Aan 't lelletje likken houden vrouwen wel van maar welke vorm oren prefereer je dan?quote:
Het lelletjequote:Op donderdag 10 mei 2007 03:20 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Aan 't lelletje likken houden vrouwen wel van maar welke vorm oren prefereer je dan?
Ik ken niemand die op de oren let maar niemand wil natuurlijk een vleermuis als vriendin hebbenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:20 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Aan 't lelletje likken houden vrouwen wel van maar welke vorm oren prefereer je dan?
Ik lees TT nu pas, ik word dus niet geil ervan maar dat zijn dingen waar ik bijna als eerst naar kijk als ik een meid ontmoetquote:Op donderdag 10 mei 2007 03:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ken niemand die op de oren let maar niemand wil natuurlijk een vleermuis als vriendin hebben
De lelletjes zitten ook onderaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ken niemand die op de oren let maar niemand wil natuurlijk een vleermuis als vriendin hebben
quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik lees TT nu pas, ik word dus niet geil ervan maar dat zijn dingen waar ik bijna als eerst naar kijk als ik een meid ontmoet
Mee eens. Met volle lippen en dan ook nog een mooi gebitquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:18 schreef piere het volgende:
Geen borsten en billen...
Doe mij dan maar de mond! Een mooi gevormde mond =![]()
Jij valt dus niet op vrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:08 schreef cerror het volgende:
Hersenen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef x-tremed het volgende:
sleutelbeen en schouderbladen bij een mooie slanke dame
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef x-tremed het volgende:
sleutelbeen en schouderbladen bij een mooie slanke dame
dit is bij mannen ook echtquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef Roellio het volgende:
Van die kuiltjes in de onderrug. Net boven haar billen/broeksband.
Maak me gek!![]()
![]()
Nou dat is nu eens origineel, zie!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef Roellio het volgende:
Maak me gek!![]()
![]()
Armen zijn uiterst belangrijk manquote:Op zondag 13 mei 2007 14:00 schreef TubewayDigital het volgende:
benen
die armen zijn eigenlijk het meest onbelangrijk, zolang ze er maar op zitten.
Natuurlijk haarloos, svpquote:
origineel!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:06 schreef alors het volgende:
Mannen moeten van die mooi donkere krulwimpers hebbenen een sexy rug
![]()
Ik zou ook willen zeggen rug, met als toppunt de onderrug, liefst met kuiltjes (ook als ze niet zichtbaar zijn, kun je ze vaak toch voelen)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef Roellio het volgende:
Maak me gek!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |