van de cummulatieve verhoging van je maandsalaris voor een periode van een jaar of vier. 'Mensen werken hier niet voor het geld. Mensen werken hier omdat ze het leuk vinden'.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een burgermansdochter. Niet meer, niet minder. Dubbeltje, kwartjequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook in één woord geweldig!![]()
Jij bent echt ouderwets.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Thisbe het volgende:
In Egypte ga je toch niet duiken mensen! Daar behoor je je te vergapen aan het dal der koningen, abu simbel en de piramides!
Dat vergt uitstekende marionette vaardigheden en inlikken ja. Dat matcht echter slecht met mijn chronische aversie tegen autoriteit die puur gebaseerd is op hierarchische verhoudingen...quote:
Ex collega!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, die beredenering ken ik. Reden #3 dat ik weg ga
Dat is Atlantisquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef Anthraxx het volgende:
Die piramides zijn vast ook wel onderwater te bezichtigen.
* AirwiN mompelt iets over een dochter met dure smaak...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik ben een burgermansdochter. Niet meer, niet minder. Dubbeltje, kwartje
Dan wordt het dus niet verhuizen naar Duitsland...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vergt uitstekende marionette vaardigheden en inlikken ja. Dat matcht echter slecht met mijn chronische aversie tegen autoriteit die puur gebaseerd is op hierarchische verhoudingen...![]()
Ik heb redelijk wat zelfvertrouwen in mijn eigen kunnen, als ik het zelf maar in de hand kan hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb niet de indruk dat je echt terugschrikt voor dat niveau, nee. Maar wat ik eigenlijk bedoelde te vragen: "Aan wat voor soort water moet ik dan wel denken?"
Zelfs een ekster gaat nog af op alles dat blinkt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mompelt iets over een dochter met dure smaak...
Da's daar, bij de Pilaren van Hercules linksafquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef Hime het volgende:
[..]
Juist een ekster gaat nog af op alles dat blinkt...
Yup, die snor gaat ook niet lukken met mijn gebrek aan gezichtsbeharing...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef Hime het volgende:
[..]
Dan wordt het dus niet verhuizen naar Duitsland...
In dat dal ben ik geweest, tijdens een hittegolf. Bedankt, een zooi zand en leeggehaalde tombesquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Thisbe het volgende:
In Egypte ga je toch niet duiken mensen! Daar behoor je je te vergapen aan het dal der koningen, abu simbel en de piramides!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |