Eventueel..quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:55 schreef B.ertha het volgende:
En een andere keer, zou je dan evt wel komen?
Als jij of een van de andere meiden komt, doe ik namelijk extra mijn best om te komen
Ik ga niet zwemmen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:01 schreef B.ertha het volgende:
We kunnen ook, als deze 4 alleen op 26 mei kunnen, midden in de zomer nog een meet houden, als iedereen vrij is. Daar hebben we het al ooit over gehad, vond iedereen toen wel een leuk idee
Dat gaat ook niet echt werken, wordt gewoon een meet met uitgaan waarschijnlijkquote:
Dan ben ik lekker op vakantiequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef B.ertha het volgende:
Begin juli dan, is iedereen vrij. Nes ook geen school meer. Etc wil toch nietmaar dan maken we er iets van
ik heb gewoon veel ak'ers een pm gestuurd en juist de 3 andere die al komen nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das voor degenen die al hadden toegezegd voor 26 mei
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb gewoon veel ak'ers een pm gestuurd en juist de 3 andere die al komen niet
Da vraag ik het nu persoonlijk aan jouwquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Da vraag ik het nu persoonlijk aan jouw![]()
![]()
als je wilt komen maar niet kan op 26 mei dan moet je gewoon even de data waarop je wel kan even naar me sturen en dan kijk ik wel of we kunnen verschuiven dit telt voor idereen
Dat is echt NIET eerlijk........ vorige week was het niet zulk mooi weer in Madridquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi mensen!
Het is hier SUPER fantastisch gaaf in Madrid.
32 graden, dus ben ook lekker bruin![]()
Ik ben er niet heen, moet morgen om 8 uur op werk zijn (:'() maar dan weet ik of ik jou kan aanspreken op het gedrag van luidruchtige mensen op een feest waar iemand was die jij kent... volg je het nog?quote:
quote:
Met mij is het goed, hoeist jou?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]Maarre long time no see yuri
alles goed?
Behalve mijn pfeiffer gaat het wel goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Met mij is het goed, hoeist jou?
Nee, vandaag niet...volgende week naar Greenfest op WBW. Heb er wel zin in.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay dan, ga je nog naar flatfeest bij 22?
Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk, de selectie voor dat programma?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist weer teruggebeld door Weekend Miljonairs. Maar ik ben bang dat ik ook deze keer niet weer teruggebeld word voor een uitnodiging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |