Jij bent echt ouderwets.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Thisbe het volgende:
In Egypte ga je toch niet duiken mensen! Daar behoor je je te vergapen aan het dal der koningen, abu simbel en de piramides!
Dat vergt uitstekende marionette vaardigheden en inlikken ja. Dat matcht echter slecht met mijn chronische aversie tegen autoriteit die puur gebaseerd is op hierarchische verhoudingen...quote:
Ex collega!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, die beredenering ken ik. Reden #3 dat ik weg ga
Dat is Atlantisquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef Anthraxx het volgende:
Die piramides zijn vast ook wel onderwater te bezichtigen.
* AirwiN mompelt iets over een dochter met dure smaak...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik ben een burgermansdochter. Niet meer, niet minder. Dubbeltje, kwartje
Dan wordt het dus niet verhuizen naar Duitsland...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vergt uitstekende marionette vaardigheden en inlikken ja. Dat matcht echter slecht met mijn chronische aversie tegen autoriteit die puur gebaseerd is op hierarchische verhoudingen...![]()
Ik heb redelijk wat zelfvertrouwen in mijn eigen kunnen, als ik het zelf maar in de hand kan hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb niet de indruk dat je echt terugschrikt voor dat niveau, nee. Maar wat ik eigenlijk bedoelde te vragen: "Aan wat voor soort water moet ik dan wel denken?"
Zelfs een ekster gaat nog af op alles dat blinkt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mompelt iets over een dochter met dure smaak...
Da's daar, bij de Pilaren van Hercules linksafquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef Hime het volgende:
[..]
Juist een ekster gaat nog af op alles dat blinkt...
Yup, die snor gaat ook niet lukken met mijn gebrek aan gezichtsbeharing...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef Hime het volgende:
[..]
Dan wordt het dus niet verhuizen naar Duitsland...
In dat dal ben ik geweest, tijdens een hittegolf. Bedankt, een zooi zand en leeggehaalde tombesquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Thisbe het volgende:
In Egypte ga je toch niet duiken mensen! Daar behoor je je te vergapen aan het dal der koningen, abu simbel en de piramides!
Dat is in jouw functie toch helemaal niet nodig?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef Q. het volgende:
Laat ik eens gaan slapen. Misschien ben ik dan morgen nog aanspreekbaar.
Maar voor fok welquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef Hime het volgende:
[..]
Dat is in jouw functie toch helemaal niet nodig?
Of was 't Xena?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's daar, bij de Pilaren van Hercules linksaf.
Ook de dingen die niet blinken kunnen duur en mooi zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef Hime het volgende:
[..]
Zelfs een ekster gaat nog af op alles dat blinkt...
Air, voor de volgende keer: een rol aluminiumfolie voldoet ook!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef Hime het volgende:
[..]
Zelfs een ekster gaat nog af op alles dat blinkt...
Dat ís een leven. Passie en enthousiasmequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:03 schreef Pheno het volgende:
Computernerd, duiknerd. Verdomme, ik ken al die stekjes met dito vis en kenmerken.
get a life!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Duim allemaal voor me, morgenochtend. In de hoop dat mijn moeder slechts een cyste in d'r borst heeft zitten en niet iets kwaadaardigs.
Denk niet dat ik veel zal slapen, maar ik ga het proberen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"What's eating Curly Sue", "The naked Sue", "Sue-doku" ... en uiteraard de sitcoms "Sudenly Sue-san", "Sue & Grace"...
Ik begin vast met duimenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Duim allemaal voor me, morgenochtend. In de hoop dat mijn moeder slechts een cyste in d'r borst heeft zitten en niet iets kwaadaardigs.
Je vergeet de Opelquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat ís een leven. Passie en enthousiasme. Of was je liever de burgerlul met huisje, boompje, beestje en het statistische 1,6 kind geweest met de aankomende 35 jaar uitzicht op dezelfde baan (met uitzicht op dezelfde saaie parkeerplaats).
(hug)quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Lucy Lawlessquote:
Duimt!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef TwistedDarling het volgende:
*Adem stokt* heb je wel goed gekeken? Naar die prachtige muurschilderingen? Heb je Abu simbel gezien? Of de tempel van Karnak? Daar kún je gewoon niet schouderophalend aan voorbij gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dat dal ben ik geweest, tijdens een hittegolf. Bedankt, een zooi zand en leeggehaalde tombes
Ik ga wel duiken
Wat mijn absolute gebrek aan passie voor auto's perfect onderstreept, maar bedankt dat je me de gelegenheid geeft dat nog even aan te stippenquote:
Als 't maar mooi en duur is, heb ik er verstand vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ook de dingen die niet blinken kunnen duur en mooi zijn.![]()
quote:
Helaas moet ik alle blingbling zelf betalenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Air, voor de volgende keer: een rol aluminiumfolie voldoet ook!
Lucy in the sky with diamonds?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef Hime het volgende:
[..]
Als 't maar mooi en duur is, heb ik er verstand van
Arme AirwiN. Hoe was dat Beatles liedje ook al weer?
Sterkte! Gelukkig kunnen ze cystes steeds beter weghalen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef TwistedDarling het volgende:
*duimt*quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat ís een leven. Passie en enthousiasme. Of was je liever de burgerlul met huisje, boompje, beestje en het statistische 1,6 kind geweest met de aankomende 35 jaar uitzicht op dezelfde baan (met uitzicht op dezelfde saaie parkeerplaats).
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Curly Sue's Diary en Curly Sue: The Edge of Reason.
The Curly Sue Massacre
Curly Sue and the Holy Grail
Culy Sue Scissorfins
Curly Sue's Baby
Curly Sue and the Bowl of Secrets
Curly Sue and the Goldfish Stone
Curly Sue and the Goldfish of Azkaban
Curly Sue and the Bowl of Fire
The Curly Sue Project
CSI: Curly Sue Investigation
Schadequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, die snor gaat ook niet lukken met mijn gebrek aan gezichtsbeharing...
Karnak was zeker mooi. Met uitzicht over de Nijlquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
*Adem stokt* heb je wel goed gekeken? Naar die prachtige muurschilderingen? Heb je Abu simbel gezien? Of de tempel van Karnak? Daar kún je gewoon niet schouderophalend aan voorbij gaan.
You never give me your money?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:08 schreef Hime het volgende:
[..]
Als 't maar mooi en duur is, heb ik er verstand van
Arme AirwiN. Hoe was dat Beatles liedje ook al weer?
Can't buy me love?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lucy in the sky with diamonds?
Beatles...
Nee, die andere!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lucy in the sky with diamonds?
Beatles...
Ik neem aanmeldingen wel op via internet. Nog een paar vraagjes:quote:
Ze zit nu lekker agressief plantjes te slopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..].
En dat voor een vis die waarschijnlijk de hele dag rondjes zwemt.
Hufter!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aanmeldingen wel op via internet. Nog een paar vraagjes:
- Bent u in bezit van eigen burgerlul?
Of toch maar eerst die baan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef Thisbe het volgende:
Tijd voor SatC, dure schoenen en dito kleren, op mijn Prada's![]()
En vervolgens verbaasd zijn dat het zo groen is om haar heenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zit nu lekker agressief plantjes te slopen.
Mijn visjes hebben veel saaiere namen:quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zit nu lekker agressief plantjes te slopen.
ik denk zo, dat om kwart over elf 's avonds geen banen meer voorbij komen.quote:
Bíjna: onrechtmatige daad, bloot eigendomswilsrecht met vruchtgebruik langstlevende, vol eigendomswilsrecht, bloot eigendomswilsrecht met vruchtgebruik stiefouder en vol eigendomswilsrecht goederen langstlevende erflater.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Anthraxx het volgende:
Het cijfer voor de ' : ' geeft het nummer van de moeder aan en het cijfer na de ' : ' geeft het nageslacht nummer aan?
Net zo hard burgermanszoon als ik burgermansdochter. Dus jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aanmeldingen wel op via internet. Nog een paar vraagjes:
- Bent u in bezit van eigen burgerlul?
Ah, ik dacht dat je koop-woede had,quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik denk zo, dat om kwart over elf 's avonds geen banen meer voorbij komen.
Ik zie de reclame op RTL5 zo voor me:quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik denk zo, dat om kwart over elf 's avonds geen banen meer voorbij komen.
Ik moet echt niet meer raden, ik dacht aan bijbel teksten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bíjna: onrechtmatige daad, bloot eigendomswilsrecht met vruchtgebruik langstlevende, vol eigendomswilsrecht, bloot eigendomswilsrecht met vruchtgebruik stiefouder en vol eigendomswilsrecht goederen langstlevende erflater.![]()
freakquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bíjna: onrechtmatige daad, bloot eigendomswilsrecht met vruchtgebruik langstlevende, vol eigendomswilsrecht, bloot eigendomswilsrecht met vruchtgebruik stiefouder en vol eigendomswilsrecht goederen langstlevende erflater.![]()
Te laat, de prada's zitten al aan mijn voeten.quote:
Strider.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef Anthraxx het volgende:.
Ik geef alleen de vogels een naam. En dat is al verdomd lastig. Ik moet er nog 1 verzinnen. De andere drie heten: Beaker, Oscar (omdat hij net zo chagerijnig is) en Kwiebus.
Ik vind het juist zo leuk om namen te verzinnenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef Anthraxx het volgende:.
Ik geef alleen de vogels een naam. En dat is al verdomd lastig. Ik moet er nog 1 verzinnen. De andere drie heten: Beaker, Oscar (omdat hij net zo chagerijnig is) en Kwiebus.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef Hime het volgende:
Wie gaat er met mij mee naar bed?
als het moet danquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef Hime het volgende:
Wie gaat er met mij mee naar bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |