Net zo hard burgermanszoon als ik burgermansdochter. Dus jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem aanmeldingen wel op via internet. Nog een paar vraagjes:
- Bent u in bezit van eigen burgerlul?
Ah, ik dacht dat je koop-woede had,quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik denk zo, dat om kwart over elf 's avonds geen banen meer voorbij komen.
Ik zie de reclame op RTL5 zo voor me:quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik denk zo, dat om kwart over elf 's avonds geen banen meer voorbij komen.
Ik moet echt niet meer raden, ik dacht aan bijbel teksten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bíjna: onrechtmatige daad, bloot eigendomswilsrecht met vruchtgebruik langstlevende, vol eigendomswilsrecht, bloot eigendomswilsrecht met vruchtgebruik stiefouder en vol eigendomswilsrecht goederen langstlevende erflater.![]()
freakquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bíjna: onrechtmatige daad, bloot eigendomswilsrecht met vruchtgebruik langstlevende, vol eigendomswilsrecht, bloot eigendomswilsrecht met vruchtgebruik stiefouder en vol eigendomswilsrecht goederen langstlevende erflater.![]()
Te laat, de prada's zitten al aan mijn voeten.quote:
Strider.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef Anthraxx het volgende:.
Ik geef alleen de vogels een naam. En dat is al verdomd lastig. Ik moet er nog 1 verzinnen. De andere drie heten: Beaker, Oscar (omdat hij net zo chagerijnig is) en Kwiebus.
Ik vind het juist zo leuk om namen te verzinnenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef Anthraxx het volgende:.
Ik geef alleen de vogels een naam. En dat is al verdomd lastig. Ik moet er nog 1 verzinnen. De andere drie heten: Beaker, Oscar (omdat hij net zo chagerijnig is) en Kwiebus.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef Hime het volgende:
Wie gaat er met mij mee naar bed?
als het moet danquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef Hime het volgende:
Wie gaat er met mij mee naar bed?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:36 schreef Q. het volgende:
Werk.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:36 schreef Q. het volgende:
Werk.
Om verandering in de reply's te brengenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:14 schreef Anthraxx het volgende:
College.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |