Hahah ik zie van wie jij een kloon bentquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:11 schreef Armoedzaaier het volgende:
Ik ga trouwens even eenbakje zetten... hopelijk zit er nog eenbeetje smaak aan de koffie in het filter van gister
Hoe zie jij dat??quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Hahah ik zie van wie jij een kloon bent
Dat had ik niet gedacht moet ik zeggen
Maria??quote:
Nee mods kunnen dat sinds kort ook zien (IP adres komt overeen met iemand anders)quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:16 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat??
doordat je mod bent of zie je het ergens anders aan??
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Hahah ik zie van wie jij een kloon bent
Dat had ik niet gedacht moet ik zeggen
Muckiequote:
eer-ick = bierik = armoedzaaier...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Muckeletti![]()
ik had het net effe druk, dus kon je niet uitgebreid begroeten
Is wel mooi dan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef crossover het volgende:
Nog 7 posts
[..]
Nee mods kunnen dat sinds kort ook zien (IP adres komt overeen met iemand anders)
quote:
Heeft hij zelfs daar geen geld voor?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:20 schreef OA het volgende:
Wil ik armoedzaaier een pm sturen is dat adres niet beschikbaar...![]()
denk het...quote:
Hmmm.....quote:
quote:
MPG = aroedzaaier...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:
Hoeveel nu nog?quote:
2quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef OA het volgende:
[..]
MPG = aroedzaaier...Ik lust helemaal geen bier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze ruimte is te huur voor commerciėle doeleinden.
en ik lust geen koffie...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
[/spoiler]
Ik lust helemaal geen bier!
Gefeliciteerd OA, dat wordt koffie met vlaaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |